2021-05-06, 16:39
Medlem
Jag har länge funderat på vad snygga tjejer är ute efter när det kommer till ”appearence”. Snygga tjejer är alltid fixade och tränade med små skönhetsingrepp och eventuellt tatueringar.

Ja, jag vet att vad som är snygg för mig kanske inte är snyggt för dig men jag kan istället namnge de som A-Brudar.

Vad är A-Brudar ute efter? Är det långa muskulösa killar eller rika killar?

Kom inte och säg personlighet för det hör oftast inte till ”Appearence”. Personlighet kommer efter tid.

Vad har ni för aspekter? Faktorer?
Citera
2021-05-06, 16:56
Medlem
charonyipmans avatar
När det kommer till riktigt unga kvinnor så söker de främst attraktiva män med framtidsaspekter och pengar. När det kommer till lite äldre kvinnor (25+) så är det i regel nästan bara pengar. Och nej, det har inte att göra med att kvinnor är gold diggers, det är bara deras natur. Av samma anledning som män attraheras mest av unga kvinnor.
Citera
2021-05-06, 17:05
Medlem
Jonathanhylstas avatar
Tror att utseende, Social status och pengar är viktigt för snygga tjejer
Citera
2021-05-06, 17:19
Medlem
Rozenkvartss avatar
Finns inget svar som gäller alla men vet att många kvinnor i min närhet attraherats av män som inte är jättesnygga men ändå ser bra ut eller utstrålar trygghet, är hövliga och snälla. Det räcker där för de flesta, oavsett hur snygg kvinnan är själv. Sen har jag faktiskt bara en gång hört en kvinna rakt ut uttrycka jag inte borde dejta någon utan utbildning, blev ganska förvånad, för det är oviktigt för mig.
Men om jag jämför männen med högstatusyrke på mitt jobb, så är det några få som drar till sig kvinnornas uppmärksamhet och de är verkligen inga 10-poängare utan besitter kvalitéer som de jag nämner här ovan. Kvinnor från 30 och uppåt typ..

Gissar yngre kvinnor som gjort mycket ingrepp och så i större utsträckning bryr sig om pengar och yta.
Citera
2021-05-06, 17:43
Medlem
ManOrAnimals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonathanhylsta
Tror att utseende, Social status och pengar är viktigt för snygga tjejer

Kvinnor tänker på hur andra får dem att känna sig så utseende spelar faktiskt mindre roll när det kommer till kritan.
Vi män däremot dras till det yttre.
Citera
2021-05-06, 17:49
Medlem
styckets avatar
Personligheten eller snarare hur genuin man ör gör visst din appearence. Det är det som är din själva appearence i grund och botten. Du tänker alldeles för ytligt kring kvinnors attraktion till män. Är du äkta utrålar du alfa appearence. Det diggar alla kvinnor.
Citera
2021-05-06, 18:32
Medlem
Kickexs avatar
Bekräftelse
Citera
2021-05-06, 19:21
Medlem
Jonathanhylstas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManOrAnimal
Kvinnor tänker på hur andra får dem att känna sig så utseende spelar faktiskt mindre roll när det kommer till kritan.
Vi män däremot dras till det yttre.
Bryr mig inte vad tjejer söker jag vet vad jag vill, Har min egen agenda
Citera
2021-05-06, 19:33
Medlem
Fillesnors avatar
Snygga flickor vill i yngre år ha allt, dvs utsida, insida, pengar och berömmelse.

Sen brukar kraven nallas när de blir äldre.

Slutligen blir de ihop med någon som saknar allt men som de har kemi med.

Alternativt en neger eller arab för att visa att de inte är rasister.
Citera
2021-05-06, 20:46
Medlem
en riktigt stor och hård svart kuk i rövhålet
Citera
2021-05-06, 20:50
Medlem
En man med ett gott hjärta som kan bidra till tjejens trygghet e oftast allt som krävs. Tjejer är inte så utseendefixerande när det gäller deras partners.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in