2010-11-25, 01:42
Medlem
dj0h4nn3ss avatar
AK? Seriöst? Kan man hitta någon tråkigare människa? I början tänkte jag okej, hon är blyg, va fan...
Men nu har hon fan gått över gränsen. Som någon skrev innan så börjar hon nästan bli oförskämd. Det började ju redan första dagen på gården, hon gav inte ens de som skulle bo på hennes gård hela sommaren en kram!? Hon kanske inte var redo för mänsklig kontakt ännu. Vad har hon gjort mer under sitt 40åriga liv än att vara på gården?

Dessutom så verkar killarna ha ett rent helvete på hennes gård. Medan de andra hittar på aktiviteter såsom fiske, cykelturer, badning, bastu, grillmiddagar osv, så verkar det enda de gör hos AK att sova, äta, dricka saft, prata om vädret, och slita arslet av sig på hennes gård med all form av arbete. Hon går t om och lägger sig och slappar, och låter hennes bror hjälpa killarna, eftersom hon var "trött av solen". Blir man trött av lite fint väder så är det väl inte mkt man är pigg av. Vem fan vill bo hos henne en hel sommar? Då kan man väl lika gärna bo hos familjen Fritzl, där slipper man jobba och får även lite mänsklig kontakt på köpet.

Hon hade tre killar. Två pundhuvuden som är hennes egna manliga motsvarigheter, samt en kille med ett stort hjärta som gjorde sitt absolut yttersta för att försöka få någon form av stämning och tillvaro på gården. Han var den enda som inledde samtal när de åt, han tog eget initiativ till att gå iväg och göra ett försök till att lära känna henne och han lade ner hela sin själ i en trerätters till gänget.
"Jaha, det här va väl gott" sa AK då.

Så var det just Jonas han skickade hem. Jonas förtjänar en mkt snyggare och bättre tjej än den där gamla haggan, det tror jag dessutom att han kan fixa enkelt. Ska bli jävligt kul att se hur de 3 klarar sig utan honom, kommer nog bli en begravningsfika på morgonen där de diskuterar dagens väder, därefter jobb där de diskuterar vad de ska göra, efter det en knäpptyst kvällsmåltid och sedan sömn. Dag efter dag. Aldrig att de ens nämner något personligt. Skulle inte förvåna mig om någon av herrarna rymmer efter några dar.
Citera
2010-11-25, 10:34
Medlem
zewzs avatar
är det bara jag som tycker att johan känns ganska falsk?
speciellt i gårdagens avsnitt då han verkade komma på sig själv med att ångra kyssarna med den blonda tjejen. ("det kanske var lite tidigt... jag vill ju ha chansen att känna lite mera på dom andra tjejerna också!")

tror nog att amanda vore det smartaste valet för honom. men skulle inte förvåna mig om han i slutet väljer den grisliknande ellinor bara för att hon är den av tjejerna som är mest flörtig.
Citera
2010-11-25, 14:21
Medlem
sagolikasoppors avatar
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/dokusapa/bondesokerfru/article8175968.ab
Citera
2010-11-25, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dj0h4nn3s
AK? Seriöst? Kan man hitta någon tråkigare människa? I början tänkte jag okej, hon är blyg, va fan...
Men nu har hon fan gått över gränsen. Som någon skrev innan så börjar hon nästan bli oförskämd. Det började ju redan första dagen på gården, hon gav inte ens de som skulle bo på hennes gård hela sommaren en kram!? Hon kanske inte var redo för mänsklig kontakt ännu. Vad har hon gjort mer under sitt 40åriga liv än att vara på gården?

Dessutom så verkar killarna ha ett rent helvete på hennes gård. Medan de andra hittar på aktiviteter såsom fiske, cykelturer, badning, bastu, grillmiddagar osv, så verkar det enda de gör hos AK att sova, äta, dricka saft, prata om vädret, och slita arslet av sig på hennes gård med all form av arbete. Hon går t om och lägger sig och slappar, och låter hennes bror hjälpa killarna, eftersom hon var "trött av solen". Blir man trött av lite fint väder så är det väl inte mkt man är pigg av. Vem fan vill bo hos henne en hel sommar? Då kan man väl lika gärna bo hos familjen Fritzl, där slipper man jobba och får även lite mänsklig kontakt på köpet.

Hon hade tre killar. Två pundhuvuden som är hennes egna manliga motsvarigheter, samt en kille med ett stort hjärta som gjorde sitt absolut yttersta för att försöka få någon form av stämning och tillvaro på gården. Han var den enda som inledde samtal när de åt, han tog eget initiativ till att gå iväg och göra ett försök till att lära känna henne och han lade ner hela sin själ i en trerätters till gänget.

Så var det just Jonas han skickade hem. Jonas förtjänar en mkt snyggare och bättre tjej än den där gamla haggan, det tror jag dessutom att han kan fixa enkelt. Ska bli jävligt kul att se hur de 3 klarar sig utan honom, kommer nog bli en begravningsfika på morgonen där de diskuterar dagens väder, därefter jobb där de diskuterar vad de ska göra, efter det en knäpptyst kvällsmåltid och sedan sömn. Dag efter dag. Aldrig att de ens nämner något personligt. Skulle inte förvåna mig om någon av herrarna rymmer efter några dar.

Haha, klockren analys av gårdagens avsnitt!

Ja det var både lite oväntat och otippat att chokladbollen fick lämna "charm-Kattis" gård... Men som sagt, han förtjänar en bra mycket trevligare, snyggare och kanske yngre tjej.
-Go for it Jonas, keep on the good old charm!! (hoppas du läser detta Jonas)
Citera
2010-11-25, 16:23
Medlem
Jonas sa en rolig sak "Ordning och reda pengar på freda´ kvinnor på lörda´ pengarna förstörda
Citera
2010-11-25, 16:56
Medlem
santacls avatar
Citat:

Hahaha så jävla bra, japp AK är ett riktigt freak. Jonas kan va glad att han "slapp" undan, går han ner i vikt kommer han kunna fixa lite bra damer. Han är kanske inte den snyggaste men han har charmen och har ju synts i tv nu, det gillar brudarna. Hejja Jonas
Citera
2010-11-25, 16:59
Medlem
tunnsomlufts avatar
Allvarligt talat. Hur fan kan så många söta tjejer vara intresserade av Johan? Blev mycket chockerad och man ser hur han stiger i självgodhet.
Citera
2010-11-25, 17:07
Bannlyst
Citat:

+1
Han kom undan trollet med blotta förskräckelsen!!

Citat:
Ursprungligen postat av tunnsomluft
Allvarligt talat. Hur fan kan så många söta tjejer vara intresserade av Johan? Blev mycket chockerad och man ser hur han stiger i självgodhet.

Ja en riktig grisbonde i ordets alla bemärkelser.
Fulare Jörgen jönssonkopia får man leta efter ... läääänge!
Citera
2010-11-25, 17:25
Medlem
tunnsomlufts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av northix
Ja en riktig grisbonde i ordets alla bemärkelser.
Fulare Jörgen jönssonkopia får man leta efter ... läääänge!
Fast han är inte direkt ful, han är bara jävligt lång, smal och skrattar (på låtsas) alldeles för uppenbart.
Citera
2010-11-25, 17:35
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tunnsomluft
Fast han är inte direkt ful, han är bara jävligt lång, smal och skrattar (på låtsas) alldeles för uppenbart.
Han har lite av en mongoloidmun, framskjuten underkäke och hängande underläpp eller nåt...
Citera
2010-11-25, 17:39
Medlem
tunnsomlufts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Han har lite av en mongoloidmun, framskjuten underkäke och hängande underläpp eller nåt...
Har han ju inte kanske underbett.

Btw hur fan kunde Ann-Katrin välja bort Jonas?
Fan nu sa min mor precis att hon hade sett på en löpsedel att
Citera
2010-11-25, 18:09
Medlem
Tinfoiltrolls avatar
Hur mycket känslor hade du hunnit få för Ann-Katrin?
– Jag var inte förälskad, men nått fanns det där, som grodde. Men det måste ju till något mer än ord, beröring är viktigt.

Nej, det blev väl inte mycket beröring för killarna. Tur för Jonas att han kom undan!
Senast redigerad av Tinfoiltroll 2010-11-25 kl. 18:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in