• 1
  • 2
2021-05-03, 17:26
Medlem
Stämmer det att man kan maila till Stone Island själva och sedan få hem en badge/patch på posten?
Citera
2021-05-03, 18:08
Medlem
Rasputin420s avatar
är si så populärt igen alltså, deva jävligt inne 2006 mins ja
Citera
2021-05-03, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rasputin420

Det finns ett "serienummer" på en lapp på plagget man får ange. Kanske får betala någon smärre avgift, osäker.

Menat till TS!
Citera
2021-05-03, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rasputin420

Köpte min collegetröja för några år sedan och slutade använda den då jag tappade bort min patch.
Men nu när det verkar vara modernt så tycker jag det är rätt så lyxigt att ha en så dyr tröja som bara ska hänga och skräpa
Citera
2021-05-03, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ostressflippad
Det finns ett "serienummer" på en lapp på plagget man får ange. Kanske får betala någon smärre avgift, osäker.

Menat till TS!

Tack!
Citera
2021-05-03, 19:12
Bannlyst
Vad fyller själva patchen för funktion? Bara att använda utan själva märket annars? Eller är det bara statusmarkören som är viktig, och inte kvaliteten i sig?
Citera
2021-05-03, 19:25
Medlem
airbuds avatar
Du lär inte få en ny patch av Stone Island själva. Köp inte heller begagnat då det kryllar av överprisade kopior.
Citera
2021-05-03, 20:11
Medlem
halaltarzans avatar
Jag hade ju sprättat bort knapparna istället för att fixa ett nytt märke, såvida man inte får betalt för att gå att göra reklam för dem.
Citera
2021-05-03, 20:36
Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW
Vad fyller själva patchen för funktion? Bara att använda utan själva märket annars? Eller är det bara statusmarkören som är viktig, och inte kvaliteten i sig?

Statusmarkören såklart, men att dom även är av bra kvalitet är såklart en välkommen bonus.
Citera
2021-05-03, 20:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zoqiet
Statusmarkören såklart, men att dom även är av bra kvalitet är såklart en välkommen bonus.
Då verkar det ju onekligen lite märkligt att man(inte du) resonerar som att det vore en bil utan hjul när märket saknas. Då är kvaliteten uppenbart sekundär.
Citera
2021-05-03, 20:51
Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW
Då verkar det ju onekligen lite märkligt att man(inte du) resonerar som att det vore en bil utan hjul när märket saknas. Då är kvaliteten uppenbart sekundär.

Sedan när blev ett klädesplagg och ett fordon jämförbara?
Citera
2021-05-04, 02:51
Medlem
SiggeSpringnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svampis10
Stämmer det att man kan maila till Stone Island själva och sedan få hem en badge/patch på posten?

Det är ju alldeles perfekt att du tappat bort din "patch", nu kan du plötsligt bära tröjan utan att behöva skämmas som en liten bög. Eller?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in