• 6
  • 7
2021-05-03, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny00
Anledningen till frarbytet hos Haas var helt och hllet ekonomin. Mazespins pappa pumpar in pengar i stallet och tack vare Mick fick de ett tyskt telebolag som sponsor.
Just det. Alla behver ju pengar.
2021-05-03, 18:50
Medlem
Sonny00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetektivBlomkvist
Just det. Alla behver ju pengar.

Jag tror att det bara r en tidsfrga innan Gene Haas sljer stallet till ryska investerare med Mazepin Sr i spetsen.
2021-05-03, 18:52
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Ingen tvekan om att det r s. Bottas ska spela andra fiol och fr bra betalt fr det. Hade grna bytt med honom.
Portarossa och B-Dawk med fr att inte nmna mig. Bottas har ftt ihop ngra hundra miljoner fr att spela andrafiolen i dominerande Mercedes. Finns det ngon hr som skulle tacka nej till det i motorsportens nummer ett? Tror inte det.
2021-05-03, 22:45
Medlem
Telegramas avatar
Smtrist tvling igr. Inget spektakulrt men som jag trodde hvdade sig Norris fint. Ricciardo har tappat det, det r dags att han kommer igen. Nu ser jag fram emot nsta helg med race i Spanien!
2021-05-04, 15:47
Medlem
Jagejagvemedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telegrama
Smtrist tvling igr. Inget spektakulrt men som jag trodde hvdade sig Norris fint. Ricciardo har tappat det, det r dags att han kommer igen. Nu ser jag fram emot nsta helg med race i Spanien!

Beror p var du kolla antar jag? Blev tvungen att kolla via UK sport, inga spektakulra vinklar. Men racet hade bra kvalitet. De flesta bilar fungerade som de skulle. Norris, Ocon & Alonso gjorde ett bra race. Mazepin som en clown.
Autdromo Internacional do Algarve r en bana dr bilens prestanda spelar strst roll. Ingen svng r under 3dje vxeln men kan tycka att jag saknade bra kommentator och bttre vinklar med prestanda info.

Spanien blir nog inte s mycket annorlunda n i sndags, efter det blir det galet! Monaco, Azerbajdzjan, Turkiet, Frankrike 😎😎
Senast redigerad av Jagejagvemedu 2021-05-04 kl. 16:22.
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in