2021-05-04, 18:20
Medlem
Castles avatar
Om man träffar en nya kvinna vilka varningsflaggor anser ni man ska vara vaksam på? Saker som indikerar att det här kanske är en kvinna med olika typer av problem som kan visa sig längre fram. Några personliga erfarenheter av vad man bör vara vaksam på?
Citera
2021-05-04, 18:23
Medlem
GormDenGamles avatar
Färgat hår i neonfärger och kläder med Pride-mönster är att be om problem.
Citera
2021-05-04, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Castle
Om man träffar en nya kvinna vilka varningsflaggor anser ni man ska vara vaksam på? Saker som indikerar att det här kanske är en kvinna med olika typer av problem som kan visa sig längre fram. Några personliga erfarenheter av vad man bör vara vaksam på?

Alla kvinnor har problem, vill du inte ha några problem alls i livet borde du börja dejta killar istället.
Citera
2021-05-04, 18:28
Medlem
Är hon attraktiv och fortfarande singel så finns det förmodligen en anledning till detta.
Träffar hon "bara idioter", är ensamstående morsa med flera farsor till barnen, ärr efter självskador.

Diagnoser som Borderline, bipolaritet osv är stora varningsklockor.
Citera
2021-05-04, 18:30
Medlem
Castles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av niCz16
Är hon attraktiv och fortfarande singel så finns det förmodligen en anledning till detta.
Träffar hon "bara idioter", är ensamstående morsa med flera farsor till barnen, ärr efter självskador.

Diagnoser som Borderline, bipolaritet osv är stora varningsklockor.
Ja men sådana diagnos är kanske inget man får veta om på ett tag.
Citera
2021-05-04, 18:32
Medlem
MammasGrabbHalvas avatar
För mig har en stor varningsflagga varit kvinnor som vill att vi båda har kontakt med hennes senaste ex. Att det förväntas av mig att jag ska bli snudd på bästis med exet. Det har aldrig fungerat då det med tiden blivit så att de börjat strula med exet igen. Finns säkert många andra som aldrig har haft problem i liknande situation, men jag har då aldrig haft en kvinna som i en sån relation inte börjat ligga med sitt ex igen.

Är man lite äldre så är en kvinna som fortfarande har behov av att festa en varningsflagga. Då brukar jag ganska tidigt inse att det bara är att lägga ner.
Citera
2021-05-04, 18:33
Medlem
Castles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MammasGrabbHalva
För mig har en stor varningsflagga varit kvinnor som vill att vi båda har kontakt med hennes senaste ex. Att det förväntas av mig att jag ska bli snudd på bästis med exet. Det har aldrig fungerat då det med tiden blivit så att de börjat strula med exet igen. Finns säkert många andra som aldrig har haft problem i liknande situation, men jag har då aldrig haft en kvinna som i en sån relation inte börjat ligga med sitt ex igen.

Är man lite äldre så är en kvinna som fortfarande har behov av att festa en varningsflagga. Då brukar jag ganska tidigt inse att det bara är att lägga ner.
Bra insikter! Det är sådant som efterfrågas.
Citera
2021-05-04, 18:38
Medlem
Om hon är vänster och har någonsin knullat n*ger/arab.
Citera
2021-05-04, 18:40
Medlem
* Kattdjursmönstrade kläder
* Zebramönstrade kläder
* Blonderat hår med en svart slinga
* Svartfärgat hår med en blond slinga
* Beskriver sig själv som "mystisk"
* haschplantemotiv på tatuering
Citera
2021-05-04, 18:41
Medlem
Många följare på instagram och 500+ bilder på sig själv, spring!
Citera
2021-05-04, 18:43
Medlem
f30malmos avatar
Gäller väl för båda könen men;

Vill inte att man ska ha mycket kontakt med sin egen familj eller sina vänner.
Kollar upp en när man har egentid med 20 sms eller blir passivt aggressiv.
Snackar mycket skit om sina ex.
Tycker att hon själv får göra vad som helst, men du får inte det.
Stort bekräftelsebehov.
Inget behov av egentid, och vill inte heller att du ska behöva det.

Till exempel, finns massor.
Citera
2021-05-04, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Castle
Ja men sådana diagnos är kanske inget man får veta om på ett tag.

Du kan läsa på om diagnoserna och hur dom artar sig och lära dej vad du bör se upp för. https://doktor.se/fakta-rad/borderline/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in