2021-04-24, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemresan
Jag förstår inte varför det är så viktigt att vederägga det som JagHoran skriver.
Som jag ser det innehåller recensionerna inte några särskilt märkliga händelser. De som påstår det har inte lagt fram några vertygande exempel på det heller bara att det hon skriver av någon anledning inte skulle vara trovrädigt.

Hennes historier är bland det mest läsvärda på E&S till skillnad från mycket annat jävla trams som skrivs här av som det verkar skribenter med en 12 årings intellekt.

Om det inte spelar dig någon roll om du läser fakta eller fiktion så är det inte så viktigt.
Genom åren har många sexsäljare skrivit i olika FB-trådar utan att bli ifrågasatta i sitt uppsåt, men här är det av någon anledning flera som har reagerat på att det låter konstruerat och med en tydligt invävd agenda. "Läsvärt" kan det vara ändå....men kanske inte riktigt informativt.
Citera
2021-04-24, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neokles
Om det inte spelar dig någon roll om du läser fakta eller fiktion så är det inte så viktigt.
Genom åren har många sexsäljare skrivit i olika FB-trådar utan att bli ifrågasatta i sitt uppsåt, men här är det av någon anledning flera som har reagerat på att det låter konstruerat och med en tydligt invävd agenda. "Läsvärt" kan det vara ändå....men kanske inte riktigt informativt.

Vad är det för tydligt invävd agenda?
Citera
2021-04-25, 12:07
Medlem
Citat:
Vad är det för tydligt invävd agenda?

Just det
Citera
2021-04-25, 14:25
Medlem
Citat:
Just det

"Vad är det för tydligt invävd agenda?"
Jag förstår inte vad det är för agenda som är så tydlig.
Det var en fråga från mig.
Citera
2021-04-25, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K-Glitchen
Jag tycker det är helt otroligt att en kvinna kan annonsera och visa sin fitta för att hitta män som betalar för att knulla dom. Sen åker bara killen fast?

Det borde vara lika förbjudet att sälja sin fitta som att köpa den?

Jävla dumheter.
Är väl rätt att det är köparen som åker fast. Män som inte kan få sex eller samtycke ska väl inte springa lösa? Men är emot den nordiska modellen då de flesta män är de som vill göra en illa, anonyma osv. De "vanliga" som accepterar ett nej och är reko gör inte detta då det är olagligt så bidrar bara till att elakingar söker sig till oss. Skulle kunna funka om det var fritt att sälja och köpa men reglerat mot människohandel etc.

Citat:
Ursprungligen postat av psystamp
det är ju det som är det komiska .. hon får sälja men du får inte köpa ...
gråzon eller
Som jag skrev tidigare är jag emot den nordiska modellen, men jag tycker det är mer rätt att de som aktivt söker efter att köpa sex åker fast. Det är inte jag som tvingar dem att kontakta mig.

[quote=Neokles|75620115]
Citat:
Ursprungligen postat av JagHoran
Torsken som torskade på ett hotell

Att en missbrukande 20ish HVB brukare och sexsäljare skriver felfri drygt medelålderssvenska (inte ett stavfel, vettig meningsbyggnad och väl strukturerad, nästan intresseväckande men emotionellt rätt oinvolverad story) är näst intill osannolikt. Det är nog ett skrivutbildat/professionellt troll som står för texten. Sorry.
Är ett tag sedan som sagt. Men jag har varit duktig i skolan, inte haft några större problem i livet men båda mina föräldrar gick bort tidigt och därför har jag åkt in och ut på HVB, familjehem osv...

Citat:
Jag förstår inte varför det är så viktigt att vederägga det som JagHoran skriver.
Som jag ser det innehåller recensionerna inte några särskilt märkliga händelser. De som påstår det har inte lagt fram några vertygande exempel på det heller bara att det hon skriver av någon anledning inte skulle vara trovrädigt.

Hennes historier är bland det mest läsvärda på E&S till skillnad från mycket annat jävla trams som skrivs här av som det verkar skribenter med en 12 årings intellekt.
Precis. Tvingar inte någon att läsa och om ni ska tro att det är fiktion eller att jag är ett troll behöver ni inte lägga er i alls.

Citat:
Har också sett det. Flera gånger. Förstärker lite min tanke om att ingen förstår oss som säljer eller sålt sex dessutom.

Men för er som vill ha PM och dylikt med namn på rosa så kan jag inte göra det då det skulle klassas som reklam enligt flashbacks riktlinjer. Tyvärr är det så, men jag känner inte heller att det skulle vara viktigt eller nyttigt för mig att bevisa att jag har en profil eller annons. Dessutom vill jag vara anonym här.
Citera
2021-04-25, 16:53
Medlem
Citat:
Är väl rätt att det är köparen som åker fast. Män som inte kan få sex eller samtycke ska väl inte springa lösa? Men är emot den nordiska modellen då de flesta män är de som vill göra en illa, anonyma osv. De "vanliga" som accepterar ett nej och är reko gör inte detta då det är olagligt så bidrar bara till att elakingar söker sig till oss. Skulle kunna funka om det var fritt att sälja och köpa men reglerat mot människohandel etc.
Som jag skrev tidigare är jag emot den nordiska modellen, men jag tycker det är mer rätt att de som aktivt söker efter att köpa sex åker fast. Det är inte jag som tvingar dem att kontakta mig.
Är ett tag sedan som sagt. Men jag har varit duktig i skolan, inte haft några större problem i livet men båda mina föräldrar gick bort tidigt och därför har jag åkt in och ut på HVB, familjehem osv...
Precis. Tvingar inte någon att läsa och om ni ska tro att det är fiktion eller att jag är ett troll behöver ni inte lägga er i alls.
Har också sett det. Flera gånger. Förstärker lite min tanke om att ingen förstår oss som säljer eller sålt sex dessutom.
Men för er som vill ha PM och dylikt med namn på rosa så kan jag inte göra det då det skulle klassas som reklam enligt flashbacks riktlinjer. Tyvärr är det så, men jag känner inte heller att det skulle vara viktigt eller nyttigt för mig att bevisa att jag har en profil eller annons. Dessutom vill jag vara anonym här.

Imponerande att att du inte upplever dig ha haft några större problem i livet med den bakgrundsstoryn. PM kan man förresten inte använda innan man kommit upp i 50 inlägg.
Citera
2021-04-25, 17:18
Medlem
Snällaste torsken
Nu är jag tillbaka med ett nytt inlägg. Det kommer handla om en torsk som var otroligt snäll och rar fast han inte behövde och hur vår relation utvecklades lite. Ska försöka hålla isär lite då vi träffades rätt många gånger.

Mannen: 40års-åldern, ej svensk, har eget företag och barn men ej fru.

Första gången vi sågs var jag otroligt nervös. Jag trodde att den här mannen som jag skrivit och bokat träff med skulle blåsa mig. Var nästan helt säker på det. Men jag gick dit iaf i hopp om att det skulle gå bra och han skulle dyka upp. Han hade bokat hotell i min stad och vi skulle mötas utanför. Men han var inte utanför, jag bad honom gå ut och att jag absolut inte tänkte träffas bakom stängda dörrar direkt. Han skrev att jag skulle ta hissen upp själv och han skulle möta mig vid hissen och han verkade förstå att jag inte bara ville gå och knacka på. Men jag tog hissen upp och som tur är behövde man inte blippa någon rumsnyckel för att åka upp. Han möter mig precis utanför hissen, han frågar hur det är, om det var kallt (höst) osv. Vi går mot rummet där han redan har förberett.

Inne på rummet så har han fixat allt verkligen, köpt en massa att dricka och äta under tiden. Ser även att han köp champagne vilket jag inte brukar tillåta då jag inte vill vara berusad i såna här sammanhang och vill inte heller träffa någon som är påverkad. Dessutom vill jag inte riskera att bli drogad men jag kände ändå en bra magkänsla av honom. Han korkar upp och vi sitter och pratar en stund, han frågar om det var ok om han rökte vilket det var, inget jag lägger någon tyngd i. Han berättar om sig själv, lagom mycket och inte att han klagar eller pratar om sina problem. Väldigt lättsam och trevlig uppfattade jag honom som. Vi var inte så personliga denna gång, vilket var skönt. Annars är det en grej jag brukar störa mig på och tänka "varför berättar du det här för mig, gå till en psykolog eller nåt". Efter någon timme så frågade han om vi kunde "köra" och om jag tagit på mig röda underkläder som han efterfrågat visst sa jag och att jag hade tagit på mig röda underkläder. Men han började tveka, började prata om hur viktigt det var för honom att den andra personen också ville och att han inte ville känna att han våldtog någon. Har aldrig hört en torsk uttrycka sig så, kändes som att han varit i kontakt med IDH (Inte din hora). Jag sa att det var lugnt och att jag skulle sagt nej annars. Men han fortsatte predika, sa att vi kunde prata mer om jag ville, att jag kunde behålla pengarna även om vi inte skulle ha sex. Men jag sa att det var lugnt och blev lugn över att han sa så. Att jag visste att jag kunde avbryta och gå, kände inte samma press liksom samtidigt som jag visste att han hade bra värderingar och inte skulle göra något som inte var okej. Men vi hade sex till slut och han var rätt nervös, han sa att han inte haft sex på över 1 år. Men han fick upp den i alla fall och ville mest att jag skulle rida honom och han ville suga på min tuttar vilket var okej och han kom ganska fort. Inga konstigheter egentligen och han följde alla sex-regler. Efter det fortsatte vi prata, om allt möjligt men mest om kärleksliv, relationer och sex. Han kände sig dum för att haft sex med någon som var 20 år yngre men han sa att han kontaktade mig för att tyckte det var spännande om ville inte träffa någon som var eskort på heltid och träffade massor av män. Han sneglade på sin klocka, sa att mina 2h var slut och han kunde köra hem mig. Men jag tackade nej, han hade ju dessutom druckit en hel del så var nog bra att inte låta honom köra.

Andra gången vi sågs var i hans stad som är granne med min stad. På ett hotell i stan, nära centralstationen. Vi möttes vid hissarna på bottenvåningen eftersom man behövde ha nyckel för att åka i hissen. Men vi småpratade på vägen upp som förra gången och han hade förberett rejält även denna gång.

Inne på rummet så hade han fixat massor. Vi skulle köra en helkväll och jag skulle sova kvar (utan honom) för att han inte ville att jag skulle åka hem så sent ensam. Det kändes okej. Bättre än okej. Som att han faktiskt brydde sig. Men vi hade sex 3 ggr, pratade massor och allt var bra. Kändes nästan lite som när jag var 8år och hade kalas när det dukades upp alla olika sorters chips, godis och drycker. Han var så snäll och jag fattade inte varför. Vissa människor är bara snälla. Även torskar.

Tredje gången vi sågs var typ exakt samma sak och samma ställe. Enda skillnaden var att vi blev mer personliga, han berättade om sin familj och uppväxt för första gången och även hans exakta ålder osv.

Fjärde gången var rätt så speciell. Han hade pratat om att han ville experimentera sexuellt och även ta droger tillsammans. Jag hade tvekat, har satt en väldigt stark gräns med just droger och torskar, det kan sluta illa. Men han var annorlunda, jag kan nog göra det denna gång. Han skulle aldrig göra mig illa, tvärt om. Han vill ju uppleva saker och testa för att det är kul, inte för att jävlas eller utnyttja mig.

Vi träffas på samma ställe som andra och tredje gången, som vanligt. På rummet visar han mig drogerna som han fixat av någon han känner väl och att det är "bra grejer". Han har även fixat lunch/middag åt mig då jag kom direkt från skolan, väldigt snällt. Mer än vad min föräldrar, låtsasföräldrar, familjehem och HVB-hem någonsin gjort för mig. Men vi äter lite tillsammans, pratar och sen vill han röka haschet. Vi röker och jag blir jävligt snurrig. Vi sätter oss ner och han börjar nojja för att det luktar ända ut i korridoren på hotellet. Han sprejar parfym för att dölja lukten och sätter på fläkten. Jag säger inte mycket. Får nästan ont i huvudet om det är av haschet eller den starka parfymen. Sen vill han hångla och det är väl okej men han märker att jag inte riktigt är med och vi sitter och pratar istället. Eller han pratar jag sitter bara och nickar. Vi försöker hångla igen men han tycker att jag är för off och jag berättar att jag är seg och har ont i huvudet. Han säger att det är okej och att han kan gå därifrån en stund, sen följer han mig till sängen och bäddar ner mig. Så söt. Sen gick han, jag försökte sova. Jag sov en stund sen fick jag världens sug och gick ut åt upp alla snacks han hade haft med sig och drack massvis med läsk och vatten. Sen gick jag och la mig igen.

Jag vaknar av att han står över mig och viskar mitt namn som han tror jag heter. Han säger förlåt, att det inte var meningen att det skulle bli såhär och att han känner sig dum för att jag mår dåligt. Jag säger att det är helt okej. Men han är arg på sig själv... han packar sina saker och säger att jag får sova ifred och säger massvis med förlåt. Frågar om jag vill ha något att äta osv. Då kände jag att jag ville gå hem om vi ändå skulle stänga ner tidigt men han ville inte att jag skulle gå hem själv. Så jag var rätt uttråkad resten av kvällen. Kändes misslyckat. Varför har jag ens tagit på mig snygga underkläder och rakat mig för att snea och ligga här ensam.

Femte gången vi sågs var som vanligt. Men han hade inte släppt det som hände sist och var fortfarande ledsen över det. Vi kom överens om att vi inte skulle testa ta droger tillsammans igen. Men denna gång hade han ett annat förslag. Han ville ha typ en sugar-relation. Att jag bara fick träffa honom och skulle få typ som lön av honom då. Det kändes konstigt men som ett sunt förslag. Även om jag blev rädd när han berättade om sina känslor för mig. Vill inte ha en efterhängsen torsk på halsen, det funkade ju utmärkt som det var innan. Jag vill verkligen inte att han berättar att han saknat mig eller att han tänker mycket på mig, berättar vilken fin tjej jag är och att jag inte ska träffa gubbar (förutom honom då). Han var ju snäll och så men kan inte ha en känslomässig relation med honom och jag kände absolut inte känslor för honom. Kände mig så dum för att det gått så långt. Att jag inte satt gränser för detta tidigare. Men han blev lite ledsen när jag sa att jag skulle tänka på hans förslag. Vid denna tidpunkt hade jag även en flickvän så kändes nästan som att vara otrogen mot henne om jag skulle vara intim med honom med känslor involverade.

Sen har vi setts några gånger efter det och då har det varit som alla andra gånger, men han skriver då och då idag. Vill ses men jag känner inte för det och har dessutom flyttat längre ifrån honom så svårt att ses på det sättet.

9/10, otroligt snäll men på slutet blev han alldeles för personlig och efterhängsen. Reko man.
Citera
2021-04-25, 17:18
Medlem
Citat:

Det är ju skillnad på fabricerade historier och verkliga problem även om just du finner dem helt irrelevanta. Läsvärd tråd, ja. Att detta är sant, nej. FB är ju till för underhållning, tidsfördriv och diskussioner. Tråden uppfyller sitt syfte men faller platt för att den inte verkar vara trovärdig.
Citera
2021-04-25, 17:21
Medlem
Citat:
Imponerande att att du inte upplever dig ha haft några större problem i livet med den bakgrundsstoryn. PM kan man förresten inte använda innan man kommit upp i 50 inlägg.
Har kanske haft en del problem, men ser det inte som självförvållat och tänker inte på det alls. Min nitlott i livet lite. Många barn som växer upp utan föräldrar på gott och ont. Det som inte fungerar är socialtjänsten i Sverige, för mig har det bara förvärrat saker.

PM måste man ha 50 inlägg för vet jag med men har fått PM av moderatorer tidigare om att jag inte får ge ut mitt namn på rosa eller dylikt då det skulle klassas som reklam. Men det är inte aktuellt.
Citera
2021-04-25, 23:01
Medlem
Citat:

Håller helt med dig, hennes berättelser är varken "too much", eller skuldbelägga de, utan ger en vettig syn från en som säljer sex..
Citera
2021-04-26, 07:26
Medlem
Luktar fejk lång väg...
Citera
2021-04-26, 07:59
Medlem
Citat:
Torsken som torskade på ett hotell
Nu är jag åter med ännu en berättelse om en torsk som torskade. Har bara hänt mig två gånger att torskar har torskat, alltså blivit påkomna av polis. Av vad jag sett beror det på att de varit odiskreta samt har kontakt med alla eskorter som har två ben.

Hur som helst. Mannen detta kommer handla om är en man jag hade kontakt med sen länge. 1,5 år innan vi träffades sommaren 2020. Och ja jag var under 18 när jag sökte mig till rosasidan första gången. Han hade köpt bilder, filmer och cam innan samt ÄLSKADE att chatta och slösa min tid. Andra eskorter säger samma sak, han kunde skicka 10 meddelanden utan att få respons när han beskrev att han var kåt och skulle runka etc. När vi hade kontakt första gången var jag helt oerfaren och hade aldrig rört en kille och det eggade honom rejält men ville aldrig träffa honom förens något år senare då jag redan haft sex och allt det där var förstört.

Vi hade setts en gång, han kom till min stad och hade bokat hotell och han hämtade mig utanför en mataffär i mitt närområde. Samma sak hände denna gång. Till min förvåning hade han bokat samma hotell igen, vilket inte kändes så bra då receptionen var bemannad + övervakningskameror. Men vi kom dit och han hade köpt massor av godis och annat skit till mig, han behandlade mig som ett barn. Han tyckte även att jag såg ut som ett barn vilket han tände på och han var ändå 45+. Han ville även kolla på mitt ID men det fick han inte.

Inne på rummet betalade han innan som överenskommet och ville ligga och mysa en stund innan vi skulle ha sex. Han ville att jag skulle sova kvar hos honom men det ville inte jag och han hade ju dessutom bara betalat för 1h så varför skulle jag sova kvar (?). Han hade bestämt precis vad jag skulle ha på mig vilket kändes obekvämt. Han tog på mig samtidigt som han tryckte sitt stånd mot mig. Ville bara krypa ur skinnet. Han var så obehaglig i hans sätt att vara. Typ "jag har betalat för 1h nu får jag göra vad jag vill med dig din lilla hora" sa hans blick och beteende. Fast jag sagt till honom att dra i hår, stryptag och hårtsex inte var okej så gjorde han det ändå vid flera tillfällen. Tjatade om att köra utan kondom, tjatade om att jag skulle stanna längre etc. Plötsligt knackar det hårt på dörren och både jag och han hoppar till. Han går till dörren och kollar genom kikhålet. "Det är polisen!..." så får han panik. Han vet inte om han ska öppna och han står liksom i kalsonger. Det knackar igen och då öppnar han, polisen frågar om det är någon mer i rummet och han säger "min tjej"...... så bad de honom gå ut och en polis stod kvar med honom och den andra kom in till mig. Kollar runt i rummet, ser 10-tal kondomer, glidmedel och där sitter jag i underkläder som nyss haft sällskap av en 30 år äldre man. Jag skämdes rejält. Polisen trycker i radion och säger "ja det är nog ganska uppenbart vad som pågått här" han kollar på mig, frågar vad som hänt. Jag svarar inte men polisen är på och vill få svar. Jag frågar om jag får klä på mig och han säger "ja självklart". Sen fortsätter det "jag förstår att det är en jobbig situation, du har inte gjort något fel men jag förstår vad det är som hänt". Sen ett litet förhör där jag berättar det väsentliga. De frågar om mannen, jag berättar lite samtidigt som jag skäms och har säkert 15 piller med benzo i väskan som jag inte vill att de ska se. Men de erbjuder mig skjuts tillbaka till mitt HVB vilket jag tackar ja till.

I polisbilen får jag en lektion i hur farligt och riskabelt detta är. Att jag borde sluta och att jag borde söka hjälp... men har redan sökt hjälp på alla möjliga ställen och står i kö till flera behandlingar. Poliserna vill förstå, vill hjälpa... men de vägrar lyssna. Det är så det känns.

Mannen hörde inte av sig efter detta, inte till mig och inte till någon annan eskort heller.

3/10, väldigt misslyckat men fick pröjs för det.

Alldeles för mycket saker som är uppenbart lögn.

Mannen hörde inte av sig till någon annan heller?

Jaha där ser man du har koll utöver det möjliga. Men nej detta är påhittade historier rakt igenom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in