Citat:
Ursprungligen postat av
neuron-drone
Om man bortser från enstaka ligg och tänker på förhållanden och kanske senare bland mogna människor så tror jag man blir bortvald om man inte kan ta hand om sig själv. Om man utstrålar ett hat mot livet och saknar en aura av att man faktiskt fungerar som människa.
Om man går på universitetet och inte hatar livet så hör man inte hemma där. I en av Pär Lagerkvists
ungdomsdikter står "...strålande stora liv, älskat av as och dårar!"
Citat:
Ursprungligen postat av
neuron-drone
Dessa som du nämner är iallafall på ytan kapabla, de är välvårdade och har stil. Sätt det bredvid en kille som inte intresserar sig för sådant eller något annat heller. De människorna behöver ju inte vara kapabla på djupet för att ligga runt. Men att vara rakt igenom okapabel, det märks. Dessa människor jag talar om har över huvudtaget aldrig roligt, de kan inte festa bara för att festa. De kan inte träffa ett killgäng och ha kul. Deras enda mening med livet anser de är att ligga. De har inget intresse av att skaffa tjej förutom att ligga. Ja, dessa finns och dessa utgör den delen av incels som inte har något att falla tillbaka på om de inte får ligga. Enda hobby, ligga. Men de får ju inte det, eftersom man måste ha andra kvaliteter också för att få till det. För en tjej har det väl aldrig räckt med att bara få ernjudande om att ligga, personen måste ju ha någon form av attraktion.
Det finns ju inget som är roligt. Fester är ju bara en sammankomst av några idioter som super sig fulla och snackar skit. Enda anledningen att gå till en fest är ju för att man hoppas på att få knulla. Vad skulle en vettig människa göra där annars? Samma med krogar och nattklubbar. Det är ju egentligen helt vidriga ställen, som man bara spenderar pengar på för att det är ännu vidrigare att köpa horor (eller är det?) eller att bara få runka.
Och varför skulle en heterosexuell man överhuvudtaget gå till en kvinna för något annat än sex? Det är ju det enda som möjligen finns att få där.
Varför skulle det inte räcka med att se bra ut och vara en bra älskare?
Du är lite av en vit riddare också, för du vet mycket väl att kvinnor går till as och idioter i stor utsträckning.
Jag får trots allt knulla mer som 50-åring än som 25-åring, troligen för att mitt förakt för tillvaron och människorna inte syns så uppenbart som det gjorde i ungdomen.