Citat:
Ursprungligen postat av
löktårta
Dricker inte latté, men jag genomskådar lätt den strategin. Vissa brott är tufft, typ värdetransportrån där någon kanske dör. Andra brott, som Svensson-pedo som bara tittar på bilder är förkastligt och ska bestraffas med misshandel och eller döden.
Om du inte är kriminell, varför försvarar du avskummen? Kriminella är grovt överrepresenterade vad gäller barn- och kvinnomisshandel. De är de som utför brotten, och det är de som använder exakt ditt språk: "skulle aldrig slå en tjej" etc. BS. Om du inte vill vara som de, sluta använda deras språk.
Du var mig då en av de mest korkade personerna jag mött på Flashback och som du kanske förstår säger detta oerhört mycket... Du svamlar igen - för mycket Zopiklon, månne, trots att det inte är fredag? Vad har rån och pedofili med denna tråd att göra?
Visa mig förresten på var och hur jag försvarar mongots beteende i PH - gärna med mina egna ord, tack. Är inte kriminell för fem öre - kör lite för fort, i bland och går mot rött - gör detta mig till grovt kriminell, så vad göra? Om jag inte får skriva, enligt lille dig, att jag ej slår kvinnor - vad skall jag då skriva, menar du? Skall jag i stället hålla tyst och låta det framstå som att jag misshandlar kvinnor? "Deras språk", vilket nys!