Citat:
Ursprungligen postat av
david-taxi
När har jag sagt att man inte får, idiot?

Om man vill minska antalet hjärnceller man har så absolut, go ahead, kolla så mycket du vill. Säkert jättebra bra att lära sina barn sånt.
"Barnet" i fråga som det talas om är 20 år. Tror du 20 åringar behöver "läras" sånt?
Har man tonåringar som vill se programmet rekommenderar jag dessutom absolut att man ser det tillsammans med dem. Det är nämligen jäkligt bra att veta vilken skit ungarna ser på.
Citat:
Jag tittar inte på såna program öht. Gjorde ett undantag med detta avsnitt bara.
Det kan du dra i någon annan.
Citat:
Så du menar att dessa "offer" har fått sina liv förstörda av media för alltid för att jag snackar skit om dom? Det är "gärningsmannen" som får skit för detta och som inte går att ta tillbaka! Fattar du inte det? Spelar ingen roll hur mycket skit jag snackar om tjejerna. Att snacka skit om folk och att anklaga folk för allvarligt grovt brott är inte samma sak. Vilket brott har jag anklagat dessa tjejer för?
De får sina liv förstörda för att sådana som du snackar skit, fördömer, hånar och släpar dem runt i sociala medier och på internet ... som på Flashback t ex.
¨
Socialt är det du häver ut dig om offren mycket mer förödande än någon brottsanklagelse.