Sökte på detta men hittade ingen tråd på precis detta.
Tänkte köpa de skönaste pumpsen eller klackskorna till min fru. Gärna snygga med såklart.
Hon har 39 och rätt smala fötter. Normala om man kan säga så. Vikt under 60kg och 177cm lång om det är av intresse. Pris kvittar, det viktigaste är att hon inte får skitont av dem.
Jag gillar Ecco Sculptured, finns i en massa olika modeller och klackhöjder. Enda pumpsen jag aldrig fått skavsår eller ont av och jag får skavsår av allt. Kostar litegrann, men å andra sidan håller de i åratal.
Jag gillar Ecco Sculptured, finns i en massa olika modeller och klackhöjder. Enda pumpsen jag aldrig fått skavsår eller ont av och jag får skavsår av allt. Kostar litegrann, men å andra sidan håller de i åratal.
De jag kollade på var inte speciellt snygga men tack för tipset. Har du en länk till några fina?
De jag kollade på var inte speciellt snygga men tack för tipset. Har du en länk till några fina?
Jag har de här som jag tycker är fruktansvärt sköna att gå i. Skaffade dem när jag var tärna på systerns bröllop och jag orkade gå i dem från sex på morgonen till väldigt sent på kvällen utan att få ont någonstans. Finns även i en variant med band över ankeln om man tycker att dom glappar.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!