2021-05-02, 19:26
Medlem
Nån som sett denna tvivelaktiga reklam? Förstod jag budskapet rätt?
Citera
2021-05-02, 20:17
Medlem
Hmm, har inte sett det. Intresserad om någon annan fått det. Intressant vilka grunder de skulle marknadsföra det så. Låter lite KO-varning
Citera
2021-05-02, 20:21
Medlem
Fistkramps avatar
Jajamen! Och nu har även YT börjat med kontroll av ålder på musikvideos. Seriöst jag kan nästan swisha ett par hundringar till den människa som ger mig tips på ett Youtube liknande ställe utan reklam utan åldersgräns utan premium. Youtube kan därmed skita i det blå skåpet
Citera
2021-05-02, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fistkramp
Jajamen! Och nu har även YT börjat med kontroll av ålder på musikvideos. Seriöst jag kan nästan swisha ett par hundringar till den människa som ger mig tips på ett Youtube liknande ställe utan reklam utan åldersgräns utan premium. Youtube kan därmed skita i det blå skåpet

Reklamen slipper du med hjälp av tillägget uBblock Origin. Finns till dom flesta browsers.

Om ett klipp kräver ålderskontroll, skriv gen framför youtube i urlen (tex www.genyoutube).

Du kommer då till GenYoutube och kan se klippet där. Funkar utan att behöva vara inloggad på YT.

Har ej testat i någon app, men i webbläsare går det utmärkt.
Citera
2021-05-02, 23:30
Medlem
Kan det vara därför kvaliten på chrome cast ibland är usel, för att kunna kränga premium?? Jag har åtminstone 50 på mitt wifi men får ändå typ 420x... vad det nu är. Sjukt irriretande. Bara youtube som är problemet.
Citera
2021-05-02, 23:43
Medlem
Mr.J.Pilvikukkas avatar
Finns en app som heter Vanced (googla) som funkar som YouTube-premium gratis.
Citera
2021-06-26, 16:54
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fistkramp

https://odysee.com/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in