• 2
  • 3
2021-04-23, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanhanda
Nr du skriver p lnehandlingarna s intyget du att alla uppgifter stmmer med de som angavs vid lnelftet. Det r typ den enda kontrollen de gr, dvs du skriver bara under med ditt namn. Det lter som att ni klarar er p sparade pengar och skert drefter p ditt deltid och din sambos ln. S mitt rd r sg ingenting kr bara p. Ingen kommer att hnda om ni skter betalningarna.

Aha okej! D borde det verkligen inte vara ngon fara! Ja vi klarar oss med min sambos och min ln+ Pengar fr att jag stmplar upp via a-kassa och pengar finns om det skulle vara s. h, toppen, tack fr hjlpen!!!
Citera
2021-04-23, 07:53
Medlem
Vad sger sljaren o mklaren - det r bara att ltsas att tilltrdesdagen r i linje med lnetillgngen
o sen fr kparen hyra/alt snka priset s att ni har huset gratis tills verkliga tilltrdesdagen
Citera
2021-04-23, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones
Vad sger sljaren o mklaren - det r bara att ltsas att tilltrdesdagen r i linje med lnetillgngen
o sen fr kparen hyra/alt snka priset s att ni har huset gratis tills verkliga tilltrdesdagen

Nya tilltrdesdagen till lgenheten godkndes innan vi skrev under kontraktet p lgenheten. Allts gick vi redan d med p att vi kunde ta det nya datumet.
Citera
2021-04-24, 13:53
Medlem
Min fundering r ocks, nr jag ker till banken fr att prata och planera om uppdelning av ln samt att skriva i de uppgifter som man ska, gr banken ngon extra kontroll? Ringer dom till arbetsgivaren fr att frskra sig om att det stmmer eller kollar dom bara p tidigare rsinkomst och sedan r det klart? Eftersom det r en tid mellan att vi skrev under kontraktet p lgh till inflytt s r jag osker p om dom inte gr en extra kontroll ! Ngon som vet ?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in