2021-04-17, 19:31
Medlem
Tja undrar om det r lungt och blanda 3-cmc med mdma kristaller. Krt 3-cmc under dagen och undrar om det r lungt g ver till mdma direkt efter ? Tacksam fr svar 🙏🏻
Citera
2021-04-17, 19:45
Medlem
Har du ingen kunskap om vad du stoppar i dig . S ska du nog inte knarka..
Citera
2021-04-17, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evaeva
Har du ingen kunskap om vad du stoppar i dig . S ska du nog inte knarka..

Kul svar.....
Citera
2021-04-17, 23:41
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superdry12
Kul svar.....
Likvl ett bra rd. Gr inget dumt nu.
Citera
2021-05-02, 18:11
Medlem
Vet inte mycket men vet att man inte ska leka med mdma och RC.

Skert s r det neurotoxiskt som fan vilket betyder att du ddar dina receptorer i skallen som egentligen finns fr att reglera ditt mende. Du fr hjrnskador och depression. Kanske massa ticks ox.
Citera
2021-05-02, 18:22
Medlem
Samowiedzas avatar
Vet att jag svarar sent, men ifall ngon annan lser trden; Nej, inte lugnt.
Du riskerar serotonergt syndrom och om inte annat spr du p ATn duktigt med MDMA.

Dessutom lr MDMAn inte f srskilt mycket effekt om du har brnt av serotoninreceptorer hela dagen med CMC.

Det r inte lugnt att dra 3-cmc hela dagen heller sklart, oavsett vad terdoseringsbegret sger dig.

Lyssna p evaeva eller ta konsekvenserna.

https://www.doktorn.com/sjukdomar/se...otoninsyndrom/
Citera
2021-05-02, 22:59
Medlem
borde inte va nn skillnad n att blanda tjack o md vilket inte e s hlsosamt men nd vanlig. vill ocks tillgga att 4mmc (pappan till 3cmc om man sger s) visar sig enligt studier att det r hlsosamt och inte brnner receptorer om man tar det med jmna mellanrum, i studien visade det ingen skillnad p hjrnan medans kokain tjack md visade skillnad p hjrnan!
Citera
2021-05-05, 11:17
Medlem
Allts denna drog.....
Hade bara testat kokain innan och min kompis var torsk p 3cmc. S en kvll fick han fr sig att ja skulle testa ocks. Knde hur gat lossnade typ och gav ifrn sig en tr (skn knsla p ngt sett) dom som vet dom vet... absolut frsta gngen slog det s kraftigt s jag inte kunde se knappt fr gonen vobblade alldeles fr mycket.. sen nr det lugna sig lite s knde jag mig vll mest bara skn och pratglad.. hjrnan var vll inte van med andra ord.. men hur som helst s brjade man ta det hr varje helg i mnga mnader. I brjan nr du gr p det hr s knns allt s jvla underbart och roligt/sknt. Du r lycklig och euforisk. Och du klarade dig lnge p ett gram. Tills du brjar ta det i veckorna/p jobbet. Brjade g ver styr efter ca 4-5 mnaders anvndning. Varje helg. Du blir efterbliven, tappar tal exempelvis om du pratar i grupp och alla lyssnar p dig s fr du totalt blackout och glmt bort vad du skulle sga (pinsamt) ja lovar.. Du blir personlighetsfrndrad med tiden, irriterad. Jag har bara snortat/bombat denna dock i 2 rs tid s nsan r helt ihjl. Vilket ocks folk kommer undra varfr du alltid r snorig/anvnder nsspray. Du lovar dig sjlv nr psen r slut att nu r de fan i mig bra. Men s gr det 2-5 dagar och din hjrna brjar stabiliseras och du brjar knna dig normal igen och taggad p livet. Och dum som man r vill man ha den igen fr nu tnker du inte s som du gjorde dagen efter racet. Mitt frsta uppehll va p 4 mnader sen hnde de ngot i livet som fick mig att g p skiten igen. Sen efter de har de blivit Max uppehll p 3v under en 2 rs period. Allts du kanske va ifrn det en helg men knner det starka suget efter den d dagen efter en mndag. Sen gr de 3 dagar s r du p igen. Ibland 2 dagar i rad. Ibland 3. Kt som ett cp blev iallafall jag p denna och re verkligen vrt att sitta o runka till morgonen med 15 ploga porrsidor och s kan du f fr dig att skriva konstiga saker. Helt sjukt va man skms dagen efter. Har krt mycket 3mmc och den r myyycket snllare mot nsan och har ett mer vlbefinnade i sig. Mer mdma hllet. (Det du frmodligen blir kt av ocks)
r du en beroendehjrna s rder ja starkt att inte ens prva. Hur mycket de n lockar. Drogen har frstrt mig och satt sina spr. Lite skakig, och inte s vrst bra att prata infr folk. Det kommer till en grns nr du r fr fast i den s blir du inte vrst social lngre. Du hller dig undan. Ja minns inte heller sist ja fick ett mysigt gonvbbel och stark lycka (euforisk) i kroppen. Kanske om ja skulle va ifrn det 2-3 veckor och bomba 500mg och sen 150-200mg linor i varje borre.. har nstan kastat bort min flickvn p den och ven om du gr ut med att du har tagit drogen fr ett rop p hjlp att sluta s tar det sina mnader tills du knner att nu re okej bara en gng sen sitter du dr igen.

Alla r vi olika hur vi funkar och hur vi reagerar p drogen. Men den r allt ifrn nyttig
Folk som krissat lnge slutar med hjrnbldning eller OD genom iv. Har en kompis som dog av det iv 2014, 22-23 r gammal.
nd sitter du o snortar skiten. Ja fann den 2019 och nu har det gtt 2 r och jag har nnu inte lyckats sluta.
RiP
Citera
2021-05-08, 10:17
Bannlyst
Nej, blanda aldrig serotonergt med serotonergt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in