• 1
  • 2
2021-04-19, 00:35
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Varför vill alla jämt knulla?
Jag blir inte ens kåt av sex.
Jag brukar kolla på porr med människor som onanerar, det är sexigt. Knulla är bara tråkigt.
Citera
2021-04-19, 00:38
Medlem
voidguests avatar
För att sex leder till reproduktion vilket för gener vidare, således varför sex känns bra. Du är bara ett biologiskt misstag som förhoppningsvis inte kommer att föra dina gener vidare. Därför dör asexuella ut.
Citera
2021-04-19, 00:40
Medlem
MarabouSchweizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Jag brukar kolla på porr med människor som onanerar, det är sexigt. Knulla är bara tråkigt.
Sluta med porr ett tag och tala sedan om för oss hur ointresserad du är av sex.
Citera
2021-04-19, 00:44
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Instämmer med föregående postare gällande varför samlag är skönt. Däremot tycker jag också att det finns mer upphetsande former av sex, som i regel bör kännas skönare för båda könen (rent anatomiskt sett är direkt retande av erogena zoner maximalt njutningsfullt). Den fullbordade delen är överskattad när det gäller sex för njutnings skull. Sen tycker alla inte lika förstås.
Senast redigerad av BaronVonHelsing 2021-04-19 kl. 00:47.
Citera
2021-04-19, 00:51
Citat:
Ursprungligen postat av voidguest
För att sex leder till reproduktion vilket för gener vidare, således varför sex känns bra. Du är bara ett biologiskt misstag som förhoppningsvis inte kommer att föra dina gener vidare. Därför dör asexuella ut.
Därför det finns preventivmedel, så vi kan knulla utan att föra gener vidare, Einstein.

Men ja - sex är tråkigt och särskilt knulla, det är inte så jävla roligt.
Citera
2021-04-19, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle

Sex är nice, sex får oss att må bra, vi är gjorda för sex.

Vad ett fåtal avvikande personer känner gentemot sex är irrelevant för syftet med sex.

Sedan, prova att sluta missbruka porr.
Citera
2021-04-19, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av philophobia
Därför det finns preventivmedel, så vi kan knulla utan att föra gener vidare, Einstein.

Men ja - sex är tråkigt och särskilt knulla, det är inte så jävla roligt.

Ligger du som en död fisk så är det givet att sex är tråkigt. Som med allt annat, det blir vad man gör det till.
Citera
2021-04-19, 01:02
Citat:
Ursprungligen postat av Sapiosexual
Ligger du som en död fisk så är det givet att sex är tråkigt. Som med allt annat, det blir vad man gör det till.
Alltså, vad du gör i sängen skiter jag i. Min personliga åsikt kvarstår - knulla är tråkigt.
Citera
2021-04-19, 01:04
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av voidguest
Jag är inte asexuell, finns mycket som är sexigt. Men just knulla är inte sexigt.
Citera
2021-04-19, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av philophobia
Alltså, vad du gör i sängen skiter jag i. Min personliga åsikt kvarstår - knulla är tråkigt.

Ingen tvingar dig att knulla.
Citera
2021-04-19, 07:45
Medlem
Gwildors avatar
Jag förstår inte hur man kan tycka att sex är tråkigt, men vi är ju alla olika!

Om man håller sig i god form och har en sexig partner så är sex så långt ifrån tråkigt man kan komma (no pun intended) i mitt tycke. Jag är jävligt glad att min tjej tycker precis likadant
Citera
2021-04-19, 18:43
Medlem
Roidberts avatar
Det kittlar skönt för kuken när man stoppar in den i de tre hålen. Därför.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in