Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2021-04-26, 08:44
  #1
Avstängd
Loncins avatar
Har halkat in på porr där tjejen är prydd med kattöron, svansplugg, koppel, kanske lite svart latex och påmålade morrhår. Sedan ska hon givetvis krypa runt på golvet, jama och dricka mjölk ur en skål samtidigt som hon blir påsatt. Ska föreslå scenariot till tjejen ikväll, wish me luck

Men är det någon som har erfarenheter? Hur hade ni reagerat på idén? Är det sjukt?
Citera
2021-04-26, 08:47
  #2
Medlem
mingtians avatar
Inte direkt. Men har varit med en som faktiskt va utklädd till en björn.
Citera
2021-04-26, 08:55
  #3
Medlem
RiverStyxs avatar
Jag tycker det låter som en kanonidé. Berätta imorgon hur det gick.
Citera
2021-04-26, 08:59
  #4
Avstängd
Loncins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Jag tycker det låter som en kanonidé. Berätta imorgon hur det gick.
Vet inte om du är sarkastisk, men det ska jag göra
Citera
2021-04-26, 09:09
  #5
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loncin
Vet inte om du är sarkastisk, men det ska jag göra

Inte sarkastisk, jag skulle vilja göra det själv.
Citera
2021-04-26, 09:11
  #6
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loncin
Är det sjukt?

Koppel och krypandet kan jag vara utan, men kattöron kan vara nice

Se detta Entourage -avsnittet för inspiration: LÄNK
Citera
2021-04-26, 09:18
  #7
Medlem
Swashbucklers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loncin
Har halkat in på porr där tjejen är prydd med kattöron, svansplugg, koppel, kanske lite svart latex och påmålade morrhår. Sedan ska hon givetvis krypa runt på golvet, jama och dricka mjölk ur en skål samtidigt som hon blir påsatt. Ska föreslå scenariot till tjejen ikväll, wish me luck

Men är det någon som har erfarenheter? Hur hade ni reagerat på idén? Är det sjukt?

Har inte kört hela utstyrseln men delar av den. Det är inte en så ovanlig kink så det kan nog gå vägen, och jag tror det är bra att du valde just katt, tjejer tycks gå igång på den här lite självständiga primadonna stilen som katter brukar ha.
Citera
2021-04-26, 09:41
  #8
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loncin
Har halkat in på porr där tjejen är prydd med kattöron, svansplugg, koppel, kanske lite svart latex och påmålade morrhår. Sedan ska hon givetvis krypa runt på golvet, jama och dricka mjölk ur en skål samtidigt som hon blir påsatt. Ska föreslå scenariot till tjejen ikväll, wish me luck

Men är det någon som har erfarenheter? Hur hade ni reagerat på idén? Är det sjukt?
Genomfört med olika kvinnor flera gånger.

Sök på ”kitten play” om du vill ha mer generell information. (Det är en undergrupp till ”Pet Play” så googlar du det så finns det också mycket information förstås.)

Här har du svar på lite nybörjarfrågor;
https://kittensandkink.com/blogs/new...sked-questions
Citera
2021-04-26, 09:54
  #9
Medlem
Deckard-Cains avatar
Har du katt hemma?
Citera
2021-04-26, 11:35
  #10
Medlem
aaerligs avatar
På med tracksuiten som skräpar i garderoben. Köp en fejkrolex och en billig becknarväska från Zara. Sedan är det bara att glida runt på stan, busvissla och kalla tjejerna för "katt bror".

Väl hemma bjuder du på cola och plockar fram kattutstyrseln. Är det en exotisk katt (tänk panter eller leopard) du klär ut henne till är chansen att det går hem större.

Lycka till!
Citera
2021-04-26, 11:48
  #11
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loncin
Har halkat in på porr där tjejen är prydd med kattöron, svansplugg, koppel, kanske lite svart latex och påmålade morrhår. Sedan ska hon givetvis krypa runt på golvet, jama och dricka mjölk ur en skål samtidigt som hon blir påsatt. Ska föreslå scenariot till tjejen ikväll, wish me luck

Men är det någon som har erfarenheter? Hur hade ni reagerat på idén? Är det sjukt?

Be henne klä ut sig till får eller get och att du ska klä ut dig till is soldat / talibanern
Citera
2021-04-26, 11:55
  #12
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Som kattägare känns detta inte direkt lockande.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback