2021-05-06, 09:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone

Killar som inte har livsvilja eller förmåga att skaffa mat kommer aldrig vara intressant för en tjej. I det vilda skulle de skaffa mat tillsammans och sedan skaffa avkomma. Men en kille utan håg och intressen och tror att hans enda drift är att ha sex, resten av livet är värdelöst, kommer aldrig få någon tjej. Tjejens drifter är ju att faktiskt inte svälta ihjäl utan faktiskt kunna skaffa mat åt sig och en unge i minst tolv år.

Haha du vet inte vad du snackar om över huvud taget, hur kan man vara så ofantligt blind för verkligheten? I verkliga livet är det just killarna utan ambitioner som får knulla av bara helvete för guds skull, tuffa bad boys börjar knulla och slicka fitta redan vid ålder 15, sedan fortsätter det hela jävla livet, de "duktiga pojkarna som tar studierna på allvar" är för i helvete oskulder upp i 30 års åldern nu för tiden.

Vissa av er män är så ofantligt jävla naiva och dumkorkade att det är tammefan skrattretande allt skit som ni intalar er själva

"Kvinnor vill ha högutbildade män!!", hahaha ja jo tjenare! Är det därför de snyggaste brudarna i Sverige står på kö för besöksrummet till landets fängelser?
Citera
2021-05-06, 10:50
Medlem
fethorunges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omkorningsfilen
Ja, och av dina andra trådar att dömma verkar du må jättebra över det.

Dessutom har du skrivit i tidigare inlägg att du pluggar? Hoppat av?

Jag har aldrig pluggat, jag jobbar inom byggbranschen som ingenjör.
Citera
2021-05-06, 11:18
Medlem
styckets avatar
Ateismen gör att folk saknar djupare mening i livet. Det är en satanistisk lögn.
Citera
2021-05-06, 11:45
Medlem
DraconianTimess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalixkillen
På högskolan när man börjar bli vuxen prioriterar många killar sex framför studier. De sitter i sina studentrum med en hög böcker och känner sig sexuellt övertända och desperata. Man tänker fan, det här leder ingenstans.
Man måste ha en tjej också drar man till Thailand eller ut på stan som ex. afghanerna. Väl där översköljs man med allt man vill ha resp. ingenting mer än ögongodis och frustration.
Hazarer är inte dumma, klart de skulle kunna klara gymnasiet men syokonsulenter, kvinnor, politiker och män med sitt på det torra förstår inget, och skulle heller inte bry sig.

Senare kommer man hem och känner att studentlivet inte är värt vatten. Man öppnar aldrig mer någon lärobok. Drömmen om en framtid i Sverige har bleknat.
Man inser att en utbildning inte är mödan värd, och att det i grunden bara är som samhället försöker utnyttja en till att springa i takt med ekorrhjulet.

I denna ålder är det viktigare att knulla än att studera och skaffa sig en utbildning. Det vore konstigt annars med tanke på hur biologi fungerar. Tjejer bär sina äggstockar med sig och känner ej evolutionär oro och otålighet. Mannen har bara sina testiklar.
Ju färre kvinnor som finns villigt tillgängliga desto mer energi måste killar lägga på att svärma och uppvakta, alt. ta ut sin desperation i aggression = mindre kraft till studier.

Hur många förstår att detta är orsaken till att det går dåligt för de ensamkommande och att allt färre killar idag fullföljer eftergymnasiala studier? Känner ni igen fenomenet och vad bör göras åt problemet?

Shit vilket idiotiskt livsval.
Börja med att som någon här skrev, så kan man få ligga på både universitet och studentkorridor rätt mycket. Tjejer kommer inte vara jättevilliga att ligga i samma stad som de är uppväxta i på grund av hela den där ryktesgrejen. På universitetet är dessa tjejer ofta långt borta från sina hemorter och då är läget ett helt annat.
Sedan kommer vi till det där med avslutad utbildning.

Ta två killar med samma utseende men olika karriärer.
Kille 1: Avslutad högre utbildning, toppjobb och en bra inkomst.
Kille 2: Lever på ströjobb, får hela tiden kämpa med att få tillvaron och gå ihop.

Båda killarna får nu kontakt med en helt milf 20 mil bort. Kille 1 sätter sig i bilen och kör. Kille 2 har inte pengarna.
Vem får ligga mest? Alltså gör en eftergymnasial utbildning om du är kåt.
Citera
2021-05-06, 14:42
Medlem
fethorunges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omkorningsfilen
Tror du att jag är efterbliven? Du har ju skrivit 700 inlägg på 1.5 år. Inte som att man inte lär sig känna igen dig.

Du är efterbliven du kan inte ens räkna datum, 1.5 år?
Citera
2021-05-06, 15:09
Medlem
Omkorningsfilens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fethorunge
Du är efterbliven du kan inte ens räkna datum, 1.5 år?

Ah, sorry jag läste fel. Du har skrivit 700 inlägg på 6 månader.
Citera
2021-05-06, 15:09
Medlem
neuron-drones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
När jag gick på universitetet så var det inte de intelligentaste killarna som fick knulla utan spännbögar och pajasar. Det kändes inte särskilt motiverande.

Om man bortser från enstaka ligg och tänker på förhållanden och kanske senare bland mogna människor så tror jag man blir bortvald om man inte kan ta hand om sig själv. Om man utstrålar ett hat mot livet och saknar en aura av att man faktiskt fungerar som människa.

Dessa som du nämner är iallafall på ytan kapabla, de är välvårdade och har stil. Sätt det bredvid en kille som inte intresserar sig för sådant eller något annat heller. De människorna behöver ju inte vara kapabla på djupet för att ligga runt. Men att vara rakt igenom okapabel, det märks. Dessa människor jag talar om har över huvudtaget aldrig roligt, de kan inte festa bara för att festa. De kan inte träffa ett killgäng och ha kul. Deras enda mening med livet anser de är att ligga. De har inget intresse av att skaffa tjej förutom att ligga. Ja, dessa finns och dessa utgör den delen av incels som inte har något att falla tillbaka på om de inte får ligga. Enda hobby, ligga. Men de får ju inte det, eftersom man måste ha andra kvaliteter också för att få till det. För en tjej har det väl aldrig räckt med att bara få ernjudande om att ligga, personen måste ju ha någon form av attraktion.
Citera
2021-05-07, 02:18
Bannlyst
Citat:
Om man bortser från enstaka ligg och tänker på förhållanden och kanske senare bland mogna människor så tror jag man blir bortvald om man inte kan ta hand om sig själv. Om man utstrålar ett hat mot livet och saknar en aura av att man faktiskt fungerar som människa.

Om man går på universitetet och inte hatar livet så hör man inte hemma där. I en av Pär Lagerkvists
ungdomsdikter står "...strålande stora liv, älskat av as och dårar!"

Citat:
Dessa som du nämner är iallafall på ytan kapabla, de är välvårdade och har stil. Sätt det bredvid en kille som inte intresserar sig för sådant eller något annat heller. De människorna behöver ju inte vara kapabla på djupet för att ligga runt. Men att vara rakt igenom okapabel, det märks. Dessa människor jag talar om har över huvudtaget aldrig roligt, de kan inte festa bara för att festa. De kan inte träffa ett killgäng och ha kul. Deras enda mening med livet anser de är att ligga. De har inget intresse av att skaffa tjej förutom att ligga. Ja, dessa finns och dessa utgör den delen av incels som inte har något att falla tillbaka på om de inte får ligga. Enda hobby, ligga. Men de får ju inte det, eftersom man måste ha andra kvaliteter också för att få till det. För en tjej har det väl aldrig räckt med att bara få ernjudande om att ligga, personen måste ju ha någon form av attraktion.

Det finns ju inget som är roligt. Fester är ju bara en sammankomst av några idioter som super sig fulla och snackar skit. Enda anledningen att gå till en fest är ju för att man hoppas på att få knulla. Vad skulle en vettig människa göra där annars? Samma med krogar och nattklubbar. Det är ju egentligen helt vidriga ställen, som man bara spenderar pengar på för att det är ännu vidrigare att köpa horor (eller är det?) eller att bara få runka.

Och varför skulle en heterosexuell man överhuvudtaget gå till en kvinna för något annat än sex? Det är ju det enda som möjligen finns att få där.

Varför skulle det inte räcka med att se bra ut och vara en bra älskare?

Du är lite av en vit riddare också, för du vet mycket väl att kvinnor går till as och idioter i stor utsträckning.

Jag får trots allt knulla mer som 50-åring än som 25-åring, troligen för att mitt förakt för tillvaron och människorna inte syns så uppenbart som det gjorde i ungdomen.
Citera
2021-05-07, 02:51
Förutom survival mode så är allt som finns och som någonsin funnits sexualdriften. Ha ha.

Allt annat i denna värld kan verkligen kvitta. Det och att försöka komma på meningen med livet är det enda som driver mig. Samt lite intellektuellt tidsfördriv.

Jag är så nöjd och glad med att inte ha några andra begär än dessa. Det bästa är att ha alla länder i världen att utöva sina intressen. Det enda som krävs är kvinnor och det finns det många av. Kanske inte just i Sverige men vem tvingar folk att vara här?

Nej åt helsike med svenssonlivet. Fuck it.
Citera
2021-05-07, 03:47
Medlem
boll-svantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ceyifam2
Vänta, vad va? Universitetet är väl perfekt ställe att träffa vettiga tjejer som ofta är singel, har flyttat långt, nya bekantskapskretsar skapas etc. Även skygga skogstroll som jag själv kände mig mer hemma på universitetet än på krogen eller gymnasieskolans korridorer/disco.

Universitet/högskola har dessutom ett kvinnoöverskott, om det nu spelar någon roll.

Ja, på många campus var det redan för typ 10 år sedan som kille nästan omöjligt att undvika att ligga om man var där en fredagkväll. Stort tjejöverskot där många dessutom är singel. Detta upplägg finns ju inte ens någon annanstans i samhället.
Citera
2021-05-07, 04:09
Medlem
pulverhonungs avatar
Jag spenderade åldern 20-24 på tinder och hade en ny tjej i stort sett varje helg, till slut blev det trottsamt och oerhort ytligt, träffade en väldigt fin tjej och var tillsammans i cirka 2 år, tillslut längtade jag tillbaka till det där fria (var även lite andra problem som ledde till att det gjorde slut, men det går inte att forneka att en stor anledning var att jag ville tillbaka och smaka på ny frukt igen) jag hade tankesättet att jag ännu är for ung for att vara fast i ett forhållande jag inte är säker på kommer hålla om ett par år, jag kan ju skaffa en tjej när jag är 30+ likaväl? Oj vad fel jag hade, tog bort tinder efter en vecka, fyfan vad deprimerande det var och jag har nog gjort mitt livs storsta misstag som trodde att gräset skulle vara gronare på andra sidan, nu är jag ensammare än aldrig forr medans tjejen har gått vidare och borjat träffa nya, hatar mig själv med passion.
Senast redigerad av pulverhonung 2021-05-07 kl. 04:13.
Citera
2021-05-07, 04:36
Medlem
Stökigt inlägg, men finns korn av sanning.

Grejen är att hazarerna beter sig värdelöst mot kvinnor, därför ratas de av svenska kvinnor i deras ålder.

Men när egot är så stort som hos dessa individer samt pkisternas ständiga uppmuntrande slår det över till hat istället för att ändra något med sig själva.
Dom har ju inte gjort något fel. Även fast det är EXAKT det dom gjort. Betett sig illa.

Vi normalfuntade män som det varit viktigt för att ligga har studerat i ÅR, varje vaken timme.

1. Vad kvinnor vill ha
2. Hur män som är populära hos kvinnor beter sig.
3. Hur man jobbar på sig själv för att bli mer attraktiv.

Pöbeln-män tror antingen att kvinnor vill ha dominans. "Starka män" Elaka män, "negga" och liknande. Vilket går hem på VISSA otroligt trasiga tjejer med trassligt förflutet/ex.

Eller framgångsrika. Funkar på gold diggers.
Dvs fin bil, fint hus, dyra kläder och intressen.

Vi som studerat detta länge och djupt vet att kvinnor vill ha någon som förstår dom, får dom att skratta samt ger både fysiskt och psykiskt.

Tror få män för den delen hade tackat nej till ett gott skratt, en förstående kram och en pulserande orgasm.

Närhet, glädje samt fysisk tillfredsställelse. Varsågod.

Kan låta mycket, men blir enkelt när man släpper alla tankar om HUR man ska vara och agerar naturligt bara. Självklart kommer jobbiga sanningar fram om dig själv och du kanske måste jobba med dig själv med olika kvinnor för att hitta rätt tillslut. Kan ta tid!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in