• 1
  • 2
2021-05-08, 13:01
Medlem
Det finns ett förhållandevis stort antal från måttligt överviktiga till riktigt feta eskorter. Har hittills valt att inte träffa dem pga deras kroppskonstitupinnson, jag tycker inte de ser tilltalande ut, ingen som jag skulle dejta privat.

Men nu rör det ju sig om köpesex. Kanske är dessa kvinnor sköna att sätta på, rejält kåta, porriga, vad vet jag. Mycket av eskortmötet bygger ju på hur bra tjejen är i sängen o vilken social kompetens hon besitter, utseendet är kanske inte så viktigt i detta fall.
Ni som köper sex av både pinnsmala tjejer o feta, o som inte bryr er om de är överviktiga, hur upplever ni de feta eskorterna. Levererar de? Eller måste man ha en fetisch för feta för att det ska funka!
Citera
2021-05-08, 14:21
Medlem
MrRainess avatar
Jag tror du svarar lite på din fråga själv min herre. Varför ens betala för att ligga med ett fetto om man saknar fallenheten för att göra just det?
Citera
2021-05-08, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrRaines
Jag tror du svarar lite på din fråga själv min herre. Varför ens betala för att ligga med ett fetto om man saknar fallenheten för att göra just det?
Ja precis det som triggar är ju att välja den som man tänder på, en del tänder på kraftiga andra på trådsmala.
Citera
2021-05-08, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clanton
Ja precis det som triggar är ju att välja den som man tänder på, en del tänder på kraftiga andra på trådsmala.

Jag tänker mig att feta kanske är duktiga på sex o då kanske vilkten är mindre viktig.
Citera
2021-05-08, 17:01
Medlem
MrRainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taggen2
Jag tänker mig att feta kanske är duktiga på sex o då kanske vilkten är mindre viktig.

Vet inte om jag håller med om att graden av sexuell erfarenhet sitter i antal kilon eller procent kroppsfett. En hypotes kan ju vara att de är så svältfödda på kuk att de ger det lilla extra s.a.s. Men i dagens samhälle när män knullar allt med en fitta så faller nog även den. Men som vi tidigare var inne på är tjockisar en fetisch hos vissa.
Citera
2021-05-08, 17:34
Medlem
Citat:
Det är ju möjligt men säkert ganska individuellt. Men fortfarande är det ju så att om du kollar annonser så kollar ju de som attraherar dig, lite som de berömda thaisalongerna där efterfrågan på unga snygga tjejer är stor trots att de äldre är de som kan sina saker både vad gäller massage och tillbehör.
Citera
2021-05-08, 17:41
Medlem
Utvecklingen har blivit sådan att de svenska eskorterna som är psykiskt stabila är ganska få till antalet, o många av de resterande är minst mulliga o oftast småfeta.

Nån som knullat feta eskorter utan att ha en fetisch för dem, o som blivit positivt överraskad?
Citera
2021-05-08, 18:13
Medlem
Oavsett om man betalar eller ej för sexet.Så är min smak smala,för att inte säga mycket smala kvinnor.
Men då och då har det slinkigt med en tjockis.Och knullmässigt sätt kan dom många gånger till och med vara bättre.Det där mjuka hullet kan vara trevligt att ligga på.För att inte tala om utsikten när man tar henne bakifrån.Så,tänk inte bort stora kvinnor.....
Citera
2021-05-11, 05:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clanton
Det är ju möjligt men säkert ganska individuellt. Men fortfarande är det ju så att om du kollar annonser så kollar ju de som attraherar dig, lite som de berömda thaisalongerna där efterfrågan på unga snygga tjejer är stor trots att de äldre är de som kan sina saker både vad gäller massage och tillbehör.

Fast tyvärr har ju många äldre kvinnor slappare fittor pga barnafödande.

Ontopic: hur ska man få till en stenhård kuk om feta kvinnor inte är ens grej?
Blir ingen kåthetsspiral där inte...
Citera
2021-05-11, 05:45
Medlem
Citat:
Utvecklingen har blivit sådan att de svenska eskorterna som är psykiskt stabila är ganska få till antalet, o många av de resterande är minst mulliga o oftast småfeta.

Nån som knullat feta eskorter utan att ha en fetisch för dem, o som blivit positivt överraskad?

Jag provade en fet prostituerad en gång 🤦‍♂️- hon hade enooorma bröst - och jag var nyfiken🕵️‍♂️. Dessutom gillade jag hennes personlighet.

Resultat: typ sämsta sex jag haft i hela mitt liv.😂

(Tänder som mest på väldigt smala vältränade tjejer)
Citera
2021-05-11, 06:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adventurer6
Fast tyvärr har ju många äldre kvinnor slappare fittor pga barnafödande.

Ontopic: hur ska man få till en stenhård kuk om feta kvinnor inte är ens grej?
Blir ingen kåthetsspiral där inte...

Är ju inget som säger att dom behöver ha fött barn för att vara tjocka i dag. Finns många yngre som ser ut att dom fött många barn men som inte gjort det tyvärr.
Sen är frågan vad tjocka är. Har själv träffat en hel del både smala,mulliga o lite tjocka o jag röstar faktiskt på dom mulliga. Inte träffat en mullig tjej som inte kan suga kuk ordentligt. Omkom flesta är bra på att knulla gärna i alla hålen. Sen skall det absolut inte vara en tjockis med 30+ kg
Citera
2021-05-11, 07:40
Medlem
Citat:
Det finns ett förhållandevis stort antal från måttligt överviktiga till riktigt feta eskorter. Har hittills valt att inte träffa dem pga deras kroppskonstitupinnson, jag tycker inte de ser tilltalande ut, ingen som jag skulle dejta privat.

Men nu rör det ju sig om köpesex. Kanske är dessa kvinnor sköna att sätta på, rejält kåta, porriga, vad vet jag. Mycket av eskortmötet bygger ju på hur bra tjejen är i sängen o vilken social kompetens hon besitter, utseendet är kanske inte så viktigt i detta fall.
Ni som köper sex av både pinnsmala tjejer o feta, o som inte bryr er om de är överviktiga, hur upplever ni de feta eskorterna. Levererar de? Eller måste man ha en fetisch för feta för att det ska funka!

Jag tycker nog att du är inne på intressanta tankebanor. Jag kan ha svårt för kvinnor som misshandlar sin kropp och inte sköter om den. Men och andra sidan så har jag mött på en del som verkligen tar hand om sin kropp. Problemet är ofta att de är rätt egotrippade, det kan vara skönt att pumpa på en fit tjej men sexet exploderar aldrig

Så för mig handlar det numer om vilken inställning tjejen har, mer än vilket skönhetsideal. Hellre en volumiös tjej som gillar sex, är kåt och äskar att knulla än en tjej med snygg kropp som ligger kall som en fisk.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in