2021-04-21, 22:04
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MostyBlejsX
Håller med dig. Bedrövligt dekadent. Vad ska barn och tonåringar får för uppfattning om kärlek och relationer? Hur kan de ens hitta alla dessa svagbegåvade WT-människor som deltar?

Jag förstår att unga tonåringar dras till det, för det ser ut som ett ballt gäng som har kul, men det är fan porrskadade, utvikningsbrudar, sönderopererade, alkoholiserade, porrskådisar, trasiga människor som de tar in från gatan osv som normala tonåringar kan få för sig att de uppför sig normalt.
(Ta den där Hanna Widerstedt, visserligen Big Brother, men samma typ av deltagare som Paradise Hotel brukar ha, som blev omåttligt populär i Big Brother bland tittare, nog fan uppförde hon sig som en prostituerad redan i programmet, men hon blev omåttligt populär bland unga. Mycket riktigt blev hon prostituerad på riktigt efter programmet. Det säger ganska mycket om vilka ideal som sprids.)

Såg någon sån där talkshow efter Paradise Hotel om vilka fans deltagarna fick efter sitt deltagande i Paradise Hotel då de var på turneer.
Det var enkom fjortisar som kom på deras turneer. Säger en hel del. "Är du 18 år?" står det då ungarna letar upp programmen på play. Oj, vad de bryr sig om den frågan.

Nä jag kan inte säga annat än att tv begår sexuellt övergrepp på våra unga då de visar den här sexbordellen i ett såpakoncept, med dessa missanpassade, drogmissbrukande, sönderopererade, wt-slödder.

Förutom att tv-såpan endast går ut på att deltagare knullar konstant, samt dricker alkohol varje kväll för att kunna ha roligt så har produktionen ett koncept att deltagarna ska leka barnsliga lekar på dagen. De ska leka skola, dagis, klä ut sig till något yrke osv och har olika teman.
Just den delen tror jag bidrar till att unga tonåringar dras till det.

Det är ju som på kalas. Man leker roliga lekar. Det tilltalar ju unga och barn.
Jävla pedofil-tv.

Stort sexövergrepp på unga och barn att skiten sänds.
Senast redigerad av dialektiker 2021-04-21 kl. 22:15.
Citera
2021-04-21, 22:09
Medlem
[quote=coli|75594184]Håller också med.
Brudarna är fulla av silikon, fillers och botulinumtoxin. Killarna - och delvis brudarna - nedklottrade av tatueringar och pumpade med anabola. Tjejerna kan knappt prata rent pga ankläppar och killarnas verbala nivå tävlar med Sylvester Stallone - öhhh ahh.

Dessa borde inte vara förebilder, utan avskräckande exempel. Lägg ner PH skiten. Ge inte sådana individer utrymme i sändningar, de är dåliga förebilder.[/QUOTE

Ja vad är det för förebilder? Otroligt.
Förstår inte hur folk kan se på sån smörja.

Sen tycker jag också det gått för långt när män anmäls för våldtäkt bara de tafsat på en kvinna. Absurt.
Citera
2021-04-21, 22:13
Medlem
Alla paradise hotell handlar om sex sprit redan från SEN första säsongen..knullar. visa sig sexuella mm.titta lite första säsongen o allt var vara sex. sprit naket o allt knullade.. redan då borde gjort anmäla om våldtäkt sexuella trakasserier..nä utan man fortsätter o som man ser det lever dom livet med gratis lyx o ha sex med man vill..tror faktiskt brudarna vill tjäna mer pengar..då de inte fick sin uppmärksamhet
Citera
2021-04-21, 22:16
Medlem
Rätt säker på att de flesta, inklusive jag själv, kollar på PH just pga att alla deltagare är så jävla blåsta som de är. Det är bra tv, jag känner mig som en bättre person när jag ser dessa idioter.
Alla ni gamlingar borde sluta bli så skitnödiga utav allting nytt som sker i samhället, för er egen hälsa.
Citera
2021-04-21, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siister
"Jag blir inte per automatik efterbliven" är precis vad en efterbliven person skulle skriva. Du kan kalla andra för efterblivna, idioter och håna personer som blint litar på Aftonbladet, men när du själv blir bemött på det viset blir du kränkt och klarar inte ens av svar på dina inlägg? Förstår jag dig rätt? Jag lovar att gå vidare från diskussionen om du i fortsättningen inte tar för givet att 'tjejerna bara anmäler för uppmärksamheten' baserat enbart på vad en anonym användare säger, tack för mig!

Det var inte enbart på den personens inlägg som jag baserade det på idiot. Ironiskt att se att du baserade hela din teori på det inlägget jag gjorde. Grattis.
Senast redigerad av david-taxi 2021-04-21 kl. 22:32.
Citera
2021-04-21, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Persienne
Hur skulle det kunna vara fejk??? Det finns ju på film ff

Ja, men det som är bortklippt och finns på film kanske inte stämmer med deras beskrivning. Då klassar jag det som fejk.
Citera
2021-04-21, 22:26
Medlem
Tycker min generation (90-talister) är väldigt veka överlag. Tror knappast äldre kvinnor hade bölat och anmält för det där. Troligtvis en rejäl örfil.

Om vi tänker att situationen var omvänt, vilken man hade ens brytt sig?
Citera
2021-04-21, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theken1891
Tycker min generation (90-talister) är väldigt veka överlag. Tror knappast äldre kvinnor hade bölat och anmält för det där. Troligtvis en rejäl örfil.

Om vi tänker att situationen var omvänt, vilken man hade ens brytt sig?

Som man kan man faktiskt bli en aning upprörd om någon kör in några fingrar i ens anus. Vad får dig att tro att alla män är bekväma med det?
Citera
2021-04-21, 22:56
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Det var inte enbart på den personens inlägg som jag baserade det på idiot. Ironiskt att se att du baserade hela din teori på det inlägget jag gjorde. Grattis.

Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Jo, jag pratar om det som hände med Jennifer. Och det finns en person i denna tråd som jobbar för Nent som vittnar om att tjejerna bara anmäler för uppmärksamheten. Utredningen kommer läggas ner.

Nu svarar du mig igen? Samtidigt som du vill att jag ska släppa diskussionen och sluta påminna dig om att du är den efterblivna? Hur ska du ha det egentligen.

Men det citatet var från ett av dina inlägg där du hänvisar till din källa på Nent (efterblivet). Har du fler källor än så alltså? Vilken grej! Hittade du dom på ett annat anonymt forum?
Citera
2021-04-21, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flygandesnok
Rätt säker på att de flesta, inklusive jag själv, kollar på PH just pga att alla deltagare är så jävla blåsta som de är. Det är bra tv, jag känner mig som en bättre person när jag ser dessa idioter.
Alla ni gamlingar borde sluta bli så skitnödiga utav allting nytt som sker i samhället, för er egen hälsa.

Ja det är väl det som är det outtalade syftet, att folk ska kunna skratta åt och skämmas över den här typen av stereotypa ungdomars upptåg.

Förstår inte vad vissa menar med "förebilder", det är väl ingen, i programmets historia, som någonsin varit en förebild i något som helst sammanhang? Så vad gäller den aspekten är det faktiskt helt riskfritt att göra bort sig i programmet, folk förväntar sig inte annat.
Citera
2021-04-21, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Jag förstår att unga tonåringar dras till det, för det ser ut som ett ballt gäng som har kul, men det är fan porrskadade, utvikningsbrudar, sönderopererade, alkoholiserade, porrskådisar, trasiga människor som de tar in från gatan osv som normala tonåringar kan få för sig att de uppför sig normalt.
(Ta den där Hanna Widerstedt, visserligen Big Brother, men samma typ av deltagare som Paradise Hotel brukar ha, som blev omåttligt populär i Big Brother bland tittare, nog fan uppförde hon sig som en prostituerad redan i programmet, men hon blev omåttligt populär bland unga. Mycket riktigt blev hon prostituerad på riktigt efter programmet. Det säger ganska mycket om vilka ideal som sprids.)

Såg någon sån där talkshow efter Paradise Hotel om vilka fans deltagarna fick efter sitt deltagande i Paradise Hotel då de var på turneer.
Det var enkom fjortisar som kom på deras turneer. Säger en hel del. "Är du 18 år?" står det då ungarna letar upp programmen på play. Oj, vad de bryr sig om den frågan.

Nä jag kan inte säga annat än att tv begår sexuellt övergrepp på våra unga då de visar den här sexbordellen i ett såpakoncept, med dessa missanpassade, drogmissbrukande, sönderopererade, wt-slödder.

Förutom att tv-såpan endast går ut på att deltagare knullar konstant, samt dricker alkohol varje kväll för att kunna ha roligt så har produktionen ett koncept att deltagarna ska leka barnsliga lekar på dagen. De ska leka skola, dagis, klä ut sig till något yrke osv och har olika teman.
Just den delen tror jag bidrar till att unga tonåringar dras till det.

Det är ju som på kalas. Man leker roliga lekar. Det tilltalar ju unga och barn.
Jävla pedofil-tv.

Stort sexövergrepp på unga och barn att skiten sänds.

Pedofil-TV?

Deltagarna är i 20-30 års åldern.
Citera
2021-04-21, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damdanne
Som man kan man faktiskt bli en aning upprörd om någon kör in några fingrar i ens anus. Vad får dig att tro att alla män är bekväma med det?

Upprörd ja, men skulle du seriöst gå ut i tv och böla? Tycker iaf Josefins situation var väldigt överdriven.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in