2021-05-05, 18:14
Bannlyst
Spontant skulle jag säga Aave.
efter senaste korrektionen var den nere på 440$ hittade stöd där.
Skulle lägga några slantar där. Jag har inte varit besviken på Aave.
Citera
2021-05-05, 19:11
Medlem
Köpa lite av alla top 100 så hittar du nog iaf minst 1 som är "säker"
Citera
2021-05-05, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richard-Heart
Serum (SRM) är väl midcap med 500milj i market cap.
Ser väldigt stor potentiell tillväxt där då det är FTX/Alemda Research's baby.

Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Hoppas du får lära dig en läxa också. Finns inga säkra uppgångar. 20-30 på ett par månader är löjligt bra.

SRM upp 5% sedan jag postade detta ovan tidigare idag.

Tidsfråga innan den sätter nya ath och då är vi redan på 20%.

Alt season går inte att jämföra med traditionella marknader riktigt.
Citera
2021-05-05, 19:33
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Svårt att eftersöka "säkert" och "kortsiktigt" på samma gång. Mycket enklare att spekulera långsiktigt vilket även det är långt ifrån säkert.
Citera
2021-05-06, 18:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Richard-Heart
SRM upp 5% sedan jag postade detta ovan tidigare idag.

Tidsfråga innan den sätter nya ath och då är vi redan på 20%.

Alt season går inte att jämföra med traditionella marknader riktigt.
Jag köpte SRM när den var nere på 6$ efter 25 april!
Citera
2021-05-06, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kompani
Jag köpte SRM när den var nere på 6$ efter 25 april!

Klockrent! Solana ecosystemet är hett nu.
Citera
2021-05-08, 11:25
Medlem
Pungpuckels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sergiorant
Köpte 3 eth på 2k usd.
Räknar med det dubbla minnst inom nån vecka eller månad. Säljer förmodligen inte förän slutet av året.

Vilka andra finns det?
Cardano sålde jag nyss för jag ledsnade på att den aldrig gick upp. Köpte på 1.20 och efter några dagar var det nån timlång topp på 1.55 sen gick det bara utför. 10% vinnst endast.

Har ganska dålig koll och jag vet att börjar det gå ner så vill man inte sitta på shitcoins som cardano.

Missade du uppgången i Cardano nu?
Citera
2021-05-08, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pungpuckel
Missade du uppgången i Cardano nu?
Kollar man grafe på flera altcoins så ser det inte särskillt bra ut för att investera. Som en jävla raket helt utan stöd.
Vågar helt enkel inte.

Jag håller mina eth nu och säljer kanske till hösten.

Tyvär blir iaf jag allt för påverkad ju mer jag läser.Man ser också att vi är ganska högt up stock to flow grafen: https://www.blockchaincenter.net/wp-content/uploads/image-93.png

Även om stora företag är med denna gång så har vi märkt att 60k är ganska högt pris just nu och svårt att hålla sig över. Vilket kan indikera vi är på övre delen av tabellen, mot det röda.
Citera
2021-05-08, 16:07
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Köpte 3 eth på 2k usd.
Räknar med det dubbla minnst inom nån vecka eller månad. Säljer förmodligen inte förän slutet av året.

Vilka andra finns det?
Cardano sålde jag nyss för jag ledsnade på att den aldrig gick upp. Köpte på 1.20 och efter några dagar var det nån timlång topp på 1.55 sen gick det bara utför. 10% vinnst endast.

Har ganska dålig koll och jag vet att börjar det gå ner så vill man inte sitta på shitcoins som cardano.

Ingen vet, vem som helst här kan säga coin X, coin Y. Det värsta du kan göra är att investera blint i efter vad nån annan säger, dom flesta blir då rökta. Kolla top 100, läs på och bilda din egen uppfattning.
Citera
2021-05-08, 16:37
Medlem
Pungpuckels avatar
Citat:
Kollar man grafe på flera altcoins så ser det inte särskillt bra ut för att investera. Som en jävla raket helt utan stöd.
Vågar helt enkel inte.

Jag håller mina eth nu och säljer kanske till hösten.

Tyvär blir iaf jag allt för påverkad ju mer jag läser.Man ser också att vi är ganska högt up stock to flow grafen: https://www.blockchaincenter.net/wp-content/uploads/image-93.png

Även om stora företag är med denna gång så har vi märkt att 60k är ganska högt pris just nu och svårt att hålla sig över. Vilket kan indikera vi är på övre delen av tabellen, mot det röda.

Jag sålde mina eth och gick all in i Cardano, vid 1,30.
Med motiveringen att Cardano tar sig snabbare till 5 än vad eth tar sig till 10.000.

Sedan kommer Cardano få en konverterare som gör att folk enkelt kan konvertera sina eth till cardano, det kommer nog att ge ett kraftigt lyft, för då finns det ju ingen anledning till att ha eth när Cardano är billigare och snabbare samt har samma utbud (smarta kontrakt och NFT).

Jag hoppar in tidigt, vid $10 är jag miljonär
Citera
2021-05-08, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pungpuckel
Jag sålde mina eth och gick all in i Cardano, vid 1,30.
Med motiveringen att Cardano tar sig snabbare till 5 än vad eth tar sig till 10.000.

Sedan kommer Cardano få en konverterare som gör att folk enkelt kan konvertera sina eth till cardano, det kommer nog att ge ett kraftigt lyft, för då finns det ju ingen anledning till att ha eth när Cardano är billigare och snabbare samt har samma utbud (smarta kontrakt och NFT).

Jag hoppar in tidigt, vid $10 är jag miljonär

Och andra säger cardano är helt värdelöst och att dess utvecklare är ett skämt.
Vet inte riktigt vad jag ska tro.
Citera
2021-05-08, 17:55
Medlem
Pungpuckels avatar
Citat:
Och andra säger cardano är helt värdelöst och att dess utvecklare är ett skämt.
Vet inte riktigt vad jag ska tro.

Det hade jag också påstått om jag suttit på eth och varit livrädd för en starkare konkurrent, och inte haft insikten om att mynt och bolag är inga jävla fotbollslag som du ska heja på i ur och skur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in