• 2
  • 3
2006-05-27, 15:31
Medlem
Mankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
för att det finns få tidningar i Sverige som har journalister i Stockholm som vet hur en jordbävning känns och låter?

En jordbävning låter definitivt INTE som en EXPLOSION, som alla vittnen beskrev det som...

Dessutom så fanns det vittnen som hade erfarit jordbävningar tidigare, och inte heller dem associerade EXPLOSIONEN i Stockholm till en jordbävning...
2006-05-27, 17:13
Medlem
bunshins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mankan
En jordbävning låter definitivt INTE som en EXPLOSION, som alla vittnen beskrev det som...

Dessutom så fanns det vittnen som hade erfarit jordbävningar tidigare, och inte heller dem associerade EXPLOSIONEN i Stockholm som en jordbävning...

Så du menar att en konspiration pågår här uppe i skogen där vi hade vår jordbävning? Nu har jag iofs inte upplevt allt för många explosioner, men jag är ganska säker på att det är snarlikt. Anledningen att vi inte har utdragna jordbävningar är kanske helt enkelt att vi inte har lika stora förflyttningar?
2006-05-27, 18:14
Medlem
Jomazis avatar
Det var sannolikt en provsprängning av en svensk atombomb. Judarna har importerat muslimer till oss för att vi ska ogilla dem (den delen sköter sig själv) och inte höja på ögonbrynen när Israel+USA+halva Europa plötsligt förvandlar 95% av världens muslimer till aska, följt av en invasion av Afrika för att åter införa slaveriet. Negrerna ska få skyffla undan det översta jordlagret i de bombade områdena och slänga det i indiska oceanen. När det är gjort har judarna en helvetes massa strandtomter med bra väder (många soltimmar) att sälja.
2006-05-27, 22:59
Medlem
Mankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bunshin
Nu har jag iofs inte upplevt allt för många explosioner, men jag är ganska säker på att det är snarlikt.

Vad har du för belägg för detta påstående?

Och hur kommer det sig att de stora tidningsdrakarna vid Marieberg i början (alltså INNAN spindoktorerna tog över) kategoriskt avfärdade jordbävningshypotesen?

De befann sig väldigt lägligt till om man säger så...
2006-05-27, 23:08
Medlem
Mankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malmen76
Någon som vill spekulera vidare på denna konspirationsteori att det var Muslimer som försökte göra en ny terrorbomb i sthlm???

Vad menar du med ny terrorbomb?
2006-05-27, 23:13
Bannlyst
Citat:
Vad menar du med ny terrorbomb?
Ja det finns ju nya bomber. Och detta går att skapa en Jordbävning vart än man befinner sig. Och någon tyckte att det var kul att testa Sthlm och skapa lite panik! Och trycker på knappen och för den mot sthlm och så ser dom att oj där är Expressen! Hm Bonniers äger den Judar och så säger dom nu ska vi skrämma häcken av Judarna och trycker på knappen och skapar en jordbävning...Men så råkar dom av misstag placera pilen på Lärarhögskolan 350meter i från. Sedan så säger dom att det var en explosion vilket det var... Det kommer nästa gång strömma lava....
2006-05-28, 00:14
Medlem
Mankans avatar
Citat:
Ja det finns ju nya bomber. Och detta går att skapa en Jordbävning vart än man befinner sig. Och någon tyckte att det var kul att testa Sthlm och skapa lite panik! Och trycker på knappen och för den mot sthlm och så ser dom att oj där är Expressen! Hm Bonniers äger den Judar och så säger dom nu ska vi skrämma häcken av Judarna och trycker på knappen och skapar en jordbävning...Men så råkar dom av misstag placera pilen på Lärarhögskolan 350meter i från. Sedan så säger dom att det var en explosion vilket det var... Det kommer nästa gång strömma lava....

Jag måste fråga dig, vilka tror du låg bakom 9/11?
2006-05-28, 00:21
Bannlyst
Citat:
Jag måste fråga dig, vilka tror du låg bakom 9/11?
Vem jag tror??? Det vart Göran Persson och Mona Shalin visste inte du det? Och Al Gore
2006-05-28, 00:30
Medlem
Mankans avatar
Citat:
Vem jag tror??? Det vart Göran Persson och Mona Shalin visste inte du det? Och Al Gore

Allvarligt talat...du har väl inte gått på bluffen att det var några kamelfösare som låg bakom det hela?
2006-05-28, 00:36
Bannlyst
Citat:
Allvarligt talat...du har väl inte gått på bluffen att det var några kamelfösare som låg bakom det hela?
Kamelfösare??? Jag trodde hela tiden att det vart Göran Persson som lejt Christer Pettersson...
2006-05-28, 01:32
Medlem
Låter väldigt osannolikt då "Bajsa inte på handen som föder dig" passar in så väl! Expressen kämpar för muslimernas sak, dvs islam-imperialismen som ska ta över Sverige.
2006-05-28, 03:26
Moderator
Oddballs avatar
Tänkte ta bort trams/OT-inlägg men inser att det blir inte så mkt kvar då. Låser tråden då den så uppenbart har kört i diket. Diskussion om ev upplåsning tas via PM.

Mvh,

/Mod
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in