• 1
  • 2
2021-04-27, 13:00
Medlem
(FB) Västeråsnätverket

Västeråsnätverket sysslar med ICT/IKT implantat för brottsliga ändamål och jag är en av dem som har ett i mig. Allt jag vågar skriva just nu.

Fysiskt implant i kroppen med botar (AI) som modifierar känslomässiga tillstånd och profilerar ens tillvaro för framtida uppbyggnad och användning. Otroligt, men sant.

Skriver mer sen.
Citera
2021-04-27, 13:30
Medlem
Al-AliVonSchmidts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a--
(FB) Västeråsnätverket

Västeråsnätverket sysslar med ICT/IKT implantat för brottsliga ändamål och jag är en av dem som har ett i mig. Allt jag vågar skriva just nu.

Fysiskt implant i kroppen med botar (AI) som modifierar känslomässiga tillstånd och profilerar ens tillvaro för framtida uppbyggnad och användning. Otroligt, men sant.

Skriver mer sen.

Intressant. Har en aning om vad du tvingas gå igenom. Kan inte annat än att lida med dig.
Skulle va intressant om du kunde berätta lite mer om vad det handlar om.
Citera
2021-04-27, 14:20
Medlem
Handlar om psykologisk nedbrytning som pågått i över ett år. Botarna börjar försiktigt och profilerar ens rutiner för att sedan gå upp i intelligens. Tanken är att man inte ska märka av dem alls. Olika personlighetstyper byggs upp för diverse ändamål. Typ, brott, när vi talar om det här slöddernätverket. Vid slutet när behovet inte finns börjar de psyka och försöker forcera självmord. Det ska se fint ut så det inte blir någon utredning. Implantet sitter med 80% säkerhet i halsen. Man får också svårt med att få ut avföring då reflexer blockeras. En typ av backup. Blodtryck och puls justeras automatiskt mellan profilerna. Normal vs Jobb. De lyckades aldrig kontrollera mig och jag försöker nu hitta en lösning. Svårt. Ingen tror på en. Mänskliga implant av den här graden ska inte finnas. Ska ut, återkommer.
Citera
2021-04-27, 19:08
Medlem
Botarna tuggar för fullt och de har dratt upp chippet i högsta läget. Gissar p.g.a. detta. Blodtryck och puls är i topp. Omöjligt att få ut avföring. Vet inte om jag pallar natten. Postar sen.

De tänkte bygga mig som yrkesmördare förresten. Men botarna (AI) fick aldrig kontroll över mig.

Sjukt och helt jävla overkligt.

Brave new world.
Citera
2021-04-27, 19:21
Medlem
Kan du ladda ner språk och sånt till chippet?
var kan man skaffa?
Citera
2021-04-28, 00:38
Medlem
Citat:
(FB) Västeråsnätverket

Skriver mer sen.
Var exakt sitter implantatet? Hur stort är det? Vad drivs det med för batteri? Var har de placerat antennen?
Citera
2021-04-28, 08:56
Medlem
Halsen tror jag, svårt att veta, men är ganska säker. Ska försöka röntga mig. Svårt nu för de ändrar ens tillstånd så fort jag gör något som skulle väcka uppmärksamhet.

Tror drivs av batteri, verkar logiskt. Det laddar och använder existerande ljudkällor typ fläktljud "white noise", bakgrundsljud m.m. för att ta in energi/filtrera för att skapa ljud och ladda.

Ingen aning hur antenn fungerar. Botarna verkar ligga internt men kan uppdateras vid sömn. Vid utegång hoppar riktiga människor in och tar över och psykar med botarna.

Gissar experimentellt. Går inte att köpa. Botarna buggar nu i de högre farterna, tappar minne, "kul" att psyka tillbaka.

Uppdaterar sen.
Citera
2021-04-28, 19:08
Medlem
Andreas heter jag. Bor i Västerås. Hitta mig. Fysiska bevis i mig. Förstasidan story juh. Men ingen tror på en som vanligt.

Ledtråd: "Västeråsnätverket Implant A"

Chippet börjar få slut på energi. Botarna krashar och folk är sura. Dryg jävla dag. Iaf gått en mil.

Vi får se.
Citera
2021-04-28, 19:20
Medlem
Citat:
Andreas heter jag. Bor i Västerås. Hitta mig. Fysiska bevis i mig. Förstasidan story juh. Men ingen tror på en som vanligt.

Ledtråd: "Västeråsnätverket Implant A"

Chippet börjar få slut på energi. Botarna krashar och folk är sura. Dryg jävla dag. Iaf gått en mil.

Vi får se.

Du har nog drabbats av en psykos, ett tips är du så snabbt som möjligt söker hjälp.
https://www.vasteras.se/omsorg-stod-...sk-ohalsa.html
Senast redigerad av WilleGarvin 2021-04-28 kl. 19:51.
Citera
2021-04-28, 23:30
Medlem
madtops avatar
OT raderat.
I den här tråden diskuterar vi specifikt om Västeråsnätverket och deras bruk av ICT/IKT implantat.

Mer generella diskussioner som inte rör Västeråsnätverket tas lämpligen i
(FB) Hjärnimplantat utan tillstånd inom den svenska neuroforskningen
/Moderator

Citera
2021-04-29, 10:34
Medlem
Hej, var på psyket tidigare i år ett tag och fick medicin men det hjälpte inte. Efteråt hemma begick de ett par misstag med implantet som skulle vart helt dolt så nu vet jag med säkerhet att det är på riktigt. Men som jag skrev, alla tror man ljuger. Svår situation med ny teknologi som inte skall existera. Tack för tråden madtop, ska läsa.
Senast redigerad av a-- 2021-04-29 kl. 10:37.
Citera
2021-05-04, 18:05
Medlem
Onormala puls/blodtryck-korrigeringar utfört av implantet:
- https://www.youtube.com/watch?v=OfEcVJYUkdU
- https://www.youtube.com/watch?v=40Nn3k9_4Ws
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto