• 2
  • 3
2021-06-13, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chefen47
Det möjligt hon inte har profilen längre, ett tag sedan jag kollat den.
Hon är dock aktiv på kik så hon säljer fortfarande

Det är inte lönt att tipsa om mig, jag träffar endast ett fåtal väl valda stammisar och blockerar nya konversationer direkt.

Dock tackar jag för bra omdöme, om än lite felaktig info i vissa detaljer 😉
Senast redigerad av Hotwife81 2021-06-13 kl. 19:59.
Citera
2021-06-17, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotwife81
Det är inte lönt att tipsa om mig, jag träffar endast ett fåtal väl valda stammisar och blockerar nya konversationer direkt.

Dock tackar jag för bra omdöme, om än lite felaktig info i vissa detaljer 😉
Okej synd för alla icke stammisar då😊
Citera
2021-06-17, 17:09
Medlem
Kraftig tjej behöver inte vara dålig sex eller service, häldre en något överviktig som ger bättre sex en en tråd smal som ligger som en död fisk i sängen. Många lite kraftigare tjejer kan vara väldigt aktiva i sängen och mycket trånga i fittan
Citera
2021-06-18, 10:18
Medlem
Jag tänder inte alls på överviktiga tjejer/kvinnor. Jag gillar inte stora bröst utan föredrar små. Jag kan till och med tycka att det är rent avtändande med en tjock tjej och hade innan jag träffade en, den enda feta jag haft sex med för övrigt, funderingar på om jag en skulle kunna få stånd med en sådan.

MEN så råkade vi få kontakt och det visade sig att hon hade en del sexuella intressen som råkade sammanfalla med mina ... och helt plötsligt hade jag en fantastiskt het (och fet) kvinna i sängen. Har sedan träffat henne många gånger, trots att hon alltså utseendemässigt inte alls passar min smak.
Citera
2021-06-18, 10:20
Medlem
Jag tror annars att många överviktiga tjejer kan vara lite hämmade av att de känner sig klumpiga och inte vill visa sina valkar på magen och så. Jag kan ha fel, men tror att det kan vara så.
Citera
2022-11-26, 14:36
Medlem
I dag och igår finns det bara överviktiga eskorter som annonserar på rs. Är för jäkla tråkigt.
Är det så, som ngn skrivit, att överviktiga eskorter är lata el har de dålig självkänsla o tröatäter?
Citera
2022-11-29, 17:48
Medlem
Jag skulle säga att överviktiga tjejer kanske inte har lika stort ego utan är mer jordnära och trevliga. Söker man stora bröst så kommer det ofta en stor kropp med på köpet så att säga. Haft många härliga stunder med ett par jättebröst i ansiktet när en bbw ridit mig.
Citera
2022-12-08, 01:11
Medlem
intramusculars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taggen2
Finns en rejäl tjockis i Malmö som är slynig. Tömochglöm heter hon. Talar om sina tre hål som alla gillar kuk. Verkar genuint slynig, en stor knulldocka. Tyvärr får man bara spruta på bröst och utanpå fittan, men ej i ansikte el mun. Henne ska jag försöka knulla, precis som ni säger, har man inte knullat en tjockis, så kan man ju inte veta om man gillar det. Tyvärr annonserar hon inte ofta, o när hon gör det, så lägger hon ut annonsen samma dag på fm, o så kör hon em-kväll tills hon är nöjd. Så svårt att upptäcka annonsen i tid, kollar inte annonser dagligen, o sörskilt inte på morgonen när man ska t jobbet.

Sweetpeach eller BBW_Zandra 😉
Citera
2022-12-10, 10:17
Medlem
Jag tänder inte ett dugg på rikligt överviktiga kvinnor,tvärtom.
Föredrar s.k. normala och smalare tjejer o skulle aldrig betala för ett fläskberg.
Men visst har jag träffat lite mulligare tjejer som enligt min erfarenhet är lite öppnare och gladare individer som man snackar lättare med o det är ju oxå trevligt under en träff.
Kunskapsmässigt har jag inte upplevt nån skillnad på smala och mulliga tjejer men dom kraftigare har varit lite slappare där nere och blötare.
Det finns det ju flera olika orsaker till och rena tillfälligheter dag från dag.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in