2021-04-14, 17:26
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenrad
Kommer revisionisternas böcker att förbjudas i och med detta? Hur mycket dissident kommer det att vara tillåtet att vara? Hur ser muslimerna på detta?

Vad innebär det för Flashback? De lämnar väl ut ip på brottslingar som begår brott här?

Muslimern kommer att bli ett undantag från lagen. Detta har Göran Lambets fastslagit när han satt på posten som Justitiekansler. Eftersom konflikten muslimer- judar har med Israel-Palestina konflikten att göra så räknas inte muslimers misstro och ilska mot judar som antisemtismen utan har en annan politisk grund.
Citera
2021-04-14, 17:30
Medlem
Green-Spirits avatar
Varför stanna vid ’förintelsen’, varför inte bygga grunden för ett fullskaligt Sanningsministerium med tydliga begränsningar i ett flertal historiska och nutida skeenden?
Lagstifta, straffa och använd dissidenter som arbetskraft för oattraktiva sysslor. Precis som nazisterna och kommunisterna själva - cirkeln är sluten…
Citera
2021-04-14, 17:32
Medlem
Epimaness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenrad
Kommer revisionisternas böcker att förbjudas i och med detta? Hur mycket dissident kommer det att vara tillåtet att vara? Hur ser muslimerna på detta?

Vad innebär det för Flashback? De lämnar väl ut ip på brottslingar som begår brott här?

Hoppas att någon upplyser muslimerna om detta så att de kan välja ett annat parti än S. Då kommer de kovända i frågan om de pressas med eventuell väljarflykt.

Skall nog införskaffa mig en revisionismbok bara för att vara mer av en dissident.
Citera
2021-04-14, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pungpuckel
Det här öppnar å andra sidan upp för intressanta sociala experiment.

Man skulle kunna utge sig för att vara en gammal överlevare som sitter hemma "i dessa tider" och som behöver dela med sig om sina fasansfulla minnen.

I den dra ihop köttätande zombienazister, judar matades till en dinosaurie som nazisterna hade lyckats återskapa.
Inga lampskärmar av hud, utan hela möblemang! Stolar av ben, stoppning av hår och till och med halsband av tänder som gavs i present från de köttätande zombienazisterna till deras demon-muterade fruar, som åt judar som om det vore sill till frukost.

Det får inte förnekas!

Äntligen något nytt!

Annars tänker jag att det är hälsosamt för förintelseförnekare om de kan börja tänka på andra saker, oavsett om det är personlig hygien eller huruvida curry verkligen är en kryddblandning.
Citera
2021-04-14, 17:44
Bannlyst
Jag tror de flesta förstår allvaret med förintelsen . Dom vill endast jävlas med SD . Ganska omoget helt ärligt talat .
Citera
2021-04-14, 17:45
Medlem
Pungpuckels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strugatski
Äntligen något nytt!

Annars tänker jag att det är hälsosamt för förintelseförnekare om de kan börja tänka på andra saker, oavsett om det är personlig hygien eller huruvida curry verkligen är en kryddblandning.

Det är ju förstås kontraproduktivt om det tar över ens liv.
Men jag minns hjärntvätten i skolan, som bara hade ett syfte, att tidigt bryta ner svenska barn och göra dom fogliga inför judar och ja sägare till all mångkultur.
Det hade egentligen inte ett skit med historia att göra, utan ett fegt övergrepp på unga hjärnor som ännu inte utvecklat kritiskt tänkande.

Om det blir dags för hjärntvättsritual i mina ungars skola så får dom stanna hemma.
Det där är bara vidrigt.
Citera
2021-04-14, 17:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av R0dspr1t
""Förintelsen är världshistoriens största brott mot mänskligheten"

Det är inget fel på det judiska högmodet. 6 miljoner judar är tydligen fler än 20 miljoner kineser eller för den delen de 70 miljonerna värdelösa icke-judar som dog i andra världskriget. Mongolerna som dödade uppskattningsvis 10% av världsbefolkningen kan tydligen heller ej mätas med att jävlas med judar.

Får hoppas att regeringen i tillägg med den nya lagstiftningen kan utkomma med riktlinjer som förklarar exakt hur mycket mer värdefulla judar är en resten av oss. Handlar det om en fast växelkurs där ett judiskt liv är värt tusen eller en miljon icke-judar eller är det en ren kvalitetsskillnad där judiskt lidande alltid är mer värt än icke-judiskt då till sin art är mer värdefulla än en icke-jude någonsin kan vara. Utvalda av Gud så att säga.

Och du tror det handlar om Judarna ? Really?
Citera
2021-04-14, 17:48
Medlem
Talespins avatar
Hoppas detta blir verklighet för det skulle få fler att vakna upp.

Folk skulle börja forska mer om "förintelsen" och det är verkligen inte bra för globalistjuden

De som börjar läsa om "förintelsen" mer på djupet inser till slut att det är världshistoriens största bluff.
Citera
2021-04-14, 17:51
Medlem
HerrGickhans avatar
Vad är det som gör Johansson så pigg på att ta upp detta just nu?

Det är ju knappast någon utbredd aktivitet att förneka förintelsen. Således ett konstruerat problem där Johansson och S vill göra gällande att det finns många, många fler som aktivt förnekar förintelsen än som är fallet i realiteten samtidigt som de då indirekt vill hävda att SD = förintelseförnekare.

Att förintelseförnekelse skulle klassas som »hets mot folkgrupp« låter ju onekligen som ett bakvänt resonemang.

Jag tycker att Johansson på samma gång även borde göra det straffbart att förneka kommunismens brott mot mänskligheten. Den första som kunde straffas för det i nutid är Stefan Löfven som vill försöka påskina att kommunism är demokratisk.
Citera
2021-04-14, 17:53
Medlem
Katastrofen1s avatar
Det är ju sådana här sjuka förslag från en förljugen regering som får en att på riktigt undra om hela förintelsen ändå är ett skämt.

Snart kommer en lag om att man inte får kritisera Morgan Johansson för då är det hatbrott.
Citera
2021-04-14, 18:06
Medlem
Alltså det här må vara en av de dummaste förslagen hittills. Vad människor väljer att tro på, och tala om, har inget med verkligheten eller lagen att göra. I sådana fall skall man vara beredd att försvara all religion enligt samma premisser. Vilket man förstås inte kan.
Citera
2021-04-14, 18:10
Medlem
dengamleDs avatar
Förintelsedravlet har ju väldigt svårt att stå på egna ben så det är klart att det behövs en skyddslag
Men så länge jag får ha kvar mina lampskärmar av judeskinn i fönstret så lovar jag att inte klaga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in