• 1
  • 2
2021-05-06, 09:38
Bannlyst
Länsa kylskåp i all ära - men vad är det för piss du har hemma? Strimlad pizzaskinka, matskedar med soja? Bläää..

Mina kylskåpsraids är betydligt godare än det du äter.
Citera
2021-05-06, 09:39
Medlem
Sladdarens avatar
Du har troligen inte hittat din metabolism ännu
Dvs du behöver troligen kostråd som gör att du både känner dig energirik och mätt på normala tider och sen kan sova gott utan att äta mitt i natten

Den mat du kanske äter är för ensidig, för lite, och fel sorts energi (mineral, vitaminer) i förhållande till din kropps behov.

Det är iaf inte bra för kroppen att äta på natten. Tryck idig några bananer och kokta ägg så är saken löst
Mer fibrer i vanlig kost och rotfrukter
Senast redigerad av Sladdaren 2021-05-06 kl. 09:46.
Citera
2021-05-06, 10:59
Bannlyst
tycker inte de är så märkvärdigt.. själv har man dragit i sig på de ena o de andra mitt i natten o vi snackar biffstek... hehe.. ...

Mvh
Citera
2021-05-06, 11:00
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW
Länsa kylskåp i all ära - men vad är det för piss du har hemma? Strimlad pizzaskinka, matskedar med soja? Bläää..

Mina kylskåpsraids är betydligt godare än det du äter.
Det tror vi inte på. Upp till bevis!
Citera
2021-05-06, 11:05
Medlem
svartenQQQs avatar
Vad röker du ?
Citera
2021-05-06, 13:32
Medlem
Att man blir sugen på kvällen/natten händer ibland, absolut. Äter du ordentligt på dagarna och vilken tid äter du middag?

Tycker nattamat är underbart och allting smakar ju i regel bättre på natten. Vet inte om jag någonsin stått och ätit en halv burk senap eller bara ketchup dock. Men brukar bli en del mackor, någon burk makrill i tomatsås, ibland något kallskuret, lite grönsaker etc. Händer nog oftast när man är ledig dagen efter, annars är jag sällan uppe och äter efter 11-12 snåret.
Citera
2021-05-06, 14:16
Medlem
Sinraths avatar
Några gånger VARJE vecka? Djävlar, då får du verkligen fylla på ofta! Jag kan nog bara komma ihåg när jag var i tidiga tonåren och fick hungersryck, ganska sällan dock. Stoppade i mig 8 förstekta hamburger som låg i kylen och förstörde middagen för hela familjen.
Citera
2021-05-06, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinrath
Några gånger VARJE vecka? Djävlar, då får du verkligen fylla på ofta! Jag kan nog bara komma ihåg när jag var i tidiga tonåren och fick hungersryck, ganska sällan dock. Stoppade i mig 8 förstekta hamburger som låg i kylen och förstörde middagen för hela familjen.

Detta gör min tonårsson med jämna mellanrum! Blir fan vansinnig när man går upp på morgonen och ser att han raidat kylen på allt ätbart! Allt slinker ner utan urskiljning- en hel jäkla Janssons frestelse försvann spårlöst natten innan julafton!
Citera
2021-05-06, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av harlettoscara
Att man blir sugen på kvällen/natten händer ibland, absolut. Äter du ordentligt på dagarna och vilken tid äter du middag?

Tycker nattamat är underbart och allting smakar ju i regel bättre på natten. Vet inte om jag någonsin stått och ätit en halv burk senap eller bara ketchup dock. Men brukar bli en del mackor, någon burk makrill i tomatsås, ibland något kallskuret, lite grönsaker etc. Händer nog oftast när man är ledig dagen efter, annars är jag sällan uppe och äter efter 11-12 snåret.

Ja, jag äter ordentligt på dagarna. Äter frukost, lunch, mellanmål och middag. Tränar väldigt mycket. Middag äts runt 18.

Mina frenzies sker alltid runt 22. Precis krupit ner efter en omgång i kylskåpet och kommer sova som en prins.
Citera
2021-05-11, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orkanuz
Ja, jag äter ordentligt på dagarna. Äter frukost, lunch, mellanmål och middag. Tränar väldigt mycket. Middag äts runt 18.

Mina frenzies sker alltid runt 22. Precis krupit ner efter en omgång i kylskåpet och kommer sova som en prins.

Haha OK. Antar att man vänjer kroppen/hjärnan vid detta om man äter regelbundet den tiden. Så vad blev det för gott idag?
Citera
2021-05-11, 22:02
Medlem
mikaelss avatar
Fuck, det var en lista värdig en gravid kvinna, köp ett G-test imorgon och kolla.

Fem jallar och en halv burk senap, ingen ninja kan dölja det hur ljudlöst ninjan ändå kryper ned, luktar ju fan restaurangkök i sängen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in