2021-04-16, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
Tror både han och Mats Knutssonr moderater.
Med tanke på att Knutsson är före detta punkare tror jag snarare på att socialdemokraterna är det mest troliga idag. Annars håller jag med om att han ger en moderat-aura.
Citera
2021-04-16, 18:48
Medlem
(S) Något annat vore obegripligt, med bakgrund på P1 Studio1, samt begåvning.

/P
Citera
2021-04-16, 22:05
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Kul grej att fundera över!

Jag tror faktiskt inte att han röstar SVMP. Snarare är han en förvirrad pissliberal. Kanske var han SSU:are i sin ungdom. Men sedan han blev vuxen så har han troligen varierat mellan Folkpartiet, Centern och Reinfeldt-Moderaterna, gissar jag.
Citera
2021-04-16, 23:09
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Jobba så nära politiker, ständigt och kritiskt analysera deras politik - undrar vad det gör med en. Ett 30 min med Holmberg som gäst hade varit intressant.
Citera
2021-04-17, 00:37
Medlem
rikastistorstans avatar
Han står och velar mellan L och C.
Citera
2021-04-17, 07:14
Medlem
MrsChows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Jobba så nära politiker, ständigt och kritiskt analysera deras politik - undrar vad det gör med en. Ett 30 min med Holmberg som gäst hade varit intressant.

Verkligen! Det hade jag gärna sett!
Citera
2021-04-17, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsChow
Jag tror knappast SVT ber Anders knäppa ett foto på sitt röstkort/valsedel och skicka som bevis.

Nej det tror jag inte heller, men majoriteten av de som arbetar inom PS är ju åt vänsterhållet. Var ju mer det jag ville belysa lite sarkastiskt.
Citera
2021-04-17, 14:50
Medlem
En anställning hos SVT innebär inte per automatik att man är röd.

Sam Nilsson som var VD för SVT i hela arton år (1981-1999) var moderat.

Dock tror jag att det inte finns många SD-are inom SVT. Inte ännu.. men säkert finns det de som smygröstar på SD.

Betr Holmberg tycker jag att han på det hela taget håller en neutral linje. Mkt svårt att bedöma hans sympatier.
Citera
2021-08-26, 15:20
Medlem
StigHails avatar
Jag tror nog att det är C eller KD, kan ha varit sosse när han var ung och började med journalism är vad jag tror, men finns det inget skvaller om honom? En av få jag orkar med på SVT.
Citera
2021-08-26, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan
Han står och velar mellan L och C.

Japp L eller C tror också jag på, men det är svårt säga.
Citera
2021-08-26, 15:49
Medlem
Det märkliga är att alla journalister,speciellt dem på SVT röstar rött. Trots att dom bör ha en lön som motsvarar långt ifrån vad vanliga arbetare och framförallt arbetslösa har. Vill dessa människor verkligen ha jämlikhet i samhället......?
Citera
2021-10-06, 22:16
Medlem
Gorgar1s avatar
Förmodligen fel tråd men vad faan är denna människa för idiot. Kan man kallas för journalist när man ställer frågorna och sedan själv svarar på dom genom att köra de man intervjuar 😔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in