2022-06-02, 20:54
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag tycker att det känns obehagligt när kvinnor fetare än vad jag är tränger sig ner i träningstights och magtröjor. Kan jag anmäla dom för sexuella trakasserier?

Är väl skillnad på en skola och privatpersoner. Då får du isf anmäla gymmet för att de tillåter klädsel som ger dig obehag. Det blir dock också det motsatta mot vad som hände i Donya fallet

Undrar om Donyas byst kommer att fortsätta att växa och växa och hur stor den blir till sist. Har hon Macromastia kan det bli porrmodellkarriär.
Citera
2022-06-02, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Citronfrommage
Lite fascinerande är att tjejerna har likadana fina toppar, den ena har små bröst och den andra har större och då sitter toppen helt annorlunda. Jag tycker att det är jättevackert, tjejer ska kunna vara stolta över sina kroppar. Hon visar ju faktiskt betydligt mindre än sina manliga klasskompisar som spelar brännboll med bar överkropp.

Ja för småtjejer i tonåren blir ju verkligen jätteupphetsade av en pojkspoling i bar överkropp. Det går verkligen jättebra att jämföra det med testosteronstinna tonårsgrabbar som får se en jämngammal tjej med kurviga former. Väldigt smart tänkt av dig.
Citera
2022-06-02, 23:13
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SugaredThoughts
Är väl skillnad på en skola och privatpersoner. Då får du isf anmäla gymmet för att de tillåter klädsel som ger dig obehag. Det blir dock också det motsatta mot vad som hände i Donya fallet

Undrar om Donyas byst kommer att fortsätta att växa och växa och hur stor den blir till sist. Har hon Macromastia kan det bli porrmodellkarriär.
Gymmet? Jag pratar om en vanlig dag på stan.
Citera
2022-06-04, 20:56
Medlem
Yokosunas avatar
Donya, vilka pattar
Citera
2022-06-04, 21:00
Avslutad
15 årig grabb i puberteten. Kåtare människor får man leta efter.

15 brud som visar upp rejäla baloobas.

=Resultat blir därefter

Det är konstigt att dom måste ha på sig kläder som trycker upp och framhäver brösten. Och att det inte skulle va för att visa upp vad dom har..
Citera
2022-06-07, 14:00
Medlem
Citronfrommages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueballsBosse
Ja för småtjejer i tonåren blir ju verkligen jätteupphetsade av en pojkspoling i bar överkropp. Det går verkligen jättebra att jämföra det med testosteronstinna tonårsgrabbar som får se en jämngammal tjej med kurviga former. Väldigt smart tänkt av dig.

Så du tror att yngre tonårstjejer är asexuella!? 🙄 Det var precis lika spännande för tjejer att se killar avklädda, vi blev också kåta. Varför skulle vi annars ha legat med de testosteronstinna tonårsgrabbarna?
Citera
2022-06-07, 14:29
Medlem
Nibiruans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suecote
Ja det är ju inte direkt ansiktet som är iögonfallande...

Jag kommer aldrig att förstå detta. Kvinnor låter pattarna nästan ramla ut och blir förvånade att killar tittar på dem! Och det är naturligtvis hela poängen också. Sedan ska de spela förnärmade fast de älskar uppmärksamheten! Hycklande hyndor.

Jag tror ärligt talat det är många i dagens samhälle som är mer oroliga att vissa unga killar som bor & lever i Sverige kommer att göra mer än stirra på en 15-årings uringning/juver-hud (som ex.vis begå misshandel, sexuellt ofredande, våldtäkt osv). Och nej, dessa killar är inte svenskar alt. civiliserade människor.

På min tid kunde tjejer visa hur mkt hud som helst (även bröstvårtor) utan att riskera sex. kränkningar, bli grovt misshandlade lr kallade hora, slyna, oren mm.

I 6:an gick en av tjejerna helt naken in på killarnas bastu för att några av killarna under lång tid hållt på att smygtitta på tjejerna när de bytte om (inget hände henne).

I gymnasiet hade en annan tjej en lätt genomskinlig baddräkt på sig när vi hade bad, vilket ledde till många ofrivilliga blickar och huvudvridningar samt väldigt ofokuserat bollspel av 99% av killarna som var där (inget neg. hände denna tjej heller). Det var en mkt trevligare och bättre tid före 1998 - riktigt synd att den är borta för gott.
Senast redigerad av Nibiruan 2022-06-07 kl. 14:33.
Citera
2022-06-07, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiruan
Jag tror ärligt talat det är många i dagens samhälle som är mer oroliga att vissa unga killar som bor & lever i Sverige kommer att göra mer än stirra på en 15-årings uringning/juver-hud (som ex.vis begå misshandel, sexuellt ofredande, våldtäkt osv). Och nej, dessa killar är inte svenskar alt. civiliserade människor.

På min tid kunde tjejer visa hur mkt hud som helst (även bröstvårtor) utan att riskera sex. kränkningar, bli grovt misshandlade lr kallade hora, slyna, oren mm.

I 6:an gick en av tjejerna helt naken in på killarnas bastu för att några av killarna under lång tid hållt på att smygtitta på tjejerna när de bytte om (inget hände henne).

I gymnasiet hade en annan tjej en lätt genomskinlig baddräkt på sig när vi hade bad, vilket ledde till många ofrivilliga blickar och huvudvridningar samt väldigt ofokuserat bollspel av 99% av killarna som var där (inget neg. hände denna tjej heller). Det var en mkt trevligare och bättre tid före 1998 - riktigt synd att den är borta för gott.

När jag gick i typ sexan vid den tiden så brukade några av tjejerna leka Tutti&Frutti och visa myggbetten.
" Här kommer tutti, och här kommer frutti".

Tyckte killarna var roligt och brukade resultera i att minst en kille sprang och runkade i nån buske.
Mer dramatiskt än så var det inte.

*Edit - det var på skolresor och dylikt. Dom sprang inte runt och visade tuttarna på mattelektionerna.
Citera
2022-06-07, 15:13
Medlem
Nibiruans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av casii
När jag gick i typ sexan vid den tiden så brukade några av tjejerna leka Tutti&Frutti och visa myggbetten.

Tyckte killarna var roligt och brukade resultera i att minst en kille sprang och runkade i nån buske.

*Edit - det var på skolresor och dylikt. Dom sprang inte runt och visade tuttarna på mattelektionerna.

Aldrig varit med om att 9-12 åringar visat sina myggbett för jämnåriga pojkar, det låter ju rätt osannolikt i mina öron.. Fast i storstäderna säkert inte osannolikt att vuxna inte kunde ha koll på ungarna på samma sätt som vuxenvärlden hade på mindre orter som varit betydligt mer religiösa samt bakåtsträvande.

Det var helt klart en annan tid före 00-talets början. Före 1996-1997 var det t.ex ej ovanligt att unga (minderåriga) tjejer solade topless på/runt de svenska storstädernas badstränder (12,13,14 åringar), men rapporterna som kom flera ggr i msm under dessa år om hur farligt det var att sola bröstvårtorna p.g.a hudcancerrisken satte stopp för detta beteende på ett par år.

Som tonåring såg man inte igenom dessa msm artiklar för de lögner de var på den tiden, men idag vet man bättre. Vem som än låg bakom den lögnaktiga propagandan lyckades iaf med att stoppa denna svenska kulturyttring till 98% på 2-3 år.
Citera
2022-06-07, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiruan
Aldrig varit med om att 9-12 åringar visat sina myggbett för jämnåriga pojkar, det låter ju rätt osannolikt i mina öron.. Fast i storstäderna säkert inte osannolikt att vuxna inte kunde ha koll på ungarna på samma sätt som vuxenvärlden hade på mindre orter som varit betydligt mer religiösa samt bakåtsträvande.

Det var helt klart en annan tid före 00-talets början. Före 1996-1997 var det t.ex ej ovanligt att unga (minderåriga) tjejer solade topless på/runt de svenska storstädernas badstränder (12,13,14 åringar), men rapporterna som kom flera ggr i msm under dessa år om hur farligt det var att sola bröstvårtorna p.g.a hudcancerrisken satte stopp för detta beteende på ett par år.

Som tonåring såg man inte igenom dessa msm artiklar för de lögner de var på den tiden, men idag vet man bättre. Vem som än låg bakom den lögnaktiga propagandan lyckades iaf med att stoppa denna svenska kulturyttring till 98% på 2-3 år.

Nioåringar var väl att ta i. men ålder 12-14.
Gick dock i riktig flumskola.
Citera
2026-08-09, 02:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av casii

Dina pedofila böjelser och intressen visar sig i en del trådar iallafall. Otroligt avvinande att du sitter online och fantiserar om småflickor frpn din påstådda skoltid.
Citera
2026-08-09, 05:58
Medlem
Pungsvings avatar
Vänsterpartiets nästa ledare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in