Citat:
Ursprungligen postat av
Pungpuckel
Det är ju förstås kontraproduktivt om det tar över ens liv.
Men jag minns hjärntvätten i skolan, som bara hade ett syfte, att tidigt bryta ner svenska barn och göra dom fogliga inför judar och ja sägare till all mångkultur.
Det hade egentligen inte ett skit med historia att göra, utan ett fegt övergrepp på unga hjärnor som ännu inte utvecklat kritiskt tänkande.
Om det blir dags för hjärntvättsritual i mina ungars skola så får dom stanna hemma.
Det där är bara vidrigt.
Mina barn har redan utsatts för hjärntvätten, så går dina barn i skolan - lycka till.
Citat:
Ursprungligen postat av
Talespin
Hoppas detta blir verklighet för det skulle få fler att vakna upp.
Folk skulle börja forska mer om "förintelsen" och det är verkligen inte bra för globalistjuden
De som börjar läsa om "förintelsen" mer på djupet inser till slut att det är världshistoriens största bluff.
Instämmer. Så var det för mig och så blev det för mig.
Citat:
Ursprungligen postat av
HerrGickhan
Vad är det som gör Johansson så pigg på att ta upp detta just nu?
Det är ju knappast någon utbredd aktivitet att förneka förintelsen. Således ett konstruerat problem där Johansson och S vill göra gällande att det finns många, många fler som aktivt förnekar förintelsen än som är fallet i realiteten samtidigt som de då indirekt vill hävda att SD = förintelseförnekare.
Att förintelseförnekelse skulle klassas som »hets mot folkgrupp« låter ju onekligen som ett bakvänt resonemang.
Jag tycker att Johansson på samma gång även borde göra det straffbart att förneka kommunismens brott mot mänskligheten. Den första som kunde straffas för det i nutid är Stefan Löfven som vill försöka påskina att kommunism är demokratisk.
1. Jag ser det som ett panikförslag. De inser nog att de kommer förlora makten 2022 och de har garanterat press på sig från """dem""" att ha samma lagstiftning som resten av Europa. Hota om fängelse för att ifrågasätta en historisk händelse kommer väcka många många många fler än NMR och SvP kunnat göra under en kvarts sekel. För dem känns det Morgans utspel garanterat säkert som Julafton.
2. Det kan mycket väl bli förbjudet att ifrågasätta att 85% av Första Duman i Sovjetunionen var judar och att Ryska Revolutionen inte alls var en en revolution från ryssar utan en judisk statskupp finansierad av bankirer i London och i New York.
Fast kör man alternativ 2 också så blir det så otroligt övertydligt. Alternativ 1 kommer väcka många men alternativ 1 och 2 lär väcka alla.
Citat:
Ursprungligen postat av
simonoftrent
Undra om SD kommer rösta för eller emot detta förslaget?
SD sparkar ju ut medlemmar som är kritiska till att ett fåtal familjer i princip styr all media i Sverige. SD kommer säkert kröka rygg. SD förefaller vara det mest Israelvänliga partiet av alla. AfS däremot, dem hoppas jag på.
Citat:
Ursprungligen postat av
Knucklehugs
Man kan funderar på varför detta kommer just nu och inte 1945 då förintelsen var lite mer aktuell.
Visst det finns kilometervis med böcker, redogörelser och vittnesmål om detta ämne. Men även om att de flesta är överens att förintelsen har ägt rum så skall det finnas plats för diskussion och ett personligt tyckande.
Men det är helt ok att förneka Stalins deponering av en miljon judar till Sibirien samma dag som han dog..
Alla har vi hjärntvättats med vinnarens bild av historien och Hollywood, MSM, skolan, politiker etc har medvetet eller omedvetet hjälpt till. Det är när man börjar tänka själv som saker börjar hända. Riskera fängelsestraff för att ifrågasätta historiska händelser lär väcka många.