2021-04-28, 14:24
Medlem
Som rubriken lyder. Jag har egentligen aldrig hållit på med spice eller liknande mer än 2013 när jag satt inne, då var det vad som fanns att tillgå. Då köpte vi färdiggrillade jointar från någon annan avdelning. 3 små bloss var lagom för ett soft cannabisliknande rus och 4 små bloss var tydligen alldeles för mycket.

Hursomhelst, jag har börjat röka en del cannabis och likaså tjejen, det är ekonomiskt ohållbart. Finns det något nuförtiden som man kan beställa aningen inrikes eller från utlandet fast med låg risk att det blir stoppat? Såg att en hel del blev klassat häromdagen, antar att man inte har sådan tur att någon shop säljer av sitt lager då? Något som är billigt, typ något pulver som jag kan lösa upp imacetom och sedan dränka tobak eller the eller vad fan jag nu vill röka och sen bara låta acetonet dunsta och sedan ha ett halvtaskigt men billigt alternativ till cannabis? Tips mottages jävligt tacksamt! Såväl här som i PM.
Citera
2021-04-28, 15:39
Bannlyst
Finns ju på prylshoppen men då vet jag inte om den är stark eller inte då jag inte prövat den heter iaf flower power. Finns en tråd här.
Citera
2021-04-30, 23:09
Medlem
nneGs avatar
Vet inte hur det ser ut på darknet. Annars är det väl prylshoppens isåfall.

Men tror inte det blir billigare med spice. Det billigaste är att köpa vanligt cannabis i bulk och ha disciplin över sitt rökande och inte använda mer än en viss mängd på en dag så att toleransen inte går upp, om det inte går får man ta pauser från sitt rökande då och då för att återställa sig. Om man inte grejar att göra det på cannabis är risken tämligen stor att man inte grejar det på spice heller med skillnaden att det kan leda till betydligt allvarligare konsekvenser.
Citera
2021-10-06, 21:58
Medlem
Nantos avatar
Jag är också nyfiken. Lämnar UP regelbundet så kan ej vara the real deal och prylshoppens färdigblandade är på tok för mycket pengar för på tok för liten mängd. Mvh
Citera
2023-03-07, 14:00
Medlem
Prylshoppens produkter är för närvarande inget bra krut i. Den som är krut i var aura ring extra stark som nu är slutsålt. Dock kommer det nya sorter i veckan som ska vara potentare
Citera
2023-03-10, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harvester81
Prylshoppens produkter är för närvarande inget bra krut i. Den som är krut i var aura ring extra stark som nu är slutsålt. Dock kommer det nya sorter i veckan som ska vara potentare

Skulle det komma flera nya? Hörde om att nytt lager av aura ring var det, men inte fler?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in