2024-10-04, 03:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Naturligtvis är han ingen man i sinnet. Eller så lider han av ett faktiskt förståndshandikapp och då är det förståeligt vad han råkade ut för.

En normal man som blir slagen, av man eller kvinna, slår tillbaka, alternativt håller den/henne ifrån sig tills han kan ta sig ut och antingen ringa polisen eller komma därifrån.
Eller så knuffar han tillbaka och visar pondus, vilket gör att han direkt får mer respekt psykologiskt.
Han har varit överviktig
Citera
2024-10-04, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swede84
Jag som själv var tillsammans med claudia ett kort tag när hon bodde i Malmö strax innan "Erik" Da*el träffades vi var tillsammans runt 7 månader och hon bodde hos mig i 3 månader, mina livs värsta månader 2017
Kan bekräfta att hon slog sin son, jag skyddade honom från claudia, hon tungkysste honom också.
Har alltid undrat hur det gått för sonen, han och jag kom varandra nära och enbart stod ut med detta monstret för sonen skull.
Jag själv gjorde en polisanmälan efter denna artikeln mot henne men bevisen jag hade och vittnena jag hade vaga bilder om exakta datum osv och hade några år på nacken.
Hon försökte utsätta mig för psykisk misshandel men misslyckades, då jag jobbade då inom akutpsykiatrin och såg genom sådant.
Däremot utsatte hon mig för misshandel, fick dator i huvudet en gång, hon fick vredesutbrott och kasta Mat på mig, försökte få mig bryts kontakt med familjen, skrev hotfulla meddelande till kvinnliga kollegor på jobbet via fb, hon kollade min mobil varje natt, under tiden hon bodde hos mig såg jag till jobba mest och i perioder sova hos en kompis.

Den dagen jag slängde ut henne och sonen, så slog hon mig med näven tog en påse med skor slog så hårt det gick hål i min hud.

Hon utnyttjade andra män medans vi var tillsammans och manipulerade dem så de gjorde hennes läxor, fick pengar och saker.

Hon försökte tvinga mig gifta mig med henne men jag ville inte. Hon hade plan att gifta sig med vem som helst sommaren 2018

Det var då hon träffade D*n*el. Jag skrev till honom ett långt mejl på fb och varnade vad för typ av kvinna hon var, men han var naiv. Trodde jag var ett svartsjuk ex antar jag.
De gifte sig sommaren 2018, 3 månader efter jag dumpa henne totalt och hade mod att göra det.

Hon berättade att när hon bodde i Paris, innan hon kom till Sverige malmö, så bråkade hon och hennes dåvarande, hon ställde sig på hans motorhuvud och slog med basebollträ mot hans bilruta.

Claudia är en kvinna som en dag kan mörda en man. Psykopat skulle jag vilja säga hon är.

Aldrig mött en sjukare kvinna i mitt privatliv och kommer aldrig göra det. Hon är äcklig på alla sätt och vis.

Tack gode gud att du lyckades ta dig ur det. Hon skulle säkert kunna mörda dig när du sover, hälla något i din mat eller slå en stekpanna i huvud när du sover.
Peddo varning på henne också när hon tungkysser med sin son men behöver visligen inte var det, vissa saknar bara gränser och efter vad du berättat så saknar hon alla spärrar om vad som är ok eller inte. Men det är inte ok nånstans att tungkyssa med sin son. Jag tycker också det är lite weird när folk pussar sina barn på munnen också, kinden och panna ok men munnen, njaa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in