• 2
  • 3
2021-05-14, 22:07
Medlem
Opaques avatar
[quote=orvaren|75758289
Min tvåhjuliga jag använder just nu är jag inte sugen på att sälja...så jag rekommenderar en tvåhjulig![/QUOTE]

Jo tjena. Priserna börjar på 40 papp upp till 80 papp för en tvåhjuling med lastyta. Absolut inget motiverar pris, inte ens kvaliteten på ramen eftersom hårdvaran ändå är japansk/kinesisk
Citera
2021-12-02, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Opaque
Jo tjena. Priserna börjar på 40 papp upp till 80 papp för en tvåhjuling med lastyta. Absolut inget motiverar pris, inte ens kvaliteten på ramen eftersom hårdvaran ändå är japansk/kinesisk

Jag gissar på att andrahandvärdet på tvåhjuliga lastcyklar är mycket bra. Ingen vill ju sälja. Det säjer en hel del om hur bra de är.
Citera
2021-12-02, 14:26
Medlem
killawifes avatar
Biltema har rätt mycket problem att få fram både reservdelar och cyklar så jag hade nog kollat på en annan. Problemet är iofs ganska vidbrett så det är inte bara biltema som är drabbat. Men man kan nog hitta en beg. för samma pengar av ett mer gångbart märke än Biltemas yosemite.
Citera
2022-01-06, 16:27
Bannlyst
Har varit ägare av en biltema lådcykel 1 år.

När den fungera, är det underbart.

Nackdelar jag har upplevt:

-Usel lagerhållning av reservdelar. Man kan inte beställa reservdelen på nätet, utan du måste åka ut ett till bilteama varuhus. Ett jävla straff.
-Batteriet håller inte vad den lovar. Firmor som byter celler på batteriet, men är dyrt.
-En del detaljer börja redan falla sönder på den.

Några råd på vägen :

Tänk på att biltema lådcykeln är extrem bredd, glöm att få in den vanliga i dörrposter. Så skall du förvara den i ett cykelrum . Mät och fundera först. Att ha den stående utomhus är en risk, särskilt här i 08 området.

Fördelar

Underbart cykla att handla mat med.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här