Citat:
Ursprungligen postat av
K-Glitchen
Jag tycker det är helt otroligt att en kvinna kan annonsera och visa sin fitta för att hitta män som betalar för att knulla dom. Sen åker bara killen fast?
Det borde vara lika förbjudet att sälja sin fitta som att köpa den?
Jävla dumheter.
Är väl rätt att det är köparen som åker fast. Män som inte kan få sex eller samtycke ska väl inte springa lösa? Men är emot den nordiska modellen då de flesta män är de som vill göra en illa, anonyma osv. De "vanliga" som accepterar ett nej och är reko gör inte detta då det är olagligt så bidrar bara till att elakingar söker sig till oss. Skulle kunna funka om det var fritt att sälja och köpa men reglerat mot människohandel etc.
Citat:
Ursprungligen postat av
psystamp
det är ju det som är det komiska .. hon får sälja men du får inte köpa ...

gråzon eller

Som jag skrev tidigare är jag emot den nordiska modellen, men jag tycker det är mer rätt att de som aktivt söker efter att köpa sex åker fast. Det är inte jag som tvingar dem att kontakta mig.
[quote=Neokles|75620115]
Citat:
Ursprungligen postat av
JagHoran
Torsken som torskade på ett hotell
Att en missbrukande 20ish HVB brukare och sexsäljare skriver felfri drygt medelålderssvenska (inte ett stavfel, vettig meningsbyggnad och väl strukturerad, nästan intresseväckande men emotionellt rätt oinvolverad story) är näst intill osannolikt. Det är nog ett skrivutbildat/professionellt troll som står för texten. Sorry.
Är ett tag sedan som sagt. Men jag har varit duktig i skolan, inte haft några större problem i livet men båda mina föräldrar gick bort tidigt och därför har jag åkt in och ut på HVB, familjehem osv...
Citat:
Ursprungligen postat av
Hemresan
Jag förstår inte varför det är så viktigt att vederägga det som JagHoran skriver.
Som jag ser det innehåller recensionerna inte några särskilt märkliga händelser. De som påstår det har inte lagt fram några vertygande exempel på det heller bara att det hon skriver av någon anledning inte skulle vara trovrädigt.
Hennes historier är bland det mest läsvärda på E&S till skillnad från mycket annat jävla trams som skrivs här av som det verkar skribenter med en 12 årings intellekt.
Precis. Tvingar inte någon att läsa och om ni ska tro att det är fiktion eller att jag är ett troll behöver ni inte lägga er i alls.
Citat:
Ursprungligen postat av
Neokles
Om det inte spelar dig någon roll om du läser fakta eller fiktion så är det inte så viktigt.
Genom åren har många sexsäljare skrivit i olika FB-trådar utan att bli ifrågasatta i sitt uppsåt, men här är det av någon anledning flera som har reagerat på att det låter konstruerat och med en tydligt invävd agenda. "Läsvärt" kan det vara ändå....men kanske inte riktigt informativt.
Har också sett det. Flera gånger. Förstärker lite min tanke om att ingen förstår oss som säljer eller sålt sex dessutom.
Men för er som vill ha PM och dylikt med namn på rosa så kan jag inte göra det då det skulle klassas som reklam enligt flashbacks riktlinjer. Tyvärr är det så, men jag känner inte heller att det skulle vara viktigt eller nyttigt för mig att bevisa att jag har en profil eller annons. Dessutom vill jag vara anonym här.