2021-05-05, 02:05
Medlem
Köpte 3 eth på 2k usd.
Räknar med det dubbla minnst inom nån vecka eller månad. Säljer förmodligen inte förän slutet av året.

Vilka andra finns det?
Cardano sålde jag nyss för jag ledsnade på att den aldrig gick upp. Köpte på 1.20 och efter några dagar var det nån timlång topp på 1.55 sen gick det bara utför. 10% vinnst endast.

Har ganska dålig koll och jag vet att börjar det gå ner så vill man inte sitta på shitcoins som cardano.
Citera
2021-05-05, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sergiorant
Köpte 3 eth på 2k usd.
Räknar med det dubbla minnst inom nån vecka eller månad. Säljer förmodligen inte förän slutet av året.

Vilka andra finns det?
Cardano sålde jag nyss för jag ledsnade på att den aldrig gick upp. Köpte på 1.20 och efter några dagar var det nån timlång topp på 1.55 sen gick det bara utför. 10% vinnst endast.

Har ganska dålig koll och jag vet att börjar det gå ner så vill man inte sitta på shitcoins som cardano.

Cardano är inte shitcoin bara för den inte rört sig så mycket senaste tiden. Sen är det ganska onödigt att starta en ny tråd bara för att efterfråga coins som ETH att investera i. Det finns många trådar på FB redan som besvarar din fråga.

Eftersom du redan startat tråden så kan jag rekommendera "säkra" coins som LINK, DOT, VET, ICX och ALGO.
Citera
2021-05-05, 03:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Cardano är inte shitcoin bara för den inte rört sig så mycket senaste tiden. Sen är det ganska onödigt att starta en ny tråd bara för att efterfråga coins som ETH att investera i. Det finns många trådar på FB redan som besvarar din fråga.

Eftersom du redan startat tråden så kan jag rekommendera "säkra" coins som LINK, DOT, VET, ICX och ALGO.

Pratar hyfsat kortsiktigt.
Sitta flera månader för att hoppas göra en 20-30% ä inget jag har lust med.

Tack ska kolla upp dom.
Citera
2021-05-05, 10:37
Medlem
Serum (SRM) är väl midcap med 500milj i market cap.
Ser väldigt stor potentiell tillväxt där då det är FTX/Alemda Research's baby.
Citera
2021-05-05, 11:21
Medlem
In before TS blir brännd.
Citera
2021-05-05, 13:08
Medlem
Citat:

Tack ska kolla upp dom.

Hoppas du får lära dig en läxa också. Finns inga säkra uppgångar. 20-30 på ett par månader är löjligt bra.
Citera
2021-05-05, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Hoppas du får lära dig en läxa också. Finns inga säkra uppgångar. 20-30 på ett par månader är löjligt bra.

20-30% på några månader i en krypto bull market är inte löjligt bra. Helt ok bara. Bättre än att ligga minus iaf.
Citera
2021-05-05, 14:26
Medlem
Citat:

Tack ska kolla upp dom.

Av de jag nämnde har nog ICX, VET och ALGO störst potential på kort sikt. DOT och LINK har gått upp ganska mycket redan.
Citera
2021-05-05, 14:43
Medlem
Citat:
20-30% på några månader i en krypto bull market är inte löjligt bra. Helt ok bara. Bättre än att ligga minus iaf.

Ja du lär väl få lära dig du också så småningom. Saker kan gå ner också. Snabbt.
Citera
2021-05-05, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Ja du lär väl få lära dig du också så småningom. Saker kan gå ner också. Snabbt.

Du tror inte jag vet det? Jag har varit med om 70-80% dippar under bear market. Men om man sitter och påstår att 20-30% är löjligt bra på några månader i en bull market (som vi är i nu), då kan man nog inte vara så erfaren av krypto.
Citera
2021-05-05, 14:58
Medlem
Citat:
Du tror inte jag vet det? Jag har varit med om 70-80% dippar under bear market. Men om man sitter och påstår att 20-30% är löjligt bra på några månader i en bull market (som vi är i nu), då kan man nog inte vara så erfaren av krypto.

Jag har varit inom krypto nåt år och håller med.
20-30% i en bullmarket är nåt man förväntar sig på dagar, max veckor.

I somras, när bullmarket inte hade startat ännu, låg bitcoin flera gånger mellan 9-11k usd.
Citera
2021-05-05, 18:09
Medlem
RolexDatejusts avatar
Polkadot, Synthetix och Chainlink (do your own research dock, jag kommer bara med några förslag och tänker inte argumentera för det här).

Vad än man tycker om BNB så är de värd att lägga en post i också tycker jag.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in