2021-05-04, 02:13
Medlem
Inte ofta man får ett så drygt och efterblivet bemötande.

Jag skrev till Compricers kundservice och frågade bara varför de enbart visar fasträntesparkonton upp till 5 år.

Då får jag detta svar tillbaks från Hussein Dahir: "De sparkonto som vi jämför erbjuder inte längre bindningstid än 5 år. Du bör läsa ordentligt innan du häver ur dig obegåvade saker. ".

Den här idioten har ju dessutom helt fel, Marginalen erbjuder ju upp till 7 år och BigBank upp till 10 år. Även BlueStep har gjort detta förr, Compricer har dock alltid bara visat upp till 5 år. Men jag är mer förvånad över att bli kallad obegåvad när det var de som hade fel.

Känns som att det är en person som är uppe bland molnen och känner sig otroligt mäktig för att han får kalla sig för (Kundservice) chef.

Brukar Compricers kundtjänst vara så dryg eller är det bara denne Saddam Hussein som har en skruv lös?
Citera
2021-05-04, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555

Jag skrev till Compricers kundservice och frågade bara varför de enbart visar fasträntesparkonton upp till 5 år.

Då får jag detta svar tillbaks från Hussein Dahir: "De sparkonto som vi jämför erbjuder inte längre bindningstid än 5 år. Du bör läsa ordentligt innan du häver ur dig obegåvade saker. ".

Den här idioten har ju dessutom helt fel, Marginalen erbjuder ju upp till 7 år och BigBank upp till 10 år. Även BlueStep har gjort detta förr, Compricer har dock alltid bara visat upp till 5 år. Men jag är mer förvånad över att bli kallad obegåvad när det var de som hade fel.

Känns som att det är en person som är uppe bland molnen och känner sig otroligt mäktig för att han får kalla sig för (Kundservice) chef.

Brukar Compricers kundtjänst vara så dryg eller är det bara denne Saddam Hussein som har en skruv lös?

Get a life. Känns som att du försöker smutskasta någon stackars anställd som du drygat dig mot. Han är ingen kändis och har inte begått något brott, du borde inte dra upp hans namn här
Citera
2021-05-04, 02:36
Medlem
Citat:
Jaaa men absolut, jag är bara en rasist som försöker jävlas med den stackars araben.

Han är ju för fan någon sorts "kundservice chef" och finns med bland de anställda på hemsidan, då ska man fan lära sig att bete sig.

Men printscreena mailen i sin helhet då.
För jag förmodar att du betedde dig som en idiot.
Citera
2021-05-04, 02:52
Medlem
Kommer ej klicka på bilden du laddat upp. Men även bilder kan manipuleras
Hur som helst är personen inte "känd" och bör inte hängas ut
Citera
2021-05-04, 03:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soajet

Jaha, så ska jag filma mailet? 🙄

Det är inget manipulerat med mejlet..

Jag betedde mig inte som en idiot. Det enda idiotiska i det här var ju att han tycker jag borde läsa ordentligt innan jag skriver obegåvade saker. Ska man kalla en kund eller liknande obegåvad och den ska läsa ordentligt, så tycker jag att man i alla fall borde ha rätt i sak först. Idioten hade ju helt fel och han ska vara chef för kundservice.. Då bör man ha något mer professionalism.

Hade jag haft totalt fel, dvs att inga har bindningstid längre än 5 år så visst, säg till mig då att jag ska läsa ordentligt.. Men inte när Saddam har noll koll på vad han säger.

Jag skrev "Hej! Varför visar ni enbart bindningstider upp till 5 år när man söker på sparkonton på er hemsida?".
Senast redigerad av Anonym555 2021-05-04 kl. 03:28.
Citera
2021-05-04, 03:24
Medlem
Citat:

Varför inte? Jag "hänger" bara ut honom för hans äckliga dryghet, inte direkt så att jag hittar på en massa skit som inte är sant.

Varför ska bara kändisar hängas ut? Compricer är ju ändå stora och ägs av Schibsted. Den göken står även "Chef backoffice" under "kontakt" på hemsidan, då borde man ha någorlunda bättre professionalitet.
Senast redigerad av Anonym555 2021-05-04 kl. 03:36.
Citera
2021-05-04, 04:11
Medlem
Citat:

Klart man kan manipulera mejl, bilder med mera men oavsett vilket så har man en ledande position inom ett företag så skall man agera därefter.
Ser inget konstigt att hänga ut honom med namn (det gör man ju med mycket annat här).
Citera
2021-05-04, 06:02
Medlem
OldFashioneds avatar
Citat:
https://www.bildtagg.se/file/yp9ftvvwbndhk063fra17d

Det skickades från info@compricer.se .

Och vad är det du skriver innan som ger dig ett så pass otrevligt svar? Det är knappast så att du bara frågat artigt.
Senast redigerad av OldFashioned 2021-05-04 kl. 06:04.
Citera
2021-05-04, 06:04
Medlem
Citat:
Jaha, så ska jag filma mailet? 🙄

Det är inget manipulerat med mejlet..

Jag betedde mig inte som en idiot. Det enda idiotiska i det här var ju att han tycker jag borde läsa ordentligt innan jag skriver obegåvade saker. Ska man kalla en kund eller liknande obegåvad och den ska läsa ordentligt, så tycker jag att man i alla fall borde ha rätt i sak först. Idioten hade ju helt fel och han ska vara chef för kundservice.. Då bör man ha något mer professionalism.

Hade jag haft totalt fel, dvs att inga har bindningstid längre än 5 år så visst, säg till mig då att jag ska läsa ordentligt.. Men inte när Saddam har noll koll på vad han säger.

Jag skrev "Hej! Varför visar ni enbart bindningstider upp till 5 år när man söker på sparkonton på er hemsida?".
Vad skrev du till dem?
Skärmdump tack
Citera
2021-05-04, 06:41
Medlem
Citat:

Fy helvete vad dum du är, citerar från ett mejl som kan kopplas till dig.
Ser han tråden kommer du bli anmäld och rätt åt dig.
Att hänga ut idioter visst, men att hänga ut någon med namn så fort man är lite missnöjd över ett kunderservicesvar? Är du liksom helt efterbliven?

Ni påstår att han har kort stubin när TS inte ens kan hantera en diskussion utan att grina ut på flashback 10 min senare.
Var en man istället och kontakta hans chef om du är missnöjd, istället för att vara en passivt aggressiv mes.
Citera
2021-05-04, 06:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kajusi
Att hänga ut idioter visst, men att hänga ut någon med namn så fort man är lite missnöjd över ett kunderservicesvar? Är du liksom helt efterbliven?

Ni påstår att han har kort stubin när TS inte ens kan hantera en diskussion utan att grina ut på flashback 10 min senare.
Var en man istället och kontakta hans chef om du är missnöjd, istället för att vara en passivt aggressiv mes.

Enda passiv aggressiva mesen var han som tror han kan uttrycka sig hursomhelst, sen är han så okunnig att han har fel i sak också när han ska försöka läxa upp. Mejlen kan inte kopplas till mig.
Citera
2021-05-04, 06:53
Medlem
EastAreaPapists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kajusi

Vad skulle han bli anmäld för? TS lider noll risk att fällas för förtal i alla fall. Om han talar sanning är det naturligtvis en anmärkningsvärd kundservicefail vilken gott kan diskuteras i en fb-tråd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in