• 1
  • 2
2021-04-30, 08:40
Medlem
Nn som vil frklara skillnaden p dessa ? Har provat Flubra men blev lite vel seg i det sociala. Vad rekommenderara fr ngest och bara ha en chill ton ??
Citera
2021-04-30, 08:49
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Fr ditt ndaml s r det etizolam som gller, inget snack om saken. De tv andra blir fort lite vl tunga, de sitter i vldigt lnge med.
Citera
2022-01-23, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LABreserva
Nn som vil frklara skillnaden p dessa ? Har provat Flubra men blev lite vel seg i det sociala. Vad rekommenderara fr ngest och bara ha en chill ton ??

Etizolam helt klart
Citera
2022-01-23, 19:38
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LABreserva

Etizolam utan tvekan. Knaprade mnga p den tiden den var laglig i Sverige. En av mina favorit RC-Benzos.
Citera
2022-01-27, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mysteriousstranger
Etizolam utan tvekan. Knaprade mnga p den tiden den var laglig i Sverige. En av mina favorit RC-Benzos.

Ja vem blir frst nu med fluetizolam innan den klassas. Dom kan klassa innan det ens slts I rc shoppar och finns mnga rc som klassats som inte ens funnits inrikes.
Skynda skynda
Men helt klart etizolam
Citera
2022-01-27, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rhytm81
Ja vem blir frst nu med fluetizolam innan den klassas. Dom kan klassa innan det ens slts I rc shoppar och finns mnga rc som klassats som inte ens funnits inrikes.
Skynda skynda
Men helt klart etizolam

Ja hoppas ngon RC-Shop tar in dom innan dom klassas.
Citera
2022-01-29, 05:30
Medlem
All benso forutom de inriktade pa somn (som bara gor dig somnig), fungerar i princip likadant. Varesig det ar den svagaste eller starkaste.
Har du angest sa tar vilken benso det an ar, bort angesten och du kanske blir mer social och pigg.

Som att fraga vilken ol som ger en det basta ruset. Its all the same shit nar allt kommer omkring, om man ska vara arlig.
Senast redigerad av Ballongmannen2 2022-01-29 kl. 05:52.
Citera
2022-01-29, 07:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ballongmannen2
All benso forutom de inriktade pa somn (som bara gor dig somnig), fungerar i princip likadant. Varesig det ar den svagaste eller starkaste.
Har du angest sa tar vilken benso det an ar, bort angesten och du kanske blir mer social och pigg.

Som att fraga vilken ol som ger en det basta ruset. Its all the same shit nar allt kommer omkring, om man ska vara arlig.

Visst att alla benzo tar udden av ngesten, vilken sort det n m vara. Att det skulle vara shit the same stmmer verkligen inte, det r stor skillnad p individer och framfrallt p preparat. Vilken dynga du sprider, helt rligt..
Citera
2022-01-29, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asddf
Visst att alla benzo tar udden av ngesten, vilken sort det n m vara. Att det skulle vara shit the same stmmer verkligen inte, det r stor skillnad p individer och framfrallt p preparat. Vilken dynga du sprider, helt rligt..

Nah alla fungerar pa ungefar samma satt, bara att vissa gor en mer somnig an andra.
Det ar ingen mirakeldrog med massa olika galna egenskaper, benso skapades for typ 70 ar sedan.

Daremot kan du bete dig annorlunda pa vissa av preperaten om du missbrukar och overdoserar. Kanner sjalv en polare som skickade kukbilder till sina egna foraldrar efter knaprat en hel nave 2mg xanor.

Vilken benso du an tar, i ratt mangd som passar dig, kommer ta bort angest och vara hamningslosande. Varesig det ar xanor eller sobril. Spelar ingen roll vilken.

Men saklart sa har du ratt i att alla reagerar olika pa mediciner. Min egen bror tex klarar inte av att ta en viss hostmedicin medans det inte ar nagra problem for mig att ta den.
Senast redigerad av Ballongmannen2 2022-01-29 kl. 10:22.
Citera
2022-01-29, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ballongmannen2
Nah alla fungerar pa ungefar samma satt, bara att vissa gor en mer somnig an andra.
Det ar ingen mirakeldrog med massa olika galna egenskaper, benso skapades for typ 70 ar sedan.

Daremot kan du bete dig annorlunda pa vissa av preperaten om du missbrukar och overdoserar. Kanner sjalv en polare som skickade kukbilder till sina egna foraldrar efter knaprat en hel nave 2mg xanor.

Vilken benso du an tar, i ratt mangd som passar dig, kommer ta bort angest och vara hamningslosande. Varesig det ar xanor eller sobril. Spelar ingen roll vilken.

Men saklart sa har du ratt i att alla reagerar olika pa mediciner. Min egen bror tex klarar inte av att ta en viss hostmedicin medans det inte ar nagra problem for mig att ta den.

Tack fr bra svar. Haha, ja folk tappar verkligen sina hmningar.. Nu r jag ingen benzo-knaprare av rang men kan dock sg att klonazepam t ex fungerar mycket bttre mot min ngest n alprazolam. Sen har du sen muskelavslappnande effekten som b la diazepam och klonazepam har och inte alprazolam.

Mvh
Citera
2022-01-30, 11:45
Medlem
Fredrar som sagt Etizolam. Nr jag tog Flubromazolam gick jag vilse i min lgenhet.
Citera
2022-02-02, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mysteriousstranger
Fredrar som sagt Etizolam. Nr jag tog Flubromazolam gick jag vilse i min lgenhet.

Ja man ska ta ma 0,5-0,75mg den r grymt potent och fr hem 100st flubromaz och 100st clonaz och hoppas dom r bra men det tror jag.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in