Citat:
Ursprungligen postat av
Suecote
Ja det är ju inte direkt ansiktet som är iögonfallande...
Jag kommer aldrig att förstå detta. Kvinnor låter pattarna nästan ramla ut och blir förvånade att killar tittar på dem! Och det är naturligtvis hela poängen också. Sedan ska de spela förnärmade fast de älskar uppmärksamheten! Hycklande hyndor.
Jag tror ärligt talat det är många i dagens samhälle som är mer oroliga att vissa unga killar som bor & lever i Sverige kommer att göra mer än stirra på en 15-årings uringning/juver-hud (som ex.vis begå misshandel, sexuellt ofredande, våldtäkt osv). Och nej, dessa killar är inte svenskar alt. civiliserade människor.
På min tid kunde tjejer visa hur mkt hud som helst (även bröstvårtor) utan att riskera sex. kränkningar, bli grovt misshandlade lr kallade hora, slyna, oren mm.
I 6:an gick en av tjejerna helt naken in på killarnas bastu för att några av killarna under lång tid hållt på att smygtitta på tjejerna när de bytte om (inget hände henne).
I gymnasiet hade en annan tjej en lätt genomskinlig baddräkt på sig när vi hade bad, vilket ledde till många ofrivilliga blickar och huvudvridningar samt väldigt ofokuserat bollspel av 99% av killarna som var där (inget neg. hände denna tjej heller). Det var en mkt trevligare och bättre tid före 1998 - riktigt synd att den är borta för gott.