• 2
  • 3
2021-04-17, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ledsenperson
Så jag bör välja lån utan UC ? Tex samla ihop 4 smålån på 50 k ? Jag bör ha möjlighet att betala dessa också dock så lär det bli dyrare eller hur ?

Men 200k bör räcka .......

Du kommer inte få något lån alls med 0 i deklarerad inkomst. De långivare som inte tar UC tar någon annan kreditupplysning och de två absoluta grundkraven för att få lån är 1. Du är över 18 2. Du har en deklarerad inkomst
Citera
2021-04-17, 16:41
Medlem
HermaeusMoras avatar
Kommer du verkligen betala tillbaka lånet?
(FB) Låna pengar utan att betala tillbaka för att göra plastikoperationer

Tycker du borde ta en massor sms-lån istället, där har du större chans att bli beviljad!
Citera
2021-04-17, 19:17
Medlem
Nu var detta för bra många år sen men då skulle man ha 5000kr över efter att hyra, lån, räkningar och dylikt var betalda per vuxen och 2500kr per barn när man skulle ta större lån. Vet inte hur det e riktigt idag men kan inte tänka mig att har du 4000kr in att det e möjligt att få ett lån på någe större summor.
Citera
2021-04-17, 19:36
Medlem
glajarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledsenperson
Varför ? Jag har ju full möjlighet att betala tillbaks .

Kanske jag kan samla ihop en massa snabblån då 🥲😖

Varför frågar du här på FB överhuvudtaget? Du verkar inte vara den smartaste personen så sök lån på alla ställen du kan och hoppas på det bästa. Att skuldsätta sig när man har 4 k i bidrag i månaden är otroligt smart tänkt. Så kör på så får du se var du hamnar och detta slutar någonstans.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in