2021-04-24, 15:01
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Varför behöver du veta det? Tre unga döda. Borde väl räcka. Sedan den skyldiga är förmodligen en norrbagge, död han med.

Du är ju tydligen lika nyfiken som jag. Tydligen både kriminella, zigenare och norrbaggar inblandade, så nu svalnade mitt intresse.
Citera
2021-04-24, 15:01
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PowerFireFuck3000
Vad menar du med "värja för det"? Om du menar "väja" så hade inte bilen från Degerfors någon chans då det är ett stabilt räcke till höger om vägen, ren dödsfälla.

Ja och din poäng? Ingen bra väg det där. Kan man förbättra om man nu bara vill det.
Citera
2021-04-24, 15:07
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Du är ju tydligen lika nyfiken som jag. Tydligen både kriminella, zigenare och norrbaggar inblandade, så nu svalnade mitt intresse.

"The Usual Suspects". Norrbagge med för mycket hästar under luven. Men ja intresse. Just den där vägen kunde ju varit några man kände. Åker själv just den vägen flera gånger om året.
Citera
2021-04-24, 15:26
Medlem
C.B.G.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
"The Usual Suspects". Norrbagge med för mycket hästar under luven. Men ja intresse. Just den där vägen kunde ju varit några man kände. Åker själv just den vägen flera gånger om året.

Är det alltså bekräftat att det är en norrman som stod för vansinneskörningen eller rör det sig enbart om en trådsanning?

Är det i såna fall så att araben eller zigenaren har norskt medborgarskap?
Citera
2021-04-24, 15:30
Medlem
F.B.Dases avatar
Läste att det var en 35-åring från annat nordiskt land som var fartdåren. I Värmland ligger ju Norge närmast. Och gäller det 35-åriga norska fartdårar så ligger ju Petter Northug närmast.
Citera
2021-04-24, 15:39
Medlem
henkesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
Med tanke på att hon var tillsammans med en 13 år (?) äldre blatte så kan det nog handla om lite allt möjligt.

Han var blixtsnabb med att ändra status på FB till Singel i.a.f. Det är bra, gäller att vara på hugget...
Citera
2021-04-24, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
Med tanke på att hon var tillsammans med en 13 år (?) äldre blatte så kan det nog handla om lite allt möjligt.

Om det är Amm*r som det skrivits tidigare blev han 26 är.
Citera
2021-04-24, 15:55
Medlem
Detta hände på samma sträcka för 10 år sedan fast närmare mot Karlskoga om jag inte minns fel.

(FB) Minst fyra döda efter svår bilolycka med brand nära Degerfors.
Citera
2021-04-24, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henkess
Han var blixtsnabb med att ändra status på FB till Singel i.a.f. Det är bra, gäller att vara på hugget...

Kan du snälla länka, jag har sökt men hittar inte
Citera
2021-04-24, 15:56
Medlem
henkesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaal
Kan du snälla länka, jag har sökt men hittar inte

https://www.facebook.com/nour.brna*i *= w
Citera
2021-04-24, 16:15
Medlem
meiis avatar
Citat:
https://www.facebook.com/nour.brna*i *= w

Vem är detta menar ni?
Citera
2021-04-24, 16:15
Medlem
fritzfreelings avatar
Citat:

Så jävla illa det ser ut att han ändrar direkt...fyfan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in