2021-04-17, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ledsenperson
Så jag bör välja lån utan UC ? Tex samla ihop 4 smålån på 50 k ? Jag bör ha möjlighet att betala dessa också dock så lär det bli dyrare eller hur ?

Men 200k bör räcka .......
Du bör inte välja något lån helt enkelt. Tråkigt men sant, din betalningsförmåga är exakt 0 när du lever på bidrag.
Ska du dessutom ha det till konsumtion så är det ännu värre.

Du lever redan på bidrag, gör det inte värre genom att också leva i en lånesnurra som kommer växa!
Citera
2021-04-17, 09:48
Medlem
Gjorde en gofundme förut men ingen ville hjälpa , jag he försökt få jobb men när man kallas för kråkis osv pga näsan blir det inte så kul

Jag är ärlig och planerar att betala tillbaks , mitt liv är redan jobbigt och om ett bättre utseende kan förbättra det hela så lever jag gärna lite snålare ett antal år

VARFÖR KAN MAN INTE BARA LÅNA , KOMMER UC PPVERKA ENS MÖJLIGHET
Citera
2021-04-17, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bacterial
Du är en trollare helt utan talang.
Jag trollar inte , jag LOVAR dig att jag planerat detta , förstår du ? Jag är desperat och jag klarar inte att bli mobbad pga mitt utseende mer

Jag har möjlighetenatt betala via bidrag
Citera
2021-04-17, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bacterial
Ibland måste man fatta att ingen är road av ens skämt..
Jag skämtar inte !!!!!!!!

Visa mig ett lån på 2-3 100 K som kommer att godkännas för en sån som mig så lånar jag och lägger upp skärmdump här !
Citera
2021-04-17, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ath0
Du bör inte välja något lån helt enkelt. Tråkigt men sant, din betalningsförmåga är exakt 0 när du lever på bidrag.
Ska du dessutom ha det till konsumtion så är det ännu värre.

Du lever redan på bidrag, gör det inte värre genom att också leva i en lånesnurra som kommer växa!
Men jag har ju möjlighet att betala tillbaks

tex låna 100 lax och betala 1000 kr per månad eller liknande vid större summor , det klarar jag lätt !

Man får EN chans och man bör ta den !
Citera
2021-04-17, 10:01
Medlem
Citat:
Låt mig fråga , varför tror du att jag trollar

Har du någonsin upplevt att bli kallad saker nästan varje dag pga hur du ser ut ?

Jag LOVAR dig som sagt , jag är seriös med att jag vill låna pga operationer och att jag lever på bidrag
Har du opererat näsan?
Citera
2021-04-17, 10:19
Medlem
SYSTEMexes avatar
Citat:
Jo men man behövde inte ange var ens inkomst kom ifrån på julalånet så hur ska dom veta ?

Jag planerar ju att betala

Hört talas om något som kallas "kreditupplysning"?
Citera
2021-04-17, 10:59
Medlem
Bacterials avatar
Skulle älska att lära dig lite matematik då jag tror du anser att fem myror väger mer än fyra elefanter.
Men ekonomiska idioter är vad jag lever på, såå kanske i framtiden? 😀
Citera
2021-04-17, 11:07
Medlem
Gulsmurf2s avatar
Citat:
0 kr 😖 lever på olika bidrag

Men jag VET att jag kan betala tillbaks , jag kommer att få leva snålt på enbart potatis typ men jag måste få vissa saker gjorda !

Har fått höra att jag är för full för att nånsin kunna få ett jobb (därav operation) osv

Jag är ärlig och planerar att betala

Nog fan låter du full. Trollar du inte bör du läsa på om kreditupplysning, efter du sökt jobb.
Citera
2021-04-17, 11:09
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Skulle du få ett godkänt lån så lär det vara med en ohygglig ränta, känns inte så genomtänkt.
Citera
2021-04-17, 11:17
Medlem
glajarns avatar
Citat:
Är detta möjligt ? Har en inkomst på typ 4 tusen per månad via bidrag och funderar på att låna tex 300000 och sedan använda en del av bidraget till att återbetala , eftersom återbetalningstiden är på tiotals år så har jag råd , frågan är om man kommer att få avslag , jag har inga annärkningar eller kreditupplysningar alls och jag har fulle möjlighet att betala , men dom endå att neka , får jag en UC prick ?

Man blir fan mörkrädd över hur vissa tänker överhuvudtaget. Hur kan du ens fråga om du kan få lån när du har 4 k i månaden i bidrag?
Är inte undra på att vissa hamnar hos lyxfällan när man inte ens kan tänka själv, 🥴
Citera
2021-04-17, 11:23
Medlem
Citat:
0 kr 😖 lever på olika bidrag

Men jag VET att jag kan betala tillbaks , jag kommer att få leva snålt på enbart potatis typ men jag måste få vissa saker gjorda !

Har fått höra att jag är för full för att nånsin kunna få ett jobb (därav operation) osv

Jag är ärlig och planerar att betala

Du kommer ju bara tappa håret igen av den kosten. Och om du kan gå på sån svältföda så borde ju tjocka magen vara borta i ett nafs. Så då är kroknäsan kvar. Testa att slå den mot diskbänken så kanske den rätar ut sig alt att du får rätt till korrektiv kirurgi för att åtgärda eländet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in