2021-04-24, 23:24
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Fast René är väl ingen man sätter sig på nu för tiden, ganska mycket äldre är hon också och inte är hon i en ekonomisk beroende sits heller.

David verkar ganska tillgjord framför kameran och det kanske han måste ta ut på något sätt men är det dom två som pucklar på varandra känns det som om dom fightas på lika villkor och lika gärna kan få hållas. Kan inte direkt se René som ett hjälplöst offer i den konstellationen.

Känns mer lite som fotbollssuporters och olika firmor som gör upp ett möte och fightas. Låt dom hållas, typ.

Dom slog ihop sina respektive företag tidigare & cashade in en hel del para. Mycket handlar om vem som får vad. Ökad bitterhet efter sammanslagning trots vinst enligt källor.

Renée har en tuff yta men tuffare kvinnor än hon har fallit. Utsatta kvinnor finns i alla olika typer & former.

På tal om huligansim. Vem trodde tex att min gamla polare Glenn Forrestgate, en uppumpad & steroidstinn Bajen grabb, som mer än gärna klappade på andra själv var slagpåse åt sin kvinnliga sambo? Glenn har skrivit bok om detta.

Alla kan vara offer! Truth of today.
Senast redigerad av Adonis. 2021-04-24 kl. 23:28.
Citera
2021-04-24, 23:26
Medlem
Citat:
Fast René är väl ingen man sätter sig på nu för tiden, ganska mycket äldre är hon också och inte är hon i en ekonomisk beroende sits heller.

David verkar ganska tillgjord framför kameran och det kanske han måste ta ut på något sätt men är det dom två som pucklar på varandra känns det som om dom fightas på lika villkor och lika gärna kan få hållas. Kan inte direkt se René som ett hjälplöst offer i den konstellationen.

Känns mer lite som fotbollssuporters och olika firmor som gör upp ett möte och fightas. Låt dom hållas, typ.

Hon är väl känslomässigt beroende. Och hon har tidigare blivit misshandlad i en relation.

Och hon är mycket känd.

Det mesta stämmer in här.
Citera
2021-04-24, 23:26
Medlem
Förvånas av alla vilda gissningar. När man läser artikeln i Stoppa pressarna känns det uppenbart vilket kändispar som åsyftas, vilket även tycks vara vad skribenten önskar. Ett av Sveriges mest kända TV-par som båda medverkat i TV-succéer och mannen som beskrivs som rolig och framgångsrik samt ”levererar rappa kommentarer”. Uppenbart att det är Hellenius och Nyberg som åsyftas. Sanningshalten i artikeln kan jag dock inte bedöma.
Citera
2021-04-24, 23:28
Citat:
Ursprungligen postat av Indeterminister
DH verkar verkligen inte vara en kvinnomisshandlare, han saknar de egenskaperna.

Vilka egenskaper skulle det vara? Vitt linne och ölmage?
Citera
2021-04-24, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Är det Per?
Trevligt med alla nya tillskott, MEN: för hundrasjuttonde gången: "hans fru är lika känd som honom". Morbergs fru är lika känd som Lotta på Coop Bävergrottan 15
Citera
2021-04-24, 23:31
Medlem
johnthedickholmess avatar
Men kan han vara kvar på masked singer om han är misstänkt för hustrumisshandel? Om polisen varit ut dit 2 ggr?
Citera
2021-04-24, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Indeterminister
Ok, Stoppa pressarna är en oseriös tidning.

Är den inte i nivå med skvallerdelen i Sexpressen menar du? 😄

Federley blev dock en fjäder i hatten.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Dom slog ihop sina respektive företag tidigare & cashade in en hel del para. Mycket handlar om vem som får vad. Ökad bitterhet efter sammanslagning trots vinst enligt källor.

Renée har en tuff yta men tuffare kvinnor än hon har fallit. Utsatta kvinnor hittar du bland alla olika typer.

På tal om huligansim. Vem trodde tex att min gamla polare Glenn Forrestgate, en uppumpad & steroidstinn Bajen grabb, som mer än gärna klappade på andra själv var slagpåse åt sin kvinnliga sambo? Glenn har skrivit bok om detta.

Alla kan vara offer! Truth of today.

Ja, jo det är klart på så vis blir det ju alltid tjafs om pengar.

Men jag tänkte att René sitter ju inte direkt i sjön utan honom. Hon har så hon klarar sig, en egen karriär och knappast problem att hitta en ny partner.

Man vet ju så klart inte men mina tankar går nog mer åt att hon i så fall är en riktig bitch som retar gallfeber på David snarare än att hon är ett litet oskyldigt nedbrutet svagt offer.
Citera
Medlem
Laila Bagge tänkte jag men hennes snubbe är ju en nobody...och ej gifta
Senast redigerad av blackniggeryoe 2021-04-24 kl. 23:35.
Citera
2021-04-24, 23:34
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ja, jo det är klart på så vis blir det ju alltid tjafs om pengar.

Men jag tänkte att René sitter ju inte direkt i sjön utan honom. Hon har så hon klarar sig, en egen karriär och knappast problem att hitta en ny partner.

Man vet ju så klart inte men mina tankar går nog mer åt att hon i så fall är en riktig bitch som retar gallfeber på David snarare än att hon är ett litet oskyldigt nedbrutet svagt offer.

Så kan det absolut vara.
Citera
2021-04-24, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModPodge
Hon är väl känslomässigt beroende. Och hon har tidigare blivit misshandlad i en relation.

Och hon är mycket känd.

Det mesta stämmer in här.

Tja, kan ju så vara. Jag har ingen aning men min känsla säger mig att det snarare är René som har den egentliga makten i det förhållandet. Som i merparten av alla förhållanden. Det är kvinnan som oftast är det känslomässigt starkare könet. René är dessutom avsevärt äldre, sen kanske hon använder sin styrka för att reta gallfeber på David och han inte kan hantera det på annat sätt än genom att ge henne en lavett.
Citera
2021-04-24, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Men kan han vara kvar på masked singer om han är misstänkt för hustrumisshandel? Om polisen varit ut dit 2 ggr?
Ja för det visas inte live som lets dance gör. Någon som vet när maskeraden spelades in?

Edit. Läste ditt inlägg fel. Men nej kommer det fler säsonger blir det ju svårt om det nu är han.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in