• 4
  • 5
2024-09-26, 22:05
Medlem
fizzypopeys avatar
Jag fattar fan inte hur korkade en del människor är.
Ser verkligen inte folk igenom Daniels Facebook inlägg haha.

Denna narcissist trodde han skulle kunna stjäla företaget för bror sin och komma undan med det.

Nu när han märker att det går åt skogen så försöker han vända på det att David tagit företaget?
vilken planet lever mega fettot på?
Design by David Thornell står det på alla tavlor men David är inte mer på sidan utan bror Daniel som säljer det,
varför skulle David starta en ny sida om det var han som stal företaget.
Vakna upp för i helvettttte….

Citat:
Ursprungligen postat av Game-xx-73
Men följer man tråden från början,och lyssnar på snacket på stan.Så har den äldre alkoholiserade,småtjejsflirtande gaphals ändå stulit företaget från den yngre brodern.Som för övrigt vad ryktet säger bor i Italien nu?!

Rätta mig om jag har fel plz?! Ingen av bröderna har väl ALDRIG någonsin lurat ngn av deras kunder?!??

Om någon blivit lurad av dom så vill nog dom flesta i tråden läsa om det

Visst deras strategi är att gå med i en massa grupper på fb osv, och spamma och marknadsföra deras produkter där.finns väl inget olagligt i det väl?
Citera
2024-09-26, 23:27
Medlem
Citat:
Men på riktigt??Om man väljer av egen fri vilja att köpa en anskrämligt ful produkt,eller låt oss säga en random tröja .
Har man då blivit lurad?!?! I min mening är Man är korkad som handlat produkten ?!??,när man då kommer på,att man handlat ngt asfult !ska man då börja gapa högt att man blivit lurad/blåst?? Ffs man visar tecken på ett mycket dåligt omdöme och är bara allmänt korkad.

Och vad menar du med”försöker lura” vem av bröderna försöker lura vem?!??
Ingen av dom klarar av/eller har samvete nog att lura någon överhuvudtaget.
Om någon av dom bedriver en verksamhet som baseras på att LURA sina kunder,ja då går jag till polisen,,. Men nu vet jag for a fact att ingen av dom lurar någon kund

Ja, jag kallar dom dumma, du missade kanske den delen? Du missade kanske att jag skrev ”skitfula prints” också? Eller vad fan var det som var så jävla svårt att förstå med det jag skrev? Betyder det att jag sympatiserar med köparna? Nej. Betyder det att jag tycker han ska få fortsätta med det han gör? Också nej.

Du vet ”for a fact” vad? Att han snor foton? Gör han inte det menar du? Du vet inte att han varit i rätten för att han inte levererat tavelhelveten? Du vet for a fact att han inte skickar falska dhl-länkar? Vad bra, fortsätt försvara din kompis.
Senast redigerad av Annieluuv 2024-09-26 kl. 23:30.
Citera
2024-09-26, 23:33
Medlem
Citat:
Intressant att läsa!
D&”iel har begått brott,då måste det ju bli rättegång av det.såvida inte bröderna kommer överens om någon form av förlikning,vilket känns mkt tveksamt.
Första parkett med popcorn och dricka,jag och mina vänner ser fram emot att gå på denna rättegång isf.Det lär va många som kommer vilja gå på den rättegången!
Har köpt 2 tavlor från wallstars,ngt dyra men nöjd.Vill köpa fler men,nu när man läser vad som hänt kommer jag inte handla där

Jaja du har själv köpt två tavlor och tycker ”konsten” är fin, det förklarar ju saken
Citera
2024-09-29, 14:12
Medlem
fizzypopeys avatar
Står på Fet Daniels Facebook att det är David som blåst honom. Vilket tragiskt försök till att försöka få medhåll från folk.
Om fallet vore sådant varför är det då Daniel och sin sjukskriven sambo som står som ägare på Wallstars nu och David som fått starta en ny butik Wallstar ??? Tror onekligen inte det går speciellt bra för Daniel det är uppenbart att han inte är talangen i detta utan bara åkt räkmacka på brodern.
Såg att David även lagt ut tshirts nu så lär väl bombas upp överallt också nu.

Citat:
Ursprungligen postat av Grodanbob
Det snackas på stan om detta var och varannan dag om jag säger så. Storsuparn Daniel har berövat lillebrorsan på hela hans magnum opus Wallstars AB. Fattar inte hur han vågar visa sig ute. Vad ruttet att sno och försöka leva vidare på hans konst och design genom sitt nya usla företag. Det är fan ett slag under bältet och skriker olagligheter långa vägar. Han tillhör de människor av den mentaliteten som skulle lämna sina egna i krig. Blir inte kul när korthuset faller.
Citera
2024-10-24, 08:40
Medlem
Noterar nu att Daniel upplever hot och trakasserier,om detta nu stämmer vilket jag ”starkt betvivlar” så är det under inga omständigheter okay.
Är det någon som vet ngt om dessa hot/trakasserier som han utsätts för?
Citera
2025-02-14, 16:01
Medlem
David påstår att Johan/Daniel har stulit företaget, men ändå länkar Johan/Daniel bilder till Davids företag? Jag förstår inte.

Edit: såg nu på allabolag att Johan/Daniel äger företaget? Jävla soppa, kan någon förklara?
Senast redigerad av p0werkjell 2025-02-14 kl. 16:05.
Citera
2025-03-07, 21:07
Medlem
Snälla är så trött på att han postar sina mockupade tavlor som han "gjort" i alla hundgrupper...en snabb bildgoogling så kommer samma tavlor upp på Art Damien eller nåt liknande, också svensk lågbudget e-handel, måste vara samma ägare???

Det frustrerande är väl mest att han skriver att han "gjort" tavlor och på hemsidan har han bilder på sprayburkar etc, när det är klart som korvspad att det är digitala grejer som han mockat på existerande templates. Om man gillar den sortens estetik fine, men låtsas inte som att du målat dem...
Citera
2025-03-13, 17:07
Medlem
GluggTheGulpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Annieluuv
Att han inte lägger ner snart? I varena fotbollsklubbs supportergrupp häckar man med sina skitfula prints och låtsas att han är en supporter av just den gruppen och dumma köpare kollar inte upp honom å blir blåsta. Märker att han bannas i fler och fler grupper. Tydlige har han försökt lura någon i åtminstone tre musikgrupper den här veckan. Vad ska det bli av den här charlatanen?
Äntligen något om detta... Da*id från Linköping, som bland annat verkar vara totalt ointresserad av hockey, dyker helt plötsligt upp i en Malmö Redhawks grupp och delar med sig av sina AI/stockbilder med "insert klubblogga här" låt mig också tillägga, han hittar de mest dolda supportergrupperna på facebook och säger saker som också nämnts här tidigare "först till kvarn" "tog slut så snabbt så vart tvungen att göra en till" osv när det bokstavligen är en google bild på Malmö Arena med några tillagda prickar och ett filter över skiten på slutet.... talang var det ja..

Han verkar vara ganska flitig på att göra detta... använder han bots eller något script för det här med sin "officiella" facebook sida eller sitter han och gör detta manuellt och låtsas vara ett fan av dessa klubbar överallt?
Citera
2025-03-13, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GluggTheGulper
Äntligen något om detta... Da*id från Linköping, som bland annat verkar vara totalt ointresserad av hockey, dyker helt plötsligt upp i en Malmö Redhawks grupp och delar med sig av sina AI/stockbilder med "insert klubblogga här" låt mig också tillägga, han hittar de mest dolda supportergrupperna på facebook och säger saker som också nämnts här tidigare "först till kvarn" "tog slut så snabbt så vart tvungen att göra en till" osv när det bokstavligen är en google bild på Malmö Arena med några tillagda prickar och ett filter över skiten på slutet.... talang var det ja..

Han verkar vara ganska flitig på att göra detta... använder han bots eller något script för det här med sin "officiella" facebook sida eller sitter han och gör detta manuellt och låtsas vara ett fan av dessa klubbar överallt?

Han är även inne i såna där grupper som typ kävlingekoll osv och säljer T-shirts och planscher med slanguttryck. Förstår inte hur han hinner med för eller ens hittar alla grupper för det är många grupper jag ser hans inlägg i..
Citera
2025-03-14, 20:09
Medlem
Rent av patetiska inlägg att läsa,jag förstår då inte vad grejen är?
-två bröder drar igång ett bolag med posters som affärsidé .Enkelt,schyst pris,bra teman,igenkänningsfaktor osv osv
-får en mkt bra omsättning,anställer folk som säljare
-får en ok omsättning
-etablerar ett rykte och ”spammar” många grupper på Facebook osv,som en del av sin affärsidé,att marknadsföra sig på så vis
-DOM LYCKAS MED DET!
-det säljer och folk nappar på det,och handlar som fan!
= well done,spamar ni mig blockar jag er och tycker jag era tavlor är fula väljer jag att inte handla.slut

Men nu handlar detta inte om hur man ska kritisera konst? För då lär då många i denna tråden ha mkt att göra!

Nu handlar det om
1:det är en enda person som kickat igång allt detta,o det är den yngre brodern.Det är han som är estetikt lagd,den andra är duktig på redovisning,siffror och kostnader.

2 : För att va tydlig,den äldre josefs älskade fylletratt till gök,har nu kapat bolaget och marknadsför och säljer saker som den yngre har gjort och är arkitekt till.

3: Jag är objektiv,men hade ngn kapat mitt bolag och livsverk.ja då hade jag ställt till en scen utav själve fan

4 : till er som är så kristiskt bedömande till deras/hans konst?!? Hur många utställningar har ni varit på? Och hur betraktar ni konst igentligen?!! Ser ni David’s T-shirt /sweatshirt kampanj som så misslyckad och kass?!!
-vet ni vad? Min åsikt är:till den som gjorde lejon/varg/Björn T-shirt.,, fy fan va skit du måste fått när du lanserade den?!?!
-men en promenad på avenyn den 23 juli,så kan man utan att anstränga sig räkna 10 sånna t-shirts,,,

Den äldre har kapat ett fungerande koncept,trodde hans yngre bror va blyg o svag… så han med sin mun diarré och överviktiga paragraferryttare till sambo kunde göra stölden av bolaget enkelt o smidigt.,, Ne ,,,, lillbrorschan visar vart skåpet ska stå,ÄTNTlGEN!
Citera
2025-03-16, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GluggTheGulper

Jag tror han gör det personligen för har sett flertalet personer som han hotat efter att de varnat för honom! Screen shots från detta finns uppe på bl.a. hans brors fbsida. Han skapar alltså fakekonton och går runt och hotar de som försöker rädda människor från att köpa hans generiska trash-art.
Citera
2025-10-25, 13:05
Medlem
David är gammal graffitimålare från Lidköping (carne).
Blev hatad i den världen efter han målade över en av då världens bästa målare på röda sten i Göteborg.
Öppnade sedan top streetwear som fysik butik i Lidköping.
Flyttade sedan det till internet och gjorde bra med pengar där.
Sedan dess har han lekt miljardär och fotoproffs på social media och driver företag på tvivelaktiga sätt.
Nu säljer han tryckta tavlor som han låtsas ha gjort själv.

Är en känd bondfångare och hustlare som balanserar på lagen.
Han verkar dock ha tjänat bra med pengar och det får man ändå ge honom.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in