2021-05-05, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buckshot
Wov, jag hade aldrig kunnat ta emot så mycket stryk av han, hon eller det utan att ge igen.
Kvinnor använder tillhyggen som en stol, kniv, krukor etc
så man får se upp för flygande saker... Jag vet en kvinna
som använde en yxa som slogs in i en ytterdörr.
Citera
2021-05-05, 19:13
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Väldigt märkligt. Erik borde ju vara fysiskt överlägsen eftersom han är man. Varför försvarar han sig inte?
Va inte "Erik" en transperson? Alltså kvinna från början? Eller var det bara spekulationer?
Citera
2021-05-05, 19:20
Medlem
Snowsmiles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greenspam
För att han har en neuropsykiatrisk funktionsnedsättning.

Tror jag oxå, det är enda rimliga förklaringen.
Såg på en av bilderna att han har en rejäl snorbroms, vilket indikerar att det inte
är en transperson.

Tror på en funktionsnedsättning, är det så så är det ett vidrigt
fruntimmer som satt klorna i honom.

Det som talar emot funktionsnedsättning är att han funderar på att föreläsa, det
bör vara rejäl startsträcka att klara det om han blivit utsatt för detta pga funktionsnedsättning.
Senast redigerad av Snowsmile 2021-05-05 kl. 19:22.
Citera
2021-05-05, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Va inte "Erik" en transperson? Alltså kvinna från början? Eller var det bara spekulationer?
Han är ju far till minst ett biologiskt barn, alltså kan han inte varit kvinna från början.
Citera
2021-05-05, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snowsmile
Tror jag oxå, det är enda rimliga förklaringen.
Såg på en av bilderna att han har en rejäl snorbroms, vilket indikerar att det inte
är en transperson.

Tror på en funktionsnedsättning, är det så så är det ett vidrigt
fruntimmer som satt klorna i honom.

Det som talar emot funktionsnedsättning är att han funderar på att föreläsa, det
bör vara rejäl startsträcka att klara det om han blivit utsatt för detta pga funktionsnedsättning.
Att han blivit pappa indikerar också att han inte är en transperson.
Citera
2021-05-05, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kasperwolfgang
han ser väldigt "beta" undergiven ut i sitt sätt och fettansamlingarna på kroppen är klassiskt "kvinnligt" fördelat .... vanligast för män är bukfetma till 90%

ONTOPIC ett hushåll med två från början förvirrade indvider, man/kvinnoroller har helt bytt plats..inte för att män SKA slå kvinnor, men det brukar iallafall va mannen som är fysiskt överlägsen och har den "makten". kvinnor mår inte bra i den rollen trots att de själva tror det numera när de hjärntvättats in i det tänket. en fungerande person misshandlar inte nån

Kvinnor är minst lika våldsamma som män - våld är individuellt, har inte med kön att göra.

Men, ja. Män är mer utsatta idag. Bilden är ju att mannen alltid är förrövaren, så det kanvara svårt att inse att mannen kan vara ett offer.

Risken är ju att mannen blir dömd till fängelse, uthängd, får sparken, förlorar barnen, får sitta häktad. Vi lever inte i någon rättstat direkt.
Citera
2021-05-05, 20:14
Medlem
BosseBetongs avatar
Vem är GM?
Citera
2021-05-05, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dolche
Kvinnor är minst lika våldsamma som män - våld är individuellt, har inte med kön att göra.

Men, ja. Män är mer utsatta idag. Bilden är ju att mannen alltid är förrövaren, så det kanvara svårt att inse att mannen kan vara ett offer.

Risken är ju att mannen blir dömd till fängelse, uthängd, får sparken, förlorar barnen, får sitta häktad. Vi lever inte i någon rättstat direkt.
Det är precis så det är. Männen lever oerhört farligt och de smarta männen slår inte tillbaka för de vet konsekvenserna av ett enda slag. Men visst det krävs en oerhörd mental styrka och tvärtom vad de allra flesta tror så är det många fysiskt starka och mentalt starka män som inte ger igen så att säga även om de skulle klara av att spöa skiten ur de flesta män utan problem. Det är en myt att det är svaga mesiga män som tar skiten men i verkligheten är det precis tvärtom.
Citera
2021-05-05, 20:17
Medlem
UDontWantToMeetMes avatar
Nu har jag ju inte orkat läsa allt i tråden, som vanligt. Men för i helvete. Vad är det för jävla människa som gör detta? Oavsett bakgrund.
Om jag skulle ha råkat ut för något liknande så hade jag ju också försökt hålla det inom familjen så länge som möjligt med tanke omgivning och gemensamma vänner.
Men jag skulle ju gärna hjälpa denna sjuka kvinna att "hitta ett bättre liv" genom diverse plågsamma metoder om någon skulle fråga mig
Citera
2021-05-05, 20:22
Medlem
UDontWantToMeetMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loal
Hur är det möjligt att en kvinna kan misshandla en person av det manliga könet? Räcker med att mannen lyfter sitt lillfinger så är hon borta.
Du vet inte mycket va? Gå tillbaka till mammas mackor så blir allt bra.
Citera
2021-05-05, 20:32
Medlem
SloggiMaxis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Hette "Erik" Erika förut eller? Hur fan kan man tillåta sig själv att bli slagen i tre timmar? Givetvis synd om honom, men hur fan går det ens till? Är han helt handlingsförlamad eller?
Hur skulle han ha gjort då? skulle han ha nitat kärringen? det går emot alla principer.
Citera
2021-05-05, 20:35
Medlem
Skall mannen sänka kvinnan framför barnen ? okunskapen är stor inom området
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här