2008-11-17, 17:10
Medlem
Andremasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Det verkar ju vara ett gemensamt drag när det gäller "honbönder" det samma gjorde ju hästkärringen förre året.

Någon som vet hur det gick för henne?
Skvallerpressen har ju haft henne på omslaget några gånger, men man kan ju fan inte köpa hänt extra eller liknande skräpskrifter
Citera
2008-11-17, 17:28
Medlem
Bordshares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andremask
Skvallerpressen har ju haft henne på omslaget några gånger, men man kan ju fan inte köpa hänt extra eller liknande skräpskrifter

Skulle aldrig falla mig in att köpa sån skit. Tyvärr går det ju inte att läsa på framsidan för där vinklar dom ju det hur som helst. Dom kan ju få det till att 2 kvasi-kändisar i gifta och sedan när man öppnar skiten så visar det sig att dom varit på ett bröllop! Falsk marknadsföring!
Citera
2008-11-17, 23:36
Medlem
Downspouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rick Derris
Är du dum?

Den som blir kvar sist så klart.
Ojdå! Mitt inlägg var ett försök att hinta för Madde88 att de rubriker du refererade bara var påhittade. De två frågorna till dig var således retoriska.
Citera
2008-11-18, 04:33
Medlem
Rick Derriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Downspout
Ojdå! Mitt inlägg var ett försök att hinta för Madde88 att de rubriker du refererade bara var påhittade. De två frågorna till dig var således retoriska.
Jag insåg det ganska snabbt efter att jag postat mitt inlägg, men lät det stå kvar för att det var roligt.
Citera
2008-11-18, 10:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Andremask

Susanne valde Per-Inge, som sålde sin gård och flyttade närmare henne. Sen tog det slut ( ) och nu är Per-Inge sur och vill ha halva Susannes gård.
Citera
2008-11-18, 12:50
Medlem
Andremasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bella_Donna
Susanne valde Per-Inge, som sålde sin gård och flyttade närmare henne. Sen tog det slut ( ) och nu är Per-Inge sur och vill ha halva Susannes gård.

Låter lite småroligt det där faktiskt. Skulle man inte kunna tänka sig en "Bonde söker uppmärksamhet-hur gick det sen?"

Susanne och Per-Inge är osams och allmänt barnsliga
Fredrik stalkar Sofia och tror att om han aldrig ger upp så får han komma till
Karl-Petter har blivit bygdens egen B-kändis och får vara trubadur på nån alkispizzeria
Citera
2008-11-19, 20:56
Medlem
Äminäms avatar
Fan vad Hanna blundar jämt när hon pratar
Citera
2008-11-19, 21:07
Medlem
NewDeers avatar
Men... hon skulle välja Christoffer i slutet ju! Suck... kvinnor kan man inte lita på
Citera
2008-11-20, 00:02
Medlem
Skumfidusens avatar
rätt händelselöst avsnitt förutom den smarta kommentaren "han är snygg och han vet inte om det själv" (om magnus) ;-)
Eller det faktum att magnus såg sig som ganska matcho på segelskutan med 3 "kuttersmycken" bredvid.

En del gråtande vad det också men inget att fästa någon speciell uppmärksamhet vid..så blir det oftast när någon röstas bort
Citera
2008-11-20, 00:03
Medlem
snow_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skumfidusen
rätt händelselöst avsnitt förutom den smarta kommentaren "han är snygg och han vet inte om det själv" (om magnus) ;-)
Eller det faktum att magnus såg sig som ganska matcho på segelskutan med 3 "kuttersmycken" bredvid.

En del gråtande vad det också men inget att fästa någon speciell uppmärksamhet vid..så blir det oftast när någon röstas bort

Det enda minnesvärda var ju när den blonda bögen bröt ihop och grät av nervositet
Citera
2008-11-20, 01:46
Medlem
Madde88s avatar
Att Magnus väljer Emma är nog inte otroligt...
I hans blogg på tv4 så har han ju skrivit att han kysst emma o de va dag 2 med...

Antar att han bara är kåt på hur hon ser ut han verkar ju vara lite fixerad vid vissa grejer

Bloggen: http://www.tv4.se/1.708270/2008/11/07/magnus_dagbok_fran_garden
Citera
2008-11-20, 10:50
Medlem
ApolloGrekens avatar
Nu blir jag lätt tjatig!

Jag tycker att Bonde tar upp en viktigt ämne, men man väljer knepiga typer. Varje år minst ett pucko.

Men kan inte FS samlade resurser tala om hur det går? Ser man deltagarna ute i svängen med någon annan, t.ex.? Har någon flyttat? Häckar någon på singelsajter? Vem har en kusin som jobbar med produktionen?

Med gemensamma krafter kan det nog gå?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in