2011-10-13, 14:36
Medlem
jenna20s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NickaNyfiken
http://www.tv4play.se/noje/bonde_sok...ideoid=2077735

Jag vill faktist veta alla låtar som spelades i kvällen program.
Hittills har jag kommit fram till (med er hjälp):
Do it again med Steely Dan och nån låt med Kapten Röd

Tack!

Tori Amos Cornflake girl spelade de också...
Citera
2011-10-13, 14:41
Medlem
jenna20s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stonehillyard
Spoiler alert!

Bra val i så fall
Citera
2011-10-13, 16:02
Medlem
Fy fan vilka konversationer dessa vuxna människor har.

mm..
m..
ja du...
mm..
Citera
2011-10-13, 21:32
Medlem
enlevandemans avatar
Seriöst, hur kunde han välja bort playboy-bruden? Vilken idiot, nu har han bara äckliga fula tjocka tjejer kvar.
Citera
2011-10-13, 21:33
Medlem
BarryHeros avatar
Tråkig säsong.

Alla är för normala.
Citera
2011-10-14, 07:39
Medlem
SoldOnLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Tråkig säsong.

Alla är för normala.

Kan hålla med. TV4 har satsat på att få en säsong med mystv på högsta nivå.
Lite tråkiga karaktärer så då måste de nog se till att det händer nåt. Skicka iväg dem på utflykter eller nåt så det ändå blir lite intressant.

Förra året blev det lite väl pinsamt tanten och hennes efterblivna karlar där ingen hade mål i mun för att föra ett normalt samtal. Varenda år innan har det varit ett riktigt miffo med för att få lite pinsamhetsfaktor på programmet. Detta åter bryter det de den trenden eller så trodde de att Pär-Ola skulle stå för den biten i år. Kanske kommer....
Citera
2011-10-14, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Källa?

Jag såg dom två tillsammans förra helgen!
Citera
2011-10-14, 10:17
Medlem
Fytusan vad han Pelle är slemmig känns som en korsning av Runar och han fjanten från Farmen tidigare gamle gode Sebastian samma sätt o prata på något sätt brrr
Citera
2011-10-14, 21:18
Medlem
Som sagt, vad heter låten med kapten röd alt. någon anna svensk artist i den stilen som dom spelade i Onsdagens bonde söker fru
Citera
2011-10-15, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acech
Satan vilken PMS-brud PO fått på halsen.

Ja, verkligen äcklig sak.

Ganska skönt att TV-teamet lyckades tjata med henne till gården ändå. Det fattar väl vem som helst att Pär-Ola hellre skulle sätta på någon av sina hästar än den kärringen.

Hon är väldigt instabil och hon vet att hon är ful så hon håller på att bygga upp ett försvar och förbereda sig för att bli bortvald. När hon blir det kommer hon säkert säga att hon inte var intresserad.
Citera
2011-10-15, 23:09
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoldOnLife
Kan hålla med. TV4 har satsat på att få en säsong med mystv på högsta nivå.
Lite tråkiga karaktärer så då måste de nog se till att det händer nåt. Skicka iväg dem på utflykter eller nåt så det ändå blir lite intressant.

Förra året blev det lite väl pinsamt tanten och hennes efterblivna karlar där ingen hade mål i mun för att föra ett normalt samtal. Varenda år innan har det varit ett riktigt miffo med för att få lite pinsamhetsfaktor på programmet. Detta åter bryter det de den trenden eller så trodde de att Pär-Ola skulle stå för den biten i år. Kanske kommer....

Jag tror tv4 tröttnade på att inte få så mycket kärlek i programmet. I denna säsongen så är det ju mera normala bönder och då ökar ju chansen att nån träffar rätt. Det är ju en fördel om människor vågar prata med varandra när det är ett dejtingprogram.
Senast redigerad av Svarta-Skatan 2011-10-15 kl. 23:11.
Citera
2011-10-19, 15:25
Medlem
SoldOnLifes avatar
Idag är det väl hemröstning från gårdarna?
Vilka tror eller hoppas ni får åka hem?

Jag tror:
Johanna skickar hem Anette. För gammal och för olik Johanna.
Pär-Ola skickar hem Camilla alternativt Sofia. Camilla för hon är för anonym och Sofia är väl uppenbart varför, men jag tror hon får stanna då han är mer nyfiken på henne.
Fredrik skickar hem den mörkhåriga (kommer ej ihåg namn). Hon är alldeles för dryg och kontrollerande.
Per-Olov har jag ingen aning om hur det ser ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in