Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-05-07, 06:55
  #1549
Medlem
Här kan man se Raad al Duhans öppna profil på Instagram.

https://www.instagram.com/raadalduha...AwbW5pZnI4d3dk

Han förefaller inte vara skriven någonstans men enligt hans Insta bor han i Stockholm. Eftersom Karin Melin (Sannas mamma) och Tomas Petti (Sannas styvfar) bor tillsammans men jag har för mig att de tidigare var skrivna på olika adresser kanske Raad bor i Tomas gamla lägenhet.

Sanna Drysén förefaller fortfarande inte göra något - men jag har inte kollat hennes deklarationer. Kanske jobbar någonstans som inte syns. Hon måste ha fått en sjuhelvetes som summa av SR när hon gick men vänstern tar han om de sina. För våra skattepengar naturligtvis.

Däremot sitter hon numera i styrelsen för sin Brf och äger en cockerspaniel. Någon borde träffa henne när hon är ute och går med hunden. Skvaller?

Jag tycker vare sig SR eller Sannas beteende bör glömmas. Det är ett sånt tydligt beteende på hur indoktrinerad vårt statliga media är av vänsterideal och hur milt de ser på islamism och terrorism (av rätt sort naturligtvis, Breivik är dum, Hamas och Isis förstår vi för de är förföljda tänker de). De har väsentligt bidragit till det samhälleliga problem vi har idag.
Citera
2024-05-07, 07:42
  #1550
Medlem
Schournalistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
Sanna Drysén förefaller fortfarande inte göra något - men jag har inte kollat hennes deklarationer. Kanske jobbar någonstans som inte syns. Hon måste ha fått en sjuhelvetes som summa av SR när hon gick men vänstern tar han om de sina. För våra skattepengar naturligtvis.
För inkomståret 2022 så deklarerade hon 438 407 kronor.
Citera
2024-05-07, 07:54
  #1551
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schournalisten
För inkomståret 2022 så deklarerade hon 438 407 kronor.

Då är frågan- var jobbar hon?
Citera
2024-05-07, 08:14
  #1552
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schournalisten
För inkomståret 2022 så deklarerade hon 438 407 kronor.

Går det att se vem som har betalat ut pengar till henne?
Citera
2024-05-10, 07:51
  #1553
Medlem
På Raad al Durhan öppna konto önskar han bland annat saker som att Putin invaderar och tar över hela Europa. Dock mest i stories så de försvinner efter ett tag. Jag antar att Sanna och hennes mor/styvfar stödjer dessa åsikter eftersom de fortfarande stöttar honom. Själv hade jag tagit avstånd från någon som vill att mitt land ska behandlas såsom Ryssland behandlar Ukraina.
Citera
2024-06-06, 13:04
  #1554
Medlem
Disbeliefs avatar
Tänk vilka föräldrar man har, som frivilligt huserar sin dotters islamistälskare.. och som dessutom utreds av SÄPO. Vad har man för moralisk kompass då?

Inte undra på att det gick snett för denna flicka.

Förmodligen en frånvarande biologisk pappa, det vet vi brukar öka chanserna att dottern t.ex. börjar skriva kärleksbrev till kåkfarare eller väljer riktiga slödder till älskare.

Men men, vi kommer aldrig glömma detta Sanna.. din blattemadrass.
Citera
2024-06-06, 16:00
  #1555
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
På Raad al Durhan öppna konto önskar han bland annat saker som att Putin invaderar och tar över hela Europa. Dock mest i stories så de försvinner efter ett tag. Jag antar att Sanna och hennes mor/styvfar stödjer dessa åsikter eftersom de fortfarande stöttar honom. Själv hade jag tagit avstånd från någon som vill att mitt land ska behandlas såsom Ryssland behandlar Ukraina.

Har han gått och blivit SD:are?
Citera
2024-06-06, 16:02
  #1556
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av izquierda
Har han gått och blivit SD:are?

Nej, men han hatar Europa och väst. Så med devisen, "min fiendes fiende är min vän"....
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback