Citat:
Ursprungligen postat av
Taggen2
Det finns ett förhållandevis stort antal från måttligt överviktiga till riktigt feta eskorter. Har hittills valt att inte träffa dem pga deras kroppskonstitupinnson, jag tycker inte de ser tilltalande ut, ingen som jag skulle dejta privat.
Men nu rör det ju sig om köpesex. Kanske är dessa kvinnor sköna att sätta på, rejält kåta, porriga, vad vet jag. Mycket av eskortmötet bygger ju på hur bra tjejen är i sängen o vilken social kompetens hon besitter, utseendet är kanske inte så viktigt i detta fall.
Ni som köper sex av både pinnsmala tjejer o feta, o som inte bryr er om de är överviktiga, hur upplever ni de feta eskorterna. Levererar de? Eller måste man ha en fetisch för feta för att det ska funka!
Jag tycker nog att du är inne på intressanta tankebanor. Jag kan ha svårt för kvinnor som misshandlar sin kropp och inte sköter om den. Men och andra sidan så har jag mött på en del som verkligen tar hand om sin kropp. Problemet är ofta att de är rätt egotrippade, det kan vara skönt att pumpa på en fit tjej men sexet exploderar aldrig
Så för mig handlar det numer om vilken inställning tjejen har, mer än vilket skönhetsideal. Hellre en volumiös tjej som gillar sex, är kåt och äskar att knulla än en tjej med snygg kropp som ligger kall som en fisk.