• 1
  • 2
2021-05-07, 20:22
Medlem
Någon som har T*mas Strömb*rgs FUP eller dom? Han har tydligen hamnat under radarn även fast hans brott är vedervärdigt!
Känns inte okej att man ständigt har blivit manipulerad av honom. Fick nyss reda på att han har knullat mig i månader fast han har flickvän och har suttit inne för våldtäkt! Jag spyr!
Citera
2021-05-07, 20:27
Medlem
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greeken87
Någon som har T*mas Strömb*rgs FUP eller dom? Han har tydligen hamnat under radarn även fast hans brott är vedervärdigt!
Känns inte okej att man ständigt har blivit manipulerad av honom. Fick nyss reda på att han har knullat mig i månader fast han har flickvän och har suttit inne för våldtäkt! Jag spyr!

haha va?
köp dom på lexbase om du vill få dina rykten bekräftade istället.
Citera
2021-05-07, 20:31
Medlem
Citat:

Du får gärna länka till hans sociala medier.
Citera
2021-05-07, 20:32
Medlem
Inga rykten, Tomas strömberg sätt i fängelse för våldtäkt 2016-2018
Citera
2021-05-07, 20:33
Citat:
När du säger att "han har knullat dig i månader", låg du där som en fisk då eller? Knullade du inte med honom?
Citera
2021-05-07, 20:37
Medlem
Liberationfronts avatar
Citat:

Du låter iofs som en sånt typisk offer som dras till dessa
Citera
2021-05-07, 20:37
Medlem
Citat:

Han har ju en öppen Facebook där det står att yan har flickvän och hon är dessutom länkad från hans profil.
Hur missade du att han hade flickvän egentligen?
Är du erterbliven?
Citera
2021-05-07, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oksai79
Du får gärna länka till hans sociala medier.

https://www.facebook.com/oskar.lundin.353

Han lägger ut falska spår med namnet som du ser
Citera
2021-05-07, 20:39
Medlem
Greenspams avatar
Övre Norrland B 959-16
Citera
2021-05-07, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oksai79
Han har ju en öppen Facebook där det står att yan har flickvän och hon är dessutom länkad från hans profil.
Hur missade du att han hade flickvän egentligen?
Är du erterbliven?

Skojar du din äckliga idiot? Jag kände honom som Oscar Lundin när vi träffades på hinder, fick inte reda på att han va toma* dörren månader efter, vi hade ett sjukt sexliv. Hans fantasier va inte roliga
Citera
2021-05-07, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greenspam
Övre Norrland B 959-16

Tack! Vidrigt att läsa
Citera
2021-05-07, 20:46
Medlem
Citat:
Skojar du din äckliga idiot? Jag kände honom som Oscar Lundin när vi träffades på hinder, fick inte reda på att han va toma* dörren månader efter, vi hade ett sjukt sexliv. Hans fantasier va inte roliga
Ja, jag är en idiot men jag är inte ett dumt jävla våp som knullar någon i flera månader utan att veta vad personen heter. Gick du i särskola, är du förståndshandikappad? Vad är det för fel på dig.
Ingen bryr sig om ditt sexliv med Tomas. Ring en psykolog eller nån peddotomte på RFSU. Våp.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in