2021-04-24, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Hon är inte mycket känd.

Allt är relativt. (Fast du har iofs rätt).

P Moberg är en suput:

”Skådespelaren berättar också om sin alkoholproblematik han har kämpat med under flera år. Hans fru har hjälpt honom att minska sitt alkoholintag.

– När han dricker kan jag känna att "jag känner inte den där personen", jag vill inte ha med honom att göra. Där tror jag att jag är annorlunda än många andra, för jag vill inte ta ansvar för hans handlingar. Det får han göra själv och jag behöver inte skämmas för att han gör tokiga saker, säger Inese Morberg i P1 dokumentär.

Inese Morbergs vänner frågar henne hur hon står ut

Många av Inese Morbergs vänner har frågat henne hur hon orkar med och hur hon står ut - men det har fru Morberg svar på.

– Men det är han som är. Inte jag. Jag kan gå rakryggad i det här. Jag har inte gjort någonting. Jag har varit trogen honom, jag har varit nykter, och jag har gjort det jag har velat utifrån vad jag vill”

https://www.expressen.se/noje/per-mo...sin-fru-inese/
Citera
2021-04-24, 23:03
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
JO 🙄👈🏻💥
Nej! Prova och sök på henne, då kommer hennes man Per Morberg upp.
Citera
2021-04-24, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Du har nämnt det par jag tänkte på senast, men som sagt jag vet inte mer än ni. Om grannar reagerar måste man väl bo i lägenhet. David och Renee gör inte det.

Jo, det gör dem.
Citera
2021-04-24, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Har inte hört att Renée haft synliga blåtiror men att hon haft blåmärken som på armarna som hon försökt dölja eller prata bort är ganska välkänt. David har blivit allt mer aggressiv & våldsam de senaste åren men samtidigt lika ångerfull, enligt ryktet. En kvinnlig bekant har gemensamma bekanta & Renée har varit mycket frånvarande det sista, slutit sig själv liksom. Ökad konsumtion av vin.

Utåt försöker dom låtsa som ingenting men dom som vet dom vet. Svartsjukan, alkoholkonsumtionen, blickarna & rädslan.

Mycket tråkigt om det är dom. Tråkigt oavsett vem det drabbar givetvis.
Citera
2021-04-24, 23:09
Medlem
DH verkar verkligen inte vara en kvinnomisshandlare, han saknar de egenskaperna.
Citera
2021-04-24, 23:12
Medlem
johnthedickholmess avatar
Skulle det kunna vara Moberg? Men han har väl ingen känd fru? Men han är ju vass i replikerna och verkar kunna gå bärsärk. Men han hänger väl inte på Teatergrillen?
Citera
2021-04-24, 23:13
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indeterminister
DH verkar verkligen inte vara en kvinnomisshandlare, han saknar de egenskaperna.

Om feministen Soran Ismail kan våldta & hota så kan David Hellenius slå. That's for sure.
Konstigare saker har hänt, liksom.

I de lugnaste vatten.
Citera
2021-04-24, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Nej! Prova och sök på henne, då kommer hennes man Per Morberg upp.

Hon är kanske ”mycket känd” via sin make enligt skvallertidningsspråk.

”Inese berättar att flera i hennes omgivning frågat hur hon står ut med sin man och berättar hur hon ser på saken:
– Jag har funnits kvar trots allt elände som han säger och gör. Jag har funnits kvar, det tycker jag är den största omsorgen – att jag har tagit i det trots att det varit jävligt.”
Citera
2021-04-24, 23:14
Medlem
Citat:
Har inte hört att Renée haft synliga blåtiror men att hon haft blåmärken som på armarna som hon försökt dölja eller prata bort är ganska välkänt. David har blivit allt mer aggressiv & våldsam de senaste åren men samtidigt lika ångerfull, enligt ryktet. En kvinnlig bekant har gemensamma bekanta & Renée har varit mycket frånvarande det sista, slutit sig själv liksom. Ökad konsumtion av vin.

Utåt försöker dom låtsa som ingenting men dom som vet dom vet. Svartsjukan, alkoholkonsumtionen, blickarna & rädslan.

Fast René är väl ingen man sätter sig på nu för tiden, ganska mycket äldre är hon också och inte är hon i en ekonomisk beroende sits heller.

David verkar ganska tillgjord framför kameran och det kanske han måste ta ut på något sätt men är det dom två som pucklar på varandra känns det som om dom fightas på lika villkor och lika gärna kan få hållas. Kan inte direkt se René som ett hjälplöst offer i den konstellationen.

Känns mer lite som fotbollssuporters och olika firmor som gör upp ett möte och fightas. Låt dom hållas, typ.
Citera
2021-04-24, 23:18
Medlem
Citat:
Om feministen Soran Ismail kan våldta & hota så kan David Hellenius slå. That's for sure.
Konstigare saker har hänt, liksom.

I de lugnaste vatten.

”Dessutom har det blåst kraftigt kring David Hellenius, 46. I samband med att han meddelade att han skulle sluta på ”Let’s Dance” uppstod en otäck ryktesspridning som fick flera medarbetare på kanalen att reagera uppbragt – man tyckte inte att ledningen agerade som inte förhörde Hellenius om sanningshalten i de rykten som spreds som en löpeld i tv-branschen och på nätet.

Men även om TV4 inte agerar så kan de inte hindra lagens långa arm, nu kommer åtalet mot TV4-profilen som misstänks ha attackerat travkusken på baren.”

https://stoppapressarna.se/node/23355
Citera
2021-04-24, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Kanske är det en PK-riddare som man vill skydda så länge det går?

Det rör sig om en profil på pk-kanalen TV4.
Citera
2021-04-24, 23:22
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Det rör sig om en profil på pk-kanalen TV4.

Är det Per?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in