2006-05-27, 03:48
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malmen76
Nej jag vill inte tramsa loss vill ha en debatt. Kan vara intressant.

Debatt? Du sa precis att om skalvet hade varit på en annan plats hade du trott en helt annan sak, du tror således inte på riktigt att det var muslimerna som hade ordna jordbävningen?

Har jag helt missuppfattat detta forumet?
2006-05-27, 04:21
Medlem
bunshins avatar
Vi hade en jordbävning på ca 2.0 här förra året, men det blev inte speciellt uppmärksammat. För tre år sedan hade vi en med, fast den inträffade på natten och knappt någon märkte det.
2006-05-27, 04:39
Medlem
Motvilligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marulk
Epicentrum var under lärarhögskolan , så den teorin faller nog.
Nu blev frågan varför en del är med i en konspiration som mörkar att epicentrum låg under Expressens tillhåll...misstankarna om att något är väldigt fel blev plötsligt väldigt starka...

Citat:
Ursprungligen postat av bunshin
Vi hade en jordbävning på ca 2.0 här förra året, men det blev inte speciellt uppmärksammat. För tre år sedan hade vi en med, fast den inträffade på natten och knappt någon märkte det.

Se där! Det är alltså en hel serie med nedtystade jordbävningar. Det kan inte finnas så många förklaringar utöver att det judisknazistiska internationella kommunistkapitalet vill skärpa motsättningarna inom Bilderberggruppen med hjälp av ett nytt supervapen samt ökad landhöjning. Bevisa att jag har fel!
2006-05-27, 05:05
Medlem
pastorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heinze
Har jag helt missuppfattat detta forumet?

Se det som en seriös variant av loungen, ingen teori är för vild för att postas här.

Ontopic:
Iofs, så skedde inte skalvet under expressen som någon annan nämde. Men jag väljer att spinna vidare efter detta spår.

Tja, vid en hastig reflektion så borde det vara militären som är i farten här. Som tidigare nämts via IB-affärer och Thomas Bodström i allmänhet så styrs Sverige av idag av sossarna. Det ska till en riktig tokstolle att förneka dessa två faktum, därför är det militären som har hyss för sig under expressen kontor. Frågan är bara varför...
2006-05-27, 09:13
Medlem
Mankans avatar
Jag har en teori, visst verkar det vara mörkläggning på gång...

Eftersom ALLA utan undatag hörde och kände att det var någon form av sprängning (inte det klassiska mullrandet, gungningarna och utdragna vibrationerna som sker under en jordbävning, som t.o.m. en person omnämnde i en intervju som varit med om jordbävningar i Indien...), och eftersom de initiala nyheterna om detta i medierna förnekade bestämt att det skulle ha rört sig om en jordbävning (innan spindoktorerna kom igång...), så framstår det klart att det måste ha varit något hot mot någon form av myndighet...kan det ha att göra med att någon svensk dagstidning var i färd med att som första land avslöja den gigantiska 9/11-bluffen och att NWO-snubbarna (som har sina tentakler överallt i maktens korridorer) på detta sätt gav ifrån sig en kraftig varning...? :smart:

Det riktigt intressanta var att den kraftiga sprängningen skedde strax innan pressläggning...

Det riktigt komiska är att denna gång så "fungerade" instrumenten i Uppsala, men de påstods inte ha gjort det under Tsunami-dådet... :thumbsdow
2006-05-27, 10:00
Medlem
plast_i_gräsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mankan
Jag har en teori, visst verkar det vara mörkläggning på gång...

Eftersom ALLA utan undatag hörde och kände att det var någon form av sprängning (inte det klassiska mullrandet, gungningarna och utdragna vibrationerna som sker under en jordbävning, som t.o.m. en person omnämnde i en intervju som varit med om jordbävningar i Indien...), och eftersom de initiala nyheterna om detta i medierna förnekade bestämt att det skulle ha rört sig om en jordbävning (innan spindoktorerna kom igång...), så framstår det klart att det måste ha varit något hot mot någon form av myndighet...kan det ha att göra med att någon svensk dagstidning var i färd med att som första land avslöja den gigantiska 9/11-bluffen och att NWO-snubbarna (som har sina tentakler överallt i maktens korridorer) på detta sätt gav ifrån sig en kraftig varning...? :smart:

Det riktigt intressanta var att den kraftiga sprängningen skedde strax innan pressläggning...

Det riktigt komiska är att denna gång så "fungerade" instrumenten i Uppsala, men de påstods inte ha gjort det under Tsunami-dådet... :thumbsdow

Oväntat att det va Bush som låg bakom detta.

Expressen och lärarhögskolan ligger väl precis intill varandra.
2006-05-27, 10:39
Medlem
Mankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plast_i_gräset
Expressen och lärarhögskolan ligger väl precis intill varandra.

Expressen, Dagens Nyheter och Svenska Dagbladet ligger ca 350 meter ifrån lärarhögskolan...
2006-05-27, 10:43
Medlem
Mankans avatar
Det första dessa tidningar samstämmigt basunerade ut var:

"Mystisk EXPLOSION i Stockholm"...
2006-05-27, 12:24
Bannlyst
Citat:

Mystisk EXPLOSION i Stockholm...
Hm skumt dom visste att det vart något i görningen!!!! Jag tror bestämt att det vart GÖran Persson och Bin Laden som hade en Konferens....
2006-05-27, 12:29
Medlem
Mankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malmen76
Hm skumt dom visste att det vart något i görningen!!!! Jag tror bestämt att det vart GÖran Persson och Bin Laden som hade en Konferens....

Göran Persson är inte så förtjust i döda vålnader, vad jag förstår...
2006-05-27, 12:47
Bannlyst
Citat:
Göran Persson är inte så förtjust i döda vålnader, vad jag förstår...
Nu kommer det som en chock för dig att herr Bin Laden lever trot eller ej! Och Gp är själv en död vålnad...... Zombié Mankan är du taxis Chaffis?
2006-05-27, 13:21
Medlem
Citat:

"Mystisk EXPLOSION i Stockholm"...

för att det finns få tidningar i Sverige som har journalister i Stockholm som vet hur en jordbävning känns och låter?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in