övertänkande är min största svaghet, det kan handla om repor något som gör mig galen eller något helt annat, för ungefär 1 år sedan så fick jag en xiomi scooter essential på kampanj alltså gratis, haft enorm användning för den den har hjälpt mig så mycket att jag fullkomligt älskade den kan inte leva utan en scooter nu, när den fick en repa jag inte kunde ekonomiskt möjligen åtgärda (hade redan köpt nya delar där smådelar repats betalade 400 kr men den fick en skada på hela ramen och då var detr permanent) så började jag titta på att helt enkelt bara köpa ny, nu har jag lyckats sälja den för i princip nypris någon bjöd 2600 kr för den och hämtade direkt, jag kan nu köpa en ny pro 2 med dubbel räckvidd, problemet är nu att jag ångrar att jag sålde den, den hade personligt värde för mig, och jag hoppades hela tiden att ingen ville köpa den, men sen tänkte jag jag behöver en med mer räckvidd eftersom vid vissa tillfälle så har inte den räckt till, samt varför skulle jag ha 2 stycken scootrar för att en har personligt värde? en tar enorm plats så jag sålde den varför skulle jag logiskt behålla den? 3000 kr är heller inte ett enormt problem för mig ekonomiskt och då får jag 45 kmh räckvidd, om inte det vore för platsen den tog så hade jag behållt den.
men nu saknar jag den så mycket att jag känner att övertänkandet tar över tittat på pro 2 och undrar om jag ens vill ha den eftersom den har mi loggan permanent vilket min gamla också hade nu eftersom det handlar om val så undrar jag om jag ska ta pro 2 eller ninebot och nu sitter det fast där med, med essential fick jag den gratis så inget val, ville skriva av mig lite eftersom jag förstår själv inte hur det fungerar med vissa saker när jag övertänker, jag ser ingen rationell anledning till varför jag ska vara upprörd jag borde vara glad jag blev av med den för i princip nypris den hade repor nu får jag en helt ny utan repor varför är jag upprörd varför känner jag att jag ville behålla den med mindre räckvidd och repor enbart för att jag blev fäst vid den det är en liten scooter det är ingen bil bara en scooter det är löjligt, det finns ingen logik i det, och ibland går min hjärna förbi mig och förvirrar mig, känner väldigt mycket ånger nu minsta anledningen är kostnaden för en ny största anledningen är att jag tänker på vad som kommer hända med den nu
men nu saknar jag den så mycket att jag känner att övertänkandet tar över tittat på pro 2 och undrar om jag ens vill ha den eftersom den har mi loggan permanent vilket min gamla också hade nu eftersom det handlar om val så undrar jag om jag ska ta pro 2 eller ninebot och nu sitter det fast där med, med essential fick jag den gratis så inget val, ville skriva av mig lite eftersom jag förstår själv inte hur det fungerar med vissa saker när jag övertänker, jag ser ingen rationell anledning till varför jag ska vara upprörd jag borde vara glad jag blev av med den för i princip nypris den hade repor nu får jag en helt ny utan repor varför är jag upprörd varför känner jag att jag ville behålla den med mindre räckvidd och repor enbart för att jag blev fäst vid den det är en liten scooter det är ingen bil bara en scooter det är löjligt, det finns ingen logik i det, och ibland går min hjärna förbi mig och förvirrar mig, känner väldigt mycket ånger nu minsta anledningen är kostnaden för en ny största anledningen är att jag tänker på vad som kommer hända med den nu