Citat:
Ursprungligen postat av
MostyBlejsX
Håller med dig. Bedrövligt dekadent. Vad ska barn och tonåringar får för uppfattning om kärlek och relationer? Hur kan de ens hitta alla dessa svagbegåvade WT-människor som deltar?
Jag förstår att unga tonåringar dras till det, för det ser ut som ett ballt gäng som har kul, men det är fan porrskadade, utvikningsbrudar, sönderopererade, alkoholiserade, porrskådisar, trasiga människor som de tar in från gatan osv som normala tonåringar kan få för sig att de uppför sig normalt.
(Ta den där Hanna Widerstedt, visserligen Big Brother, men samma typ av deltagare som Paradise Hotel brukar ha, som blev omåttligt populär i Big Brother bland tittare, nog fan uppförde hon sig som en prostituerad redan i programmet, men hon blev omåttligt populär bland unga. Mycket riktigt blev hon prostituerad på riktigt efter programmet. Det säger ganska mycket om vilka ideal som sprids.)
Såg någon sån där talkshow efter Paradise Hotel om vilka fans deltagarna fick efter sitt deltagande i Paradise Hotel då de var på turneer.
Det var
enkom fjortisar som kom på deras turneer. Säger en hel del. "Är du 18 år?" står det då ungarna letar upp programmen på play. Oj, vad de bryr sig om den frågan.
Nä jag kan inte säga annat än att tv begår sexuellt övergrepp på våra unga då de visar den här sexbordellen i ett såpakoncept, med dessa missanpassade, drogmissbrukande, sönderopererade, wt-slödder.
Förutom att tv-såpan endast går ut på att deltagare knullar konstant, samt dricker alkohol varje kväll för att kunna ha roligt så har produktionen ett koncept att deltagarna ska leka barnsliga lekar på dagen. De ska leka skola, dagis, klä ut sig till något yrke osv och har olika teman.
Just den delen tror jag bidrar till att unga tonåringar dras till det.
Det är ju som på kalas. Man leker roliga lekar. Det tilltalar ju unga och barn.
Jävla pedofil-tv.
Stort sexövergrepp på unga och barn att skiten sänds.