Citat:
Ursprungligen postat av
tempeZZt
Det kan vara OK att posta med olika konton i samma tråd. Det är missbruk som är förbjudet, alltså att med den ena användaren stötta den andra.
Att ha en annat konto kan vara bra om man min fråga om något som definitivt inte kan knytas till den vanliga användaren. Skulle du t.ex. med din vanliga användare vilja fråga om en venerisk sjukdom du dragit på dig eller något annat obskyrt?
Jag personligen skulle nog inte ens diskutera sådant på Flashback, men om det handlar om sådant vad gäller fler konton på flashback så är det ju inte så konstigt att någon vill ha fler konton.
Det är väl svårt att avgöra om något är ett missbruk utav konton, om det inte syns väldigt tydligt.
Jag ser iallafall inte sådant.
Och man stöttar väl inte varandra som användare utan mer att trådens innehåll är ett innehåll fler användare diskuterar runt och kanske tänker exakt lika runt och utan att det är en person med fler konton.
Inte bra att bli " bäste vän" med en användare för övrigt. Det kan leda till att man inte säger det man tycker för att inte stöta sig med sin " osynlige vän"
Jag aktar mig för sådant.
Skittrådar som postas ser jag att moderatorer tar bort och slänger i papperskorgen. Ibland ser jag direkt att en tråd kommer att hamna i papperskorgen.
Tråden skriker " släng bort mig"