2021-05-02, 14:15
Medlem
Man förlåter väl sina barn för nästan allt. Men finns det tillfällen då ditt barn gjort något fruktansvärt, oförlåtligt handling, som du aldrig kan förlåta? Vad var det och hur reagerade du på det?
Citera
2021-05-02, 14:34
Moderator
Maviels avatar
Nej jag kan inte säga att mina barn gjort något som är oförlåtligt. Dock är tonårsdöttrar djävulens påfund. Och den perioden var minst sagt utmanande. Många saker hon sa och gjorde under den perioden gjorde ont ända in i hjärtat, och var svåra att ta. Ljög i perioder, svor, kallade mig saker etc. Men som förälder får du intala dig att det hör till att separera sig, och är ni väldigt nära måste tonåringen "ta i". Och hormoner är ju inte att leka med... Men älska barnen gör man ju även om man inte alltid gillar deras handlingar.
Citera
2021-05-02, 17:33
Medlem
lazydogmics avatar
Den jäkeln käkade upp mitt lördagsgodis.
Citera
2021-05-02, 17:42
Medlem
fethorunges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lazydogmic
Den jäkeln käkade upp mitt lördagsgodis.

Vilken fet jävla horunge du uppfostrat.
Citera
2021-05-02, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fethorunge

Får instämma, det va en riktigt ouppfostrad horunge du varit med och skapat lazydogmic
Citera
2021-05-02, 20:36
Medlem
trancass avatar
Min dotter har stulit från sina kompisar. Hon är kleptoman troligen. Varit lugnt ett tag men skolan har blykoll på henne. Hon är i övrigt en helt fantastisk personlighet samt vacker inifrån och ut. Det är bara det där med kleptomanin... hon klarar inte av att inte stjäla och det sker oförklarligt. Jag var helt vansinnig från början men nu mera har jag insett att hon inte är riktigt frisk. Därifrån arbetar skolan och jag med problemet. Så man kan säga att hon numera är förlåten.
Citera
2021-05-02, 21:58
Medlem
franges avatar
Nu har ju jag tack och lov inga ungar själv - men en jobbarkompis dotter hotade med att rösta på MP till valet om hon inte fick förhöjd veckopeng. Ett sådant hot är definitivt både hemskt och oförlåtligt.
Citera
2021-05-02, 22:01
Medlem
utan.att.stannas avatar
Hejade på en dam med huckle ute på gatan.
Citera
2021-05-02, 22:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kanelbullen04Okt20
Man förlåter väl sina barn för nästan allt. Men finns det tillfällen då ditt barn gjort något fruktansvärt, oförlåtligt handling, som du aldrig kan förlåta? Vad var det och hur reagerade du på det?

Du har fattat fel. Det är barnen som ska förlåta dig för att du inte knullade med skydd och de därmed blev födda till denna skitvärld, inte tvärtom.
Citera
2021-05-02, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fethorunge

Sådan far sådan son.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto