2021-04-18, 15:59
Medlem
Som rubriken lyder så skulle jag behöva tips på roliga men lite smågalna aktiviteter att göra.

Det började för 2 år sen när jag och min polare bestämde oss för att springa 3 mil bara för att se om vi orkade. Förra året cyklade vi 8 mil och i år har vi tänkte göra något annat så ni får gärna komma med tips och idéer 😊
Citera
2021-04-18, 16:01
Medlem
funktioners avatar
Dra hejdlösa mängder tjack och tävla om vem som kan vara vaken längst utan att tappa förståndet
Citera
2021-04-18, 16:03
Medlem
grottmuttans avatar
Slicka dig på armbågen. Om du lyckas är du cp
Citera
2021-04-18, 16:03
Medlem
grottmuttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funktioner
Dra hejdlösa mängder tjack och tävla om vem som kan vara vaken längst utan att tappa förståndet
Klassiker
Citera
2021-04-18, 16:22
Medlem
Jordgubbes avatar
  1. Sätt munskydd på samtliga statyer i ditt län, utan nån ser att det är ni som gör det.
  2. Avslöja fem brott, och tipsa polisen via 11414 om dem.
  3. Leta upp någon i andra änden av landet och se i hur många led bort ni har någon koppling ("känner varandra").
  4. Gör ovanstående 1, 2 och eller 3 som tävling er kamrater emellan.
  5. Berätta hur det gick, här i tråden och vilken som var svårast eller roligast.
Citera
2021-05-09, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jordgubbe
  1. Sätt munskydd på samtliga statyer i ditt län, utan nån ser att det är ni som gör det.
  2. Avslöja fem brott, och tipsa polisen via 11414 om dem.
  3. Leta upp någon i andra änden av landet och se i hur många led bort ni har någon koppling ("känner varandra").
  4. Gör ovanstående 1, 2 och eller 3 som tävling er kamrater emellan.
  5. Berätta hur det gick, här i tråden och vilken som var svårast eller roligast.

nr 1!
Skulle hamna i lokaltidningen garanterat!
Citera
2021-05-30, 17:14
Medlem
Denna verkar rolig... https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...nde-guldfiskar
Citera
2021-06-13, 14:47
Medlem
Ambelains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BMPnola
Som rubriken lyder så skulle jag behöva tips på roliga men lite smågalna aktiviteter att göra.

Det började för 2 år sen när jag och min polare bestämde oss för att springa 3 mil bara för att se om vi orkade. Förra året cyklade vi 8 mil och i år har vi tänkte göra något annat så ni får gärna komma med tips och idéer 😊
Jag är ledsen, men det är ju bara dumma saker ni gjort.

En "utmaning" är ju inte en riktig utmaning om den inte är just det - utmanande.

Om ni bara gör saker ni ändå tycker är roliga så är det liksom förlorat redan på förhand.
Så sluta vara så jävla stolta.

Nej, en riktig utmaning ska som sagt vara utmanande.
Det betyder att ni egentligen inte ska vilja göra det, att det ska ta emot i hela kroppen bara av tanken på det.
DÅ, då är det en Sann utmaning.

Jag har några mycket goda tips som ni kan inspireras av.

Den första kanske ni ändå har gjort redan (det verkar ju lite så), men om det mot all förmodan hade känts verkligt utmanande för er att tänka på det så skulle ni ju kunna pröva att köra en handtralla på varandra. För pluspoäng så gör det samtidigt som ni tittar varandra i ögonen.

Ja, det är utmanande.
Men, som sagt, ingen utmaning är på riktigt förrän det tar emot.
Och ...
Jag VET att du, åtminstone du, inte kommer att kunna släppa denna tanken nu när den blivit inplanterad.

Sen, när den första utmaningen är avklarad, och ni fördjupat er vänskap riktigt ordentligt.
Så blir det dags att utmana era anhörigrelationer.
Dvs familj, släkt och vänner.

Det ni alltså ska göra är att först skriva upp på en lista vem av era familjemedlemmar, släktmedlemmar eller vänner som har gjort något lite, eller mycket, brottsligt - men inte blivit dömt för det.
När ni har några stycken på er lista, då är det dags att skrida till handling.
Först ringer ni och meddelar er släkting, familjemedlem eller kompis om att ni strax kommer att ringa in och polisanmäla den för det oanmälda brottet.
Sen lägger ni på,
Och så ringer ni in till polisen och anmäler det, brottet alltså.

Ju fler närstående ni lyckas återföra till rättvisan, ju högre utmaning har ni lyckats klara av.

Nu börjar ni komma nånstans.
Detta kommer bli en riktigt rolig och utmanande sommar för er.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in