• 3
  • 4
2021-05-07, 04:42
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
När jag gick på universitetet så var det inte de intelligentaste killarna som fick knulla utan spännbögar och pajasar. Det kändes inte särskilt motiverande.

Jo, men vad var det för avskrap de fick knulla? Damerna som går igång på spännbögar och pajasar är väl ändå inte mycket att sukta efter.
Citera
2021-05-07, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalixkillen
På högskolan när man börjar bli vuxen prioriterar många killar sex framför studier. De sitter i sina studentrum med en hög böcker och känner sig sexuellt övertända och desperata. Man tänker fan, det här leder ingenstans.
Man måste ha en tjej också drar man till Thailand eller ut på stan som ex. afghanerna. Väl där översköljs man med allt man vill ha resp. ingenting mer än ögongodis och frustration.
Hazarer är inte dumma, klart de skulle kunna klara gymnasiet men syokonsulenter, kvinnor, politiker och män med sitt på det torra förstår inget, och skulle heller inte bry sig.

Senare kommer man hem och känner att studentlivet inte är värt vatten. Man öppnar aldrig mer någon lärobok. Drömmen om en framtid i Sverige har bleknat.
Man inser att en utbildning inte är mödan värd, och att det i grunden bara är som samhället försöker utnyttja en till att springa i takt med ekorrhjulet.

I denna ålder är det viktigare att knulla än att studera och skaffa sig en utbildning. Det vore konstigt annars med tanke på hur biologi fungerar. Tjejer bär sina äggstockar med sig och känner ej evolutionär oro och otålighet. Mannen har bara sina testiklar.
Ju färre kvinnor som finns villigt tillgängliga desto mer energi måste killar lägga på att svärma och uppvakta, alt. ta ut sin desperation i aggression = mindre kraft till studier.

Hur många förstår att detta är orsaken till att det går dåligt för de ensamkommande och att allt färre killar idag fullföljer eftergymnasiala studier? Känner ni igen fenomenet och vad bör göras åt problemet?

Mycket märkligt resonemang. De flesta studenter har ju Mycket mer sex än övriga.
Citera
2021-05-07, 14:32
Medlem
neuron-drones avatar
Citat:
Det finns ju inget som är roligt.

Jag får trots allt knulla mer som 50-åring än som 25-åring, troligen för att mitt förakt för tillvaron och människorna inte syns så uppenbart som det gjorde i ungdomen.
Vilken trist inställning.

Men då håller du med, att hata livet inte direkt är attraktivt.
Citera
2021-05-07, 21:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone
Vilken trist inställning.

Men då håller du med, att hata livet inte direkt är attraktivt.

Det är ärligt. Det är fel på kvinnorna att de inte gillar män som säger obehagliga sanningar.
Citera
2021-05-07, 21:43
Medlem
neuron-drones avatar
Citat:
Det är ärligt. Det är fel på kvinnorna att de inte gillar män som säger obehagliga sanningar.

Så det rätta är bara vilt sex mellan alla? Eh, det kanske ligger lite i kvinnans natur att se till att eventuell avkomma inte bara dör.

Om du anser att det är fel så anser du att naturen gör fel.

Det kan du få göra.
Citera
2021-05-07, 21:47
Bannlyst
Citat:
Så det rätta är bara vilt sex mellan alla? Eh, det kanske ligger lite i kvinnans natur att se till att eventuell avkomma inte bara dör.

Om du anser att det är fel så anser du att naturen gör fel.

Det kan du få göra.

Det ska inte bli någon avkomma. Tack och lov finns det nu ganska många kvinnliga antinatalister och efilister.
Citera
2021-05-07, 21:54
Medlem
neuron-drones avatar
Citat:
Det ska inte bli någon avkomma. Tack och lov finns det nu ganska många kvinnliga antinatalister och efilister.

Ja men då är det ju inga problem.
Citera
2021-05-07, 21:59
Bannlyst
Citat:
Ja men då är det ju inga problem.

Det är ju inte så att jag får så mycket sex som jag vill. En liten "tröst" är att idioterna som får mer sex än jag troligen är olyckligare, eftersom de som får mycket sex vanligen är livslögnare.
Citera
2021-05-08, 13:36
Medlem
Citat:
Det är ju inte så att jag får så mycket sex som jag vill. En liten "tröst" är att idioterna som får mer sex än jag troligen är olyckligare, eftersom de som får mycket sex vanligen är livslögnare.

Är nog tvärtom. Tror de flesta av dem är betydligt lyckligare.
Citera
2021-05-08, 15:37
Citat:
De som ligger runt gör det inte för den sexuella tillfredsställelsen, utan för att hävda sig eller boosta sitt ego. Om det vore för sex skulle prostituerade funka lika bra. Men det är bekräftelsesökande narcissister med mycket yta men inget djup, hycklare utan självrespekt. Dock troligtvis lyckligare än sökare och sanningssägare för med insikt kommer sanning och med den följer pessimism.
Citera
2021-05-10, 14:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kalixkillen
De som ligger runt gör det inte för den sexuella tillfredsställelsen, utan för att hävda sig eller boosta sitt ego. Om det vore för sex skulle prostituerade funka lika bra. Men det är bekräftelsesökande narcissister med mycket yta men inget djup, hycklare utan självrespekt. Dock troligtvis lyckligare än sökare och sanningssägare för med insikt kommer sanning och med den följer pessimism.

Jag kanske överskattar människors intelligens, men det kan väl inte finnas någon optimist som innerst inne tror på optimismen? När man diskuterar det i t.ex. Filosofi är det övertydligt att de bara ljuger för att härda ut. En optimist är en människa som är för svag för att vara ärlig.
Citera
2021-05-14, 19:37
Medlem
Citat:
Jag kanske överskattar människors intelligens, men det kan väl inte finnas någon optimist som innerst inne tror på optimismen? När man diskuterar det i t.ex. Filosofi är det övertydligt att de bara ljuger för att härda ut. En optimist är en människa som är för svag för att vara ärlig.
Absolut, tyvärr. Det beror på att det är fördelaktigt för oss att ljuga om all meningslöshet och säga att det är värdefullt att leva. Det handlar instinkt-mässigt om överlevnad, inte total ärlighet. De flesta är så kallade "optimister", som tar sitt liv så fort det går kraftigt utför och de förlorar tex hela sin familj.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in