2021-05-04, 10:08
Medlem
Jobbade som städare ett tag, i arbetet ingick toalettskurning. Den största övverraskningen varnär någon lyckats sätta sig och skita på ringen. Förstår inte hur det är möjligt att inte känna att det inte är fritt under skithålet.
Citera
2021-05-04, 10:25
Medlem
Gulsmurf2s avatar
Fick höra av en städsammornare på ett större företag att någon hade skruvat av en lampa på toaletten, skitit i lampkulan och sedan skruvat tillbaka den.
Citera
2021-05-04, 10:30
Medlem
För några år sedan jobbade jag som fastighetsskötare i en mindre stad. Vi hade blivit inhyrda av en fastighetsägare att tömma och städa ur ett nedlagt flyktingboende som skulle konverteras till lägenheter. Vad jag möttes av där inne kan vara något av det vidrigaste jag någonsin sett.

Halva byggnaden stank piss, bokstavligen av alla fläckar på golv och väggar att döma. Ett av rummen hade bajs som låg på golvet. I några av rummen kunde man knappt se golvet för alla cigarrettfimpar som täckte det.

Dagen efter vi varit där första gången hade en fotölj oförklarligen dykt upp i ena rummet, och fler fimpar. Förmodligen några som brutit sig in under natten och rökt där inne.

Lustigt nog var toaletterna det som var minst äckligt att städa.
Citera
2021-05-04, 10:36
Medlem
Jobbade som städare på kontor på en avdelning på Universitetet som tonåring. En mycket gammal man hade en flera cm tjock beigebrungrön beläggning på mikrofondelen av sin telefonlur. Som en platt stalagmit. Den såg hård ut också och hade alltså bildats av vad som kom ut ut hans mun när han pratade. Vi hade som uppgift att torka av telefonerna, men den rörde jag aldrig. Egentligen borde jag ju hackat loss den, desinficerat telefonen eller helt enkelt fått den utbytt, men hade inte riktigt det ansvarstänket på den tiden.
Citera
2021-05-04, 10:38
Medlem
JustZlatans avatar
Det är inte normalt att ha en påse full av använda kondomer. Han kanske var en serievåldtäktsman som samlade på troféer iform av kondomer han använt när han våldtog sina offer? Du skulle ha kontaktat Polisen.
Citera
2021-05-04, 10:47
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulsmurf2
Fick höra av en städsammornare på ett större företag att någon hade skruvat av en lampa på toaletten, skitit i lampkulan och sedan skruvat tillbaka den.
Det är fan avancerad trollning, påminner om räkor i gardinstången.

Aldrig hänt nåt värre än att jag fått torka bajs och spya som personlig assistent, men jag plockade fästingar på en klients katt och hade visst missat att en absolut sprängfylld jävel stor som en femkrona hade lossnat från katten och det aset trampar jag på barfota. Fästingen sprängdes mellan tårna samtidigt som jag stack hål på min egen hud och allt var en blodig, slemmig röra...

Baby historia jämfört med alla här. Tack som fan för det
Citera
2021-05-04, 10:49
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Det är inte normalt att ha en påse full av använda kondomer. Han kanske var en serievåldtäktsman som samlade på troféer iform av kondomer han använt när han våldtog sina offer? Du skulle ha kontaktat Polisen.
Satan vad jag vill vara med när du gör det samtalet till polisen.

”Ja alltså konstapeln han har en påse fylld med använda kondomer, det måste vara olagligt?”
Hahahaha!
Citera
2021-05-04, 10:52
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Satan vad jag vill vara med när du gör det samtalet till polisen.

”Ja alltså konstapeln han har en påse fylld med använda kondomer, det måste vara olagligt?”
Hahahaha!

Du vet inte hur seriebrottslingar tänker. De samlar på troféer för att "återuppleva" brottet. Jag hade kontaktat Polisen.
Citera
2021-05-04, 11:08
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Du vet inte hur seriebrottslingar tänker. De samlar på troféer för att "återuppleva" brottet. Jag hade kontaktat Polisen.
Har skrivit en avhandling om 400 seriemördare och vad i deras liv som är gemensamt. Och så har jag sett minst en thriller i mitt liv så jag vet att de sparar på troféer, ofta klädesplagg, smycken eller mer morbida sådana som kroppsdelar. Aldrig hört talas om en serievåldtäktsman som använder kondom dock.

Och vad ska du säga till polisen? Kan du snälla återskapa hur du tror att det samtalet skulle låta, i text här?
Citera
2021-05-04, 11:11
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Har skrivit en avhandling om 400 seriemördare och vad i deras liv som är gemensamt. Och så har jag sett minst en thriller i mitt liv så jag vet att de sparar på troféer, ofta klädesplagg, smycken eller mer morbida sådana som kroppsdelar. Aldrig hört talas om en serievåldtäktsman som använder kondom dock.

Och vad ska du säga till polisen? Kan du snälla återskapa hur du tror att det samtalet skulle låta, i text här?

Jag hade sagt: "Jag har en man här som i bagaget har en påse full av använda kondomer med sperma i. Jag misstänker att han kan vara en våldtäktsman för ingen normal människa har väl en påse full av använda kondomer?".
Citera
2021-05-04, 11:12
Medlem
Tryckkokarens avatar
Jobbade på ett sjukhem efter gymnasiet. Där fanns en sängliggande tant som hade åkt på tidernas vidrigaste svampinfektion i underlivet.
Vi bytte blöjor på henne flera gånger per pass och i blöjorna så var det inget kiss utan bara en ljusbrun stinkande sörja. Det luktade starkt av vagina kombinerat med var och kadaver. Lukten var obeskrivlig, vi i personalen ställde ut hinkar med rengöringsmedel i både korridoren och på rummet för att dölja den värsta stanken.

Får kväljningar än idag när jag tänker på det.
Citera
2021-05-04, 11:15
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Jag hade sagt: "Jag har en man här som i bagaget har en påse full av använda kondomer med sperma i. Jag misstänker att han kan vara en våldtäktsman för ingen normal människa har väl en påse full av använda kondomer?".
Skall inte dryga mig, det är helt korrekt att ringa snuten om du misstänker något, det kan aldrig skada att vara säker. Men jag hade fan inte kunnat hålla borta ett asgarv om jag varit med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in